MuscleMeat

g-mens log

t*ring wat een volume weer, beter dat je redelijk snel na jouw valpartij weer kan trainen.

Snatch = full of gewoon een powersnatch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.543
Nog niet nodig om er echt onder te komen nee. Zak een 45 graden in de benen schat ik nu. Voor de 100 zal ik er naar toe moeten gaan werken om dieper te gaan zitten. Dat komt zeker.

Wat ook erg leuk is om te doen is hangsnatch. Daar genereer je echt snelheid in het tweede gedeelte.

nog leuker is de deadhang snatch :P... maar 80kg is zeker niet verkeerd voor de eerste keer Gijs ! film ze eens een keer als je wilt? lijkt me leuk.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 23:37 ----------

wat overigens een fijne oefening is om de diepte ''te leren kennen'' is de dropsnatch.

• #17.547
de snatch is geen doel op zich jongens. De techniek moet alleen voldoende zijn om het doel te ondersteunen, namelijk explosiviteit trainen. Vergelijk het maar met het volgende: Genoeg Frans praten om de weg te vragen en er te komen in tegenstelling tot vloeiend Frans praten. De techniek zal vanzelf verbeteren maar om er echt goed in te worden zal er te veel tijd in gestoken moeten worden.

Snatch is al moeilijk genoeg jongens... Heb na 3 jaar aankloten nog steeds die sweet spot niet consequent genoeg kunnen vinden. Zelf prefereer ik nu vanaf de heupen/uit de schoot, technisch het gemakkelijkst uitvoerbaar

• #17.549
WTf pagina 4 alweer...

Vandaag week 2 training 2

Opw foamroller en 6 min fiets

Oef 1 Olympic squat (beltless)
10x60
10x80
5x100
5x120
5x140
5x160
5x180
5x190

Prima zwaarder dan vorige week. Rechterknie blijft die rare pijn aan 1 plekje bovenkant knieschijf houden. Had er een tape omheen en dan is de pijn volledig weg. Wel alles zeer rustig zakken. Opbouwen naar 200 en dan proberen reps erbij te doen elke week. Gewoon tijd beltless doen.

Oef 2 GM vanaf pinnen
8x60
8x80
8x100
8x120
8x140

Goed zwaar de laatste set.

oef 3 Bulgarian split SQ
20xL&R
20xL&R
20xL&R

Zweten dit.

Oef 4 One leg hypers
7xL&R
7xL&R
7xL&R

Oef 5 Dumbbell rows
10x54
10x54
10x54
10x54

natuurlijk L&R

Oef 6 Standing calf raises
10x80
10x90
10x100
10x105 full bl

Waren met 3 man en 1,5 uur getraind geen tijd meer voor prone bridges. Verder prima, alles zwaarder dan vorige week terwijl de rug niet helemaal oke is.

En mijn nieuwe pimp mobiel naast de golf 1 nu ook een jetta 1. In topconditie van het oude mannetje. Dit weekend ga ik hem polijsten tot hij showroomstaat is.

foto3.jpg

Weer een mooi hobbyproject erbij :)

• #17.551
Pre workout = 2 borden friet met mayo, bak groente, 4 kipdrumsticks, 2 bakken vanillevla
Tijdens workout = carbo power
Post workout = 2 stukken appeltaart en shake

Ach ja je bent een strongman of niet....

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 22:44 ----------

Weer een mooi hobbyproject erbij :)

Je leest niet, dit is geen project. Hij is in topstaat. 30 jaar oud en wegenbelasting vrij!

mooie training.. schitterende bak maar wat een maaltijden Gijs..

Altijd intensief die Bulgarian Split Squats!
Epic meal time..:finger:

Heerlijk voedsel!! En dikke training..
Vr6 blok erin lepelen!

• #17.556
You crazy, VR6. Veel te zwaar blok voor zo'n auto. Zou er wel een g60 of 1800 Turbo in willen. Veel beter! Maar voorlopig blijft hij lekker zo.

Geen G-lader man... Ellendige klote blokken. Gewoon lekker laten zoals ie is. Hoe vaak ik corrado's met G60 blok wel niet voorbij heb zien komen met problemen... Heb een project gedaan met een golf 1. VR6 2.9 blok erin gehangen. Met iets grotere injectors, catback en luchtinlaat haalde ie 172pk (aan de wielen). Ook al zijn die VR6 blokken verrassend licht, het was alsnog een hel om dat ding stabiel te krijgen. In z'n 1 en 2 trok dat kreng alle kanten op (overdreven gezegd). Nee, zeker als je bak in nog zo'n goede staat is zou ik 'm standaard laten. Gaat nog geld waard worden ook.

Goede training.
Epic meal. Maar als ik friet eet voor de training weet ik zeker dat ik alles uit kots tijdens de training.
Naja, das wat overdreven, maar zweten zal ik als een gek, en daarmee aanzienlijk minder presteren.

Je leest niet, dit is geen project. Hij is in topstaat. 30 jaar oud en wegenbelasting vrij!
Jaja ouwe knutselaar. Eerst ff polijsten, en voor je het weet ben je het hele interieur aan het vervangen ;) Nee maar ziet er echt goed uit inderdaard. En dat voor 30 jaar. Man, ik ken auto's van collega's die pas 2 jaar oud zijn en er slechter uitzien.

Interieur etc ook nog mooi in orde?

Terug
Naar boven