AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.481
ik ben apart en je leest het goed.

Goed te lezen dat je weer bent begonnen!

ik ben apart en je leest het goed.

Zo bedoelde ik het niet. Maar als ik lees dat je al duizelig wordt als je na t chinnen iets te hard afstapt, leek me snatchen en cleanen op dit moment minder voor de hand liggend. That's all.

Misschien eerder een explosieve oefening nu dan een oefening waarbij er veel druk op het hoofd komt te staan.
Wel goed dat je weer hebt kunnen trainen Gijs.

Hardcore man, goed dat je weer redelijk kunt trainen.

• #17.486
Rom DL was ik vergeten even toegevoegd. Links is de nek nu los maar is nu weer rechts vastgeslagen. Lastig allemaal, ik accepteer het maar met moeite.

Niets dat jou niet kan tegenhouden of je moest een been kwijt zijn en dan deadlift je nog jou kennende. Je komt er wel bovenop :)

Nice training!

• #17.489
Was erg rustig allemaal ben nog lang niet in orde merk ik. Vandaag schoot de rechterkant van mijn nek helemaal vast. Toen ik thuis kwam behoorlijk verrot en meteen weer 1,5 uur slapen. Tijd heelt alle wonden maar het zal nog wel even duren.

aahh shitty man..naja beter nu deze situatie, dan eind maart..nu kan je mooi nog ff op tijd de "oude" worden..succes en beterschap met deze sheitt doggie!

Heb je er alleen een hersenschudding aan over gehouden of ook een wond op je hoofd?

Heb je er alleen een hersenschudding aan over gehouden of ook een wond op je hoofd?

ik heb gehoord dat Gijs op zijn wond een tattoo gaat zetten doorlopend tot op zijn triceps. zijn broertje neemt dezelfde, alleen allebei met een ander tekens erin passend bij hun kenmerken. ze gaan in dat teken een zwaard, vleugels, ster en een schild verwerken. er is momenteel alleen nog heftig debat gaande over wie welke 2 elementen mag plaatsen. shit just got real.

haha ik heb zelf een zwaluw op me voorhoofd.:roflol: Wat voor tattoo zou daar op moeten..

nieuwe tekst maat ??

Winners never quit.
They only puke or faint.

mooi dat je weer kon trainen, minder dat je nog last hebt, maar komt zeker goed !

yo gijsie, is er morgenavond LB training in je rel schuur mogelijk ?

• #17.496
ik heb gehoord dat Gijs op zijn wond een tattoo gaat zetten doorlopend tot op zijn triceps. zijn broertje neemt dezelfde, alleen allebei met een ander tekens erin passend bij hun kenmerken. ze gaan in dat teken een zwaard, vleugels, ster en een schild verwerken. er is momenteel alleen nog heftig debat gaande over wie welke 2 elementen mag plaatsen. shit just got real.

Haha nice one! Pas je op dat Alex niet op je gaat zitten...

aahh shitty man..naja beter nu deze situatie, dan eind maart..nu kan je mooi nog ff op tijd de "oude" worden..succes en beterschap met deze sheitt doggie!

True, thanks mattie en dan zal ik eind maart de eindbaas zijn!

nieuwe tekst maat ??

Winners never quit.
They only puke or faint.

mooi dat je weer kon trainen, minder dat je nog last hebt, maar komt zeker goed !

Scherp. En tuurlijk, met jou ook en dan maken we FPA weer onveilig,

yo gijsie, is er morgenavond LB training in je rel schuur mogelijk ?

Nee gaan de woensdagen weer invoeren als de temp wat omhoog gaat.

Ah das jammer, sinds gister ik de temp juist omlaag aant gaan haha

• #17.498
het hangt ook wat af van FPA, als het zo druk blijft als ik steeds wil trainen ga ik mss wel eerder in de hal trainen!

het hangt ook wat af van FPA, als het zo druk blijft als ik steeds wil trainen ga ik mss wel eerder in de hal trainen!

Het is echt druk idd. Ik snap trouwens ook niet waarom ze niet nog zo;n hammer strength rek neer hebben gezet in plaats van dat belachelijke ding wat er nu naast staat.

Terug
Naar boven