Fitness Seller

g-mens log

Damn Gijs, dat is wel heftig zeg. Volgende keer inderdaad wat meer mensen erbij om te spotten.

Het had zeker anders kunnen aflopen. Maargoed dat je de nacht goed door bent gekomen. Had zekers anders kunnen aflopen. Hoe vaak hoor je dat niet van jongens die een klap tegen hun hoofd hebben gekregen en vervolgens niet meer wakker worden. Hersenen zwellen op, kunnen nergens naartoe en feest is afgelopen.

Je hebt zeker geluk gehad.

Beterschap!

Speaking of it. Gisteren is een jongen hier uit de omgeving ook overleden. 28 jaar, in de bloei van z'n leven. Deed ook aardig fanatiek aan krachttraining/bodybuilding. De precieze doodsoorzaak moet nog worden vastgesteld. Zet je wel ff aan het denken...

Goed dat Gijs de nacht beter uit is gekomen.

Laatst bewerkt:
Ff goed in de gaten houden Gijs, beterschap ermee

jij bent ook een echte doorzetter gijs. beterschap

****ed up kerel! Hoop dat je weer snel kan trainen!

Klote begin v/h jaar zo. Beterschap man!

Laatst bewerkt:
ik hoorde het gisteren van frank, schrok me kapot man. heftig voorval. sterkte baas!

(qua volume heb je eens een normale training gedraaid ;))

Respect dat die stone er toch nog gewoon op lag !!! Snel herstel gewenst mate

komt goed!! :thumbs: sterkte

Speaking of it. Gisteren is een jongen hier uit de omgeving ook overleden. 28 jaar, in de bloei van z'n leven. Deed ook aardig fanatiek aan krachttraining/bodybuilding. De precieze doodsoorzaak moet nog worden vastgesteld. Zet je wel ff aan het denken...

Goed dat Gijs de nacht beter uit is gekomen.

Damn... en mensen die zuipen en roken als een ketter die dan vaak gewoon 80+ worden, ik gun het iedereen maar als je dit hoort dan is life gewoon not fair

Dude wtf! Beterschap man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.411
Bedankt iedereen. Voel me beroerd en zal wel even duren maar ik kom sterker terug. Ik ben nu bij mijn ouders en ik zei tegen mijn moeder dat ik nu mooi de kans had om door haar kookkunsten de 110kg te halen...

Mijn gedwongen pauze met m'n knie heeft mij oneindig meer gedreven gemaakt, en meer motivatie dan ooit gegeven..

Ik hoop dat het voor jou hetzelfde doet Gijs!

Beterschap man!

Jeetje Gijs, beterschap!

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.417
Onwenningsverschijnselen....... AAAAAHHHHH

loop tegen de muren op.

mooi k*t allemaal, beterschap en leg je even erbij neer....
maar hoe kwam dat flauwvallen dan?

dus wanneer ga je weer trainingen posten..

Terug
Naar boven