XXL Nutrition

g-mens log

Mooie rep-out. Het mag dan wel geen 20x zijn, maar damnit, 14 reps op 200kg is niet niks. ****ing hell, ik ben allang blij als ik eens een single zou halen met 200kg :o

respect voor die brutale squat!

hey Gijs,

Bij deze, a.s. zaterdag(07-01-2012) ben ik,met Michelle, om ongeveer tussen 11.30 - 12.00 bij FPA ............. kijk maar.....

grts

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.344
Ja wat is dat nu Fransje... Zaterdag is RPB tijd. Anders kom je toch met Michelle naar RawPowerBaarn als je zin hebt. Lijkt me tof samen te trainen.

Ja wat is dat nu Fransje... Zaterdag is RPB tijd. Anders kom je toch met Michelle naar RawPowerBaarn als je zin hebt. Lijkt me tof samen te trainen.

Sorry, stom van me, helemaal niet aan gedacht en ik had dat moeten weten .............Jammer.......... Michelle heeft natuurlijk al het een en ander afgesproken met wat sportvrienden bij FPA....Volgende keer Gijs...

Keep fit, keep strong, keep motivated

Beste wensen gijs!

• #17.347
Yo iedereen beste wensen.

Vandaag eerst 4 uur snowboarden met Frank. Was chill. Lekker hard de stijle afdaling in Volgende keer helm mee dan ga ik de grote schans aanvallen. Daarna trainen bij FPA.

Oef 1 MP
10x20
10x50
10x70
10x90 PR
3x110 PR
1x120

Nice, nice. De 125 evenaring pr met een andere opbouw had erin gezeten dus wel vertrouwen in mijn doel van 130 mp dit jaar.

Oef 2 Dumbbell rows (geen straps)
10x30
10x40
10x50
20x60

Oef 3 Ground based jammer (HS)
15x30
15x50
15x70 PR
12x90 PR

Oef 4 Lat pull down front
10x80
10xfull bl
8xfull bl +10kg (laatste hulp van Frank)

Oef 5 Parallel bar dips
20x
20x
20x
20x

Oef 6 Reverse pec deck
20x50
20x60

Oef 7 rope triceps push down
20x20
20x25
20x30

Feeling strong.

G-men can snowboard up hill if he wants to.....

Tot dusver mijn verkapte chuck norris grap.
Flinke training na 4 uur snowboarden!

lekker hoor, is die ground based jammer een speciaal apparaat voor dat. nooit eerder van gehoord of gezien namelijk;)

is die ground based jammer een speciaal apparaat voor dat. nooit eerder van gehoord of gezien namelijk;)
youtube is your friend

@ G. mooie training na een dagje snowboarden! volgende keer ben ik erbij met snowboarden én trainen :D lekker ook die PRs op de MP - eerst 10x90 en dan nog ff een 3RM erachteraan pff

• #17.351
Ja is leuk Kev. Frank had het ook erg naar zijn zin.

Snowboarden was cool paahhtie! Meal was gruwelijk en training was ubertolle klasse! BAM

lekker nog zon training na al die inspanning!

Tsssk, snowboarden... Wanneer gaan we nou eens als echte bazen een keer een dag lekker vissen?

Mooie training int nieuwe jaar, keep the feeling of being strong!

• #17.359
GDV als ik in je log kijk en die LB poundages zie krijg ik zin om keihard te gaan knallen...nu!!!!

Terug
Naar boven