- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Die vind ik wel mooi subtiel

Beterschap kerel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mooi uitgewerkt schema.
wat heb je gebruikt ter inspiratie? of heb je dit puur zelf samengesteld op basis van je doelen? ik zie ook dat je op Dips na, alle chest oefening eruit gedonderd hebt (die pak je pas weer op zodra FPA zwaardere dbs heeft zeker?!)
ik zeg niet dat je chest moet trainen, alleen viel het me op dat je er nu buiten dips om helemaal niets meer voor doet. daarna zeg je zelf al...incline db press af en toe dus erin (voorheen elke week volgens mij, daarom vroeg ik het)Waarvoor is chest goed als stronman? Beter schouders trainen. Altijd al alleen CGBP goed gevonden maar zelfs dat weegt niet meer op tegen de risico's voor blessures. Dips is voor mij het veilige alternatief waarbij ik de borst ook nog wat meepak. Incine dumbbellpress zou soms kunnen als ik geen zin heb in schouder dumbbell press. Idd is het wel jammer dat er nu niet zwaarder is dan 60.
Inspiratie is mijn ervaring met UB/LB aangevuld met enkele elementen die je in bijna alle schema's terug ziet zoals 3x5/5x5 en het onderscheid in Max kracht, explosieve dingen en hypertofie. Daarbij is het idd erg toegespitst op rug, hams en schouders voor mij persoonlijk.
Poundstone zegt dat hij het doet om 'well rounded and balanced' te blijven (en daarin met meerdere dingen zoals armen trainen ook verschilt t.o.v. andere strongman) - niet specifiek om events te versterken. daarnaast heeft hij ook gezegd gewoon te streven naar een 585 bench ofzo iets (weet niet meer hoeveel het precies was)Je komt zo anti-borst/bench press over, maar toch zie ik top strongman lui regelmatig toch borst trainen, Als ik bv naar poundstone kijk gewoon wekelijks, je pakt je triceps en voorkant schouders er toch ook flink bij mee...?