XXL Nutrition

g-mens log

back on the road again...Good to have you back!

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.522
Thanks maatje. wat ga jij eten? Ik aardappels met broccoli, rundertartaar, kip en een halve liter griesmeelpap

Mijn welbefaamde Quiche Gijs met Broccoli, ui, knoflook, rode paprika, gele paprika, 400 gram kipfilet, 2 eieren, kruidenkaas en 150 gram geraspte kaas :lick:

• #17.524
Ah nice! Goed voer..

ik voel me zo vrij om ook even mijn voer toe te voegen:
2 buffrito's :D

• #17.526
haha buffrito:D

Oke bazen de shake is gezakt ik ga koken

ik moet ook nog beginnen.. en heb alleen de kwark met nootjes gehad om half 6 :( cataboolllll!

(woar is ne wijf wanne ge er inne nodig het!)

• #17.528
dan krijgt ze een banaantje:

01.jpg

netjes gijs na zo'n ongeluk. merk je nog iets van die hersenschudding?

• #17.531
Ja toch wel. sneller duizelig. Moet vooral een heel goed focuspunt nemen voor bv log. Als ik op mijn rug ga liggen bv is het heel raar. dan ben ik even tijdelijk totaal gedesorienteerd.

Ziet er goed uit zo na de hersenschudding maat! Voorzichtig he ;)

Super dat je weer zo kan trainen !

Die log tegen bands was strikt of niet? Lijkt me wel lastig met balans. Wel weer goede training idd.

• #17.535
Die log tegen bands was strikt of niet? Lijkt me wel lastig met balans. Wel weer goede training idd.

Nee niet strikt nee, pushpress en verder vond ik het een fijne oefening. Er had nog meer gewicht op gekund hoor maar het is even wennen.

Crikey, zie nu pas dat je die hersenschudding gehad hebt.
Beterschapswensen lijken wat aan de late kant als je al weer aan een dergelijke car circle gewaagd hebt na zo'n kort herstel, maar bij deze alsnog! :thumbup:

• #17.539
Crikey, zie nu pas dat je die hersenschudding gehad hebt.
Beterschapswensen lijken wat aan de late kant als je al weer aan een dergelijke car circle gewaagd hebt na zo'n kort herstel, maar bij deze alsnog! :thumbup:

Toch bedankt. En die carcircle was niet helemaal gepland;)

• #17.540
training 1 week 2. Van powerbuilderstrongmanschema

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Snatch
3x40
3x40
3x50
3x50
3x60
3x60
3x70
3x70
1x80 PR zonder nadrukken. Gewoon mooi.
Fx90

te enthousiast meteen erachteraan en was me bewust van het rack achter me. Volgende week doe ik hem zeker. heb nu eindelijk de spot gevonden waar de barbell hoort te raken.
ging erg natuurlijk nu.

Oef 2 Powerclean
3x80
3x90
3x100
2x110

Daarbij gelaten. Ging makkelijk en dat is de bedoeling. Weer een rep meer dan vorige week met de 110

Oef 3 Strict logpress
5x50
5x50
5x60
5x75
5x75
5x75
5x75
5x75

Alles snel achter elkaar en weer 5kg meer dan vorige week. Volgende keer met 80.

Oef 4 Parallel bar dips
15xbw
8xbw+20
8xbw+20
8xbw+20

Schouders voelde nog stroef aan. Mss ligt het aan de oly lifts ervoor? soort van stretch die ik niet echt gewend ben erop....

Oef 5 Chins
10x
10x
10x
10x
10x

set meer dan vorige week. Had er nog wel paar kunnen doen dus weer tijd om er volgende keer een schijfje aan te hangen. Zweette me wel weer kapot. En dat is bij mij altijd een signaal dat ik nog niet helemaal goed ben.

Oef 6 Rom DL
8x100
8x120
12x150

Moest nu echt ontzettend hard opletten dat ik mijn rug onder spanning zette na zaterdag. Even te weinig spanning en ik voelde de plek die ik za wat blesseerde meteen.
Goede reminder.

Oef 7 Supersets Cable curl en rope push down
20x30 - 20x20
20x40 - 20x25
20x50 - 20x30

Gewoon 1 giant set van gemaakt. Armen plofte.

Oef 8 Legraises
20x
20x
20x

Flink wat werk verzet ondanks dat ik vandaag weer was getroffen door een bak koppijn. tijdens trainen voel ik me dan weer oke.

Terug
Naar boven