AndroidHealthClinic

g-mens log

Net of het door deze actie gebeurt is???
zo tild hij neem ik aan niet altijd.

Ga eerst je spelling eens laten checken. Maakt niet uit of het door deze actie gebeurd is of niet, maar als je regelmatig zulke toeren uithaalt, dan moet je niet ver meer gaan zoeken..

je zal het vast wel neit mt me eens zijn..maar teveel beltlesswerk bevordert je onderrug-herstel ook niet..met die 3 trainingen in de gym plus apeshit stand op events elke zaterdag, krijgt je core genoeg op zn donder..ik zou je core juist beschermen door bij de zware setjes gewoon riem gebruiken( squat 180+) deadlift (220+)..denk dat je jezelf daar meer mee helpt dan 99,procent beltless te doen

wel hard die 205x3 plus die 210 beltless pfff

Is het niet zo dat een riem juist de druk vergroot?

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.708
Ga eerst je spelling eens laten checken. Maakt niet uit of het door deze actie gebeurd is of niet, maar als je regelmatig zulke toeren uithaalt, dan moet je niet ver meer gaan zoeken..

Ik geloof niet dat wij elkaar echt liggen hier op het forum. De liefde voor trainen is wellicht een element dat we wel beiden delen. Ik zal eens proberen om serieus te antwoorden.

-Ik lift liever met een rechte rug. Je kunt wat mij betreft al mijn dl filmpjes posten die ik ooit heb gemaakt en mijn antwoord zal voor allen hetzelfde zijn.
-Ik werk eraan om met een rechte rug te dl-en. In mijn schema is alles erop gericht om steeds pl goedgeurde beurten te trekken. Wat ik op wedstrijden doe maakt me niet uit dan ga ik gewoon los. Het gebeurd ook regelmatig tijdens trainingen als ik erg gemotiveerd raak.
-Toevallig is mijn rug mijn sterkste punt. Ik train al 18 jaar en heb nog nooit een ernstige blessure opgelopen. We wachten nog even af hoe dat bij jou zal gaan aangezien je pas 20 bent. Toevallig heb ik iets met mijn rug 4 weken na een zware hersenschudding. Meteen mijn techniek erbij halen heb ik het idee dat je het fijn vindt om in ieder geval met mij de confrontatie op te roepen omdat je het vaker niet met mij eens bent.
-Zoals altijd zul je vast een gemotiveerde jongen zijn en delen we de passie voor het ijzer. Wellicht trainen we op een wat andere manier maar dat hoeft geen reden te zijn om niet met elkaar door een deur te kunnen. So train hard en be strong. En wellicht zien we elkaar eens en motiveren we elkaar tot een goede training.

damn son alweer verkouden? volgens mij loop je teveel naakt door de buurt te paraderen!

Damn Gijs 270kilo, dat doe ik je dus echt niet na bro :D

Ik geloof niet dat wij elkaar echt liggen hier op het forum. De liefde voor trainen is wellicht een element dat we wel beiden delen. Ik zal eens proberen om serieus te antwoorden.

-Ik lift liever met een rechte rug. Je kunt wat mij betreft al mijn dl filmpjes posten die ik ooit heb gemaakt en mijn antwoord zal voor allen hetzelfde zijn.
-Ik werk eraan om met een rechte rug te dl-en. In mijn schema is alles erop gericht om steeds pl goedgeurde beurten te trekken. Wat ik op wedstrijden doe maakt me niet uit dan ga ik gewoon los. Het gebeurd ook regelmatig tijdens trainingen als ik erg gemotiveerd raak.
-Toevallig is mijn rug mijn sterkste punt. Ik train al 18 jaar en heb nog nooit een ernstige blessure opgelopen. We wachten nog even af hoe dat bij jou zal gaan aangezien je pas 20 bent. Toevallig heb ik iets met mijn rug 4 weken na een zware hersenschudding. Meteen mijn techniek erbij halen heb ik het idee dat je het fijn vindt om in ieder geval met mij de confrontatie op te roepen omdat je het vaker niet met mij eens bent.
-Zoals altijd zul je vast een gemotiveerde jongen zijn en delen we de passie voor het ijzer. Wellicht trainen we op een wat andere manier maar dat hoeft geen reden te zijn om niet met elkaar door een deur te kunnen. So train hard en be strong. En wellicht zien we elkaar eens en motiveren we elkaar tot een goede training.

Dit is nog eens een volwassen post! Zouden er meer zo met kritiek om moeten gaan!

Is die verkoudheid geen allergie? Ik was vroeger ook zeker 1 keer per maand verkouden schijtziek werd ik ervan en de dokter kon niks doen om te helpen. Maar het bleek te komen door allergieën. Het enige wat bij mij helpt zijn Xyzal anti-allergie pilletjes icm Beclometason neusspray. Misschien heb je er wat aan

• #17.713
Is die verkoudheid geen allergie? Ik was vroeger ook zeker 1 keer per maand verkouden schijtziek werd ik ervan en de dokter kon niks doen om te helpen. Maar het bleek te komen door allergieën. Het enige wat bij mij helpt zijn Xyzal anti-allergie pilletjes icm Beclometason neusspray. Misschien heb je er wat aan

Ben idd allergisch voor de meeste dingen in de zwaarste categorie (huisstofmijt, huisdieren en voorjaarsbomen en pollen)

Kan inderdaad verschrikkelijk zijn soms hield ik niet meer op met niezen. Gewoon alle soorten pilletjes blijven proberen. Bij mij hielp helemaal niks, los helpt de Xyzal niet en de neusspray ook niet. Alleen als ik het combineer dan werkt het ben ik pas na meer dan 10 jaar achter gekomen. Succes

Ik lees regelmatig dat je gebruik maakt van foamrollen.

Wat zijn in jouw ogen de voordelen?
Gebruik jij hem ooit na het trainen of altijd voor?

Heb er ook een liggen en gebruik hem soms als ik spierpijn heb om te rekken.

Beetje fit voor morgen gijs? ik heb een lichte iritatie in mijn bovenbeen, maar morgen om 1200 uur present! :)

Hey Gijs. Ik heb nooit de bedoeling om iemand af te kraken als ik kritiek geef. Gewoon eerder de intentie om iemand op fouten de wijzen. Soms werkt dit in mijn nadeel omdat het niet aanvaard wordt dat ik kritiek geef op iemand die sterker is dan ik, ondanks techniek. Ik vind het goed dat er hier vele gemotiveerde personen rondhangen op het forum en daarom geef (en krijg) ik graag tips of kritiek zonder dat iemand in een slecht daglicht geplaatst hoeft te worden. Zo helpt iedereen mekaar verder en zo hoort het. Helaas zijn de replies van sommige personen hier te belachelijk voor woorden en verzinnen ze maar wat om hun 'partij' goed te praten. Dat vind ik heel jammer. Veel succes verder en blijf zolang mogelijk blessurevrij.

• Like
Waarderingen: koef
  • #17.720
Thanks, zo een goed gesprek over en weer hebben wij nog nooit gehad. En als er nou weer eens een goede meet wordt georganiseerd in Belgie kunnen we wellicht ons respect voor elkaar uitbreiden door een goede training.

Terug
Naar boven