XXL Nutrition

g-mens log

hardcore clips man ;)

viel me ookal op dat je echt massive begint te worden. Mooi getraind Gijs, dat hooggooien mogen ze er nu wel ingooien bij NN.. revanche!

Gijs piekt nog lang niet :)

Lekkere training weer damn.

mooie training gijs, maar ik wil geen partypooper zijn op het hoog-gooien, maar ALS die in NN komt, dan zal die rond de 25kg zijn..en dat is echt andere koek dan 18 kg..just saying

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.227
Bah toch ziek geworden:mad:

Meer appels eten gijs, gebruik die slijmende leerlingen nou eens ten goede! :p

uitzieken gijs.. en dat betekent niet met een laptop op schoot doorwerken!

• #17.230
Beterschap man, en ik vond je op dat filmpje van die Conans wheel waar je achter Frank aanloopt ook super buff !! viel me echt op !

• #17.232
Vandaag toch trainen, ik werd zo rusteloos. Grootste blok was wel uit mijn hoofd gestoomd en ge-otrivined (mooie werkwoord). Dus het er maar op gewaagd. Weinig verwachting na zo drie dagen maar ja soms gaat het tegen verwachting.

Opw 10 min crosstrainer

Oef 1 Olympic squat
Beltless
10x20
10x60
10x100
5x140
5x180
Belt om
5x210 (pr?)
5x220 PR

Laatste 2 setjes waren met losse bandjes. Zaten nog meer reps in maar had pijntje op mijn knieschijf links. Vrij bizar de 220 voelde als 180 bij uitpakken.

Oef 2 Deadlift van blokken, onderkant knieschijf
Beltless
5x140
5x190
5x240
3x310 PR
Belt om
3x330

Zie net als ik het teruglees dat ik 4 had moeten doen voor pr. Dacht dat dit hem al was. Hmm pussyshit was me niet overkomen als Frank er had bijgestaan.

Oef 3 Bulgarian split sq
20x L&R
20x L&R
20x L&R

Oef 4 Pullthroughs
15x25
15x35
15x45

Oef 5 Seated calf raise
15x60
15x80
15x100

Oef 6 45% hypers
20x
20x
20x

Lekker wel en zeker omdat ik eigenlijk van plan was erg rustig wat in te komen

ahh ****... ik lees dat we toch samen hadden moeten trainen.. kwam pas halverwege de leg extensions achter dat ik split squats moest doen en ben de hypers vergeten... en ik had jou er nog 1-2 reps bij moeten schreeuwen!

Wel snoeiharde squat man!

mooi dat het zo goed ging na het ziek zijn !!

"soms gaat het tegen verwachting" haha - dat blijkt ja. flinke training - squat is nice!

boem!! 5 x 220 is sickkk!

Had je bij ons toen al niet een 5je met 220 gemaakt (toen we samen squatten na een dagje klussen)?

Sick ****... letterlijk.

• #17.239
Had je bij ons toen al niet een 5je met 220 gemaakt (toen we samen squatten na een dagje klussen)?

3tje geloof ik. En ik dacht (maar wist niet zeker) of ik nu 5x210 daarvoor had gedaan

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 00:06 ----------

Haha ja was nog niet 100% maar toch mss had de extra slaap me wel goed gedaan. Vooral op DL heb ik het gevoel binnenkort hele mooie dingen te gaan doen.

Terug
Naar boven