Keiko
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 15%
En je punt is..?
G-men, mijn punt is slechts dat je je borst moet blijven 'trainen' c.q. gebruiken. That's all.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Somebody is getting famous!! Dat betekent baard laten staan![]()
En je punt is..?
G-men, mijn punt is slechts dat je je borst moet blijven 'trainen' c.q. gebruiken. That's all.
Google filtert zijn resultaten gebaseerd op jouw zoekgeschiedenis. Google jezelf minder vaak.![]()

Precies, dat is de key information. Nog beter. Met Sheiko bench je minimaal 3x per week, fly is de ondersteuning voor het geval de bench vooral je schouders en triceps belast.
ik mis wat core -stabillity dingen, verder klinkt ie erg prettig en goed opgebouwd. sterker nog ik ga em wat aanpassen naar mijn mogelijkheden/visie en ga em gewoon jatten![]()
..maar word nu wel tijd voor wat structuur in mn sportleven..iig dat ga ik pogen
(voor de 1000ste keer)Ik toets boris sheiko + fly in op google kom ik uit op bodynet en wat staat er in de eerste post:
Zoals sommigen wel weten ben ik nu in laatste week van mn wedstrijdvoorbereiding voor een eerste powerliftwedstrijd, en heb hievoor het high frequency ub/lb shema van Gijs Boeijen gevolgd, wat me super beviel.
![]()
vond je toenmalig schema in dit topicJa ik ben serieus. Boris Sheiko bijvoorbeeld liet zijn lifters ook alleen maar flyes doen om een gezonde borst te houden. Als je helemaal niks doet voor je borst krijg je geheid problemen.
Hoe is het met de hesenklutsing? Volgende week weer aan de bak met trainen?