- Waardering
- 672
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ik ga aan me snatch werken, wil toch ergens sterker op zijn.![]()
)Ziet er weer goed uit Gijs! Bijna 100% weer voor je gevoel?
nice train! steeds een mooie combinatie van oefeningen in dat nieuwe schema van je
Woensdag 85 op wedstrijd gedaan, 90 gefaald. 121 cj.
Beetje competitie is toch goed om gemotiveerd te blijven.Netjes. Dan staan we dus weer gelijk haha. Dat doen we geloof ik wel vaker he op dit soort oefeningen. Gripdingen, OH sq etc.

Beetje competitie is toch goed om gemotiveerd te blijven.![]()
Knappe trainingen GijsHoe bedenk je toch altijd die schema´s ?
vindt je dat je armen achterlopen dan? wel killing schema man! top!-Veel kennis opdoen over trainen
-Je eigen lichaam goed kennen en je zwakke punten
-Bepalen wat je doel is
De elementen verbinden en een schema maken
vindt je dat je armen achterlopen dan? wel killing schema man! top!

Armen lopen wel achter bij zijn massive legs en rug![]()
Hmm 46cm armen zie ik niet als probleem. Ik train ze zover ze nodig zijn voor mijn sport. Niet overdreven veel tijd idd dat besteed ik liever ergens anders aan. Ik wil graag een vrachtwagen van 20000kg een paar seconden sneller wegtrekken en niet rustig en gecontroleerd 80kg voor reps kunnen curlen.
Soms erger ik me echt aan die mannen in de gym, komen binnen en direct beginnen curlen ofzo en als je ze dan onder de bench ziet liggen is het een dikke nul, dl´en kennen ze niet en laat staan dat ze ooit es plaats nemen in het squatrek
. Nu probeer ik met oogkleppen aan te trainen en niet meer om me heen te kijken, gewoon doen waar ik zin in heb en dat is sterker worden. Maar 46cm armen zou ik wel kunnen mee leven !!Tot de 160 voelde het zwaar door de drills van gisteren daarna kwam ik er wat in. Kreeg compliment van Judith over mijn SQ vorm. Waarschijnlijk omdat ik extreem rustig zakte om mijn broek tijd te geven te rekken. Helaas onderin bij rep 5 scheurde ik hem kats doormidden. Dat werd ook meteen de zwaarste rep, lastig om niet je concentratie te verliezen dan. Leuk detail is dat ik deze broek een jaar of 4 geleden echt veel te ruim vond zitten waardoor mijn benen klein leken.
Hier deze week hetzelfde, niet tijdens het sporten maar toen ik men mtb wou opkruipen ging men broek ook aan het scheuren, zat er aan te komen. Benen gaan echt goed sinds ik weer begonnen ben met trainen in september en dat icm mtb´en in het weekend.