XXL Nutrition

g-mens log

beterschap met je hersenschudding

focked up man Gijs... zeker omdat je er zo'n zin in had. Nu even tijd geven om de boel te laten genezen en dan weer terug om door te knallen.

Stones maatregelen:
-Matten neerleggen
-andere stones om je heen wegrollen
-3 man erbij: 2 links en rechts van je en 1 achter je om je op te vangen

Beterschap gijs! Schrok me echt de pleures :o

haha Ik had net Enzo aan de telefoon.. !! je was tot het naadje gegaan. sterkte met je hersenschudding. !

Beterschap.

p.s. idd, je had gelijk, Haefland is een walhalla voor krachtsporters. FPA kan daar zeker niet tegen op. Ik heb daar wel lekker getraind.

Beterschap.

Laatst bewerkt:
Sucks gijs, beterschap

Beterschap man!

damn, going the extra mile...

Hopelijk is het niks zwaars, zodat je weer snel aan de bak kunt.

Ook al vind je me een k*tjong: Beterschap

Fuaark, Beterschap man!

Damn gijs ik ga een bakje halen, je hebt of veel slijmmers of lots of fans. !! :cool:

de steen is zeker kapot?

beterschap kerel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.396
Ook al vind je me een k*tjong: Beterschap

Ik vind niemand een k*tjong, heb ik je die impressie gegeven dan? Wellicht heb ik eens een beetje hard gereageerd ergens op dat wil ik nog wel eens doen ja.

Damn gijs ik ga een bakje halen, je hebt of veel slijmmers of lots of fans. !! :cool:

Ik hoop het laatste..

Ik ga niet eens pretenderen dat mijn hoofd harder is dan een 160 stone want dat is niet zo. Ik heb niks gebroken en heb waarschijnlijk ontzettend veel mazzel gehad.

@ all the rest. Bedankt jongens.

Ik heb de nacht overleefd en daar is alles wel mee gezegd. Wat een verschrikkelijke nacht.

Mazzel moet je af en toe hebben :) Beterschap!

:eek: sterkte kerel !

Gewoon vaker een stone koppen, word je knar vanzelf uarder van :p
Beterschap stuiterball!

Damn Gijs, dat is wel heftig zeg. Volgende keer inderdaad wat meer mensen erbij om te spotten.

Het had zeker anders kunnen aflopen. Maargoed dat je de nacht goed door bent gekomen. Had zekers anders kunnen aflopen. Hoe vaak hoor je dat niet van jongens die een klap tegen hun hoofd hebben gekregen en vervolgens niet meer wakker worden. Hersenen zwellen op, kunnen nergens naartoe en feest is afgelopen.

Je hebt zeker geluk gehad.

Beterschap!

Terug
Naar boven