XXL Nutrition

g-mens log

ik loop de laatste tijd ook wat te klooien met mijn knie, lichte tendonitis. Wat enigsinds lijkt te helpen is voor de squatworkout LB en dan vooral de quads goed te stretchen.
Quad stretch: op je knieen zitten met gestrekte enkels, en een bulgarian split squat type stretch met je voeten op een verhoging. (stoel/ hoog bankje)

Verder ben ik een beetje met het volgende gaan experimenteren, black magic:

http://glennpendlay.wordpress.com/2012/02/17/got-tendonitis/

Hi Gijsie!! Net getraint bij FT Fitness Thailand! In Chiang Mai!
Kort berichtje want ga snel wat Pad Thai scoren!! honger!

---------- Post toegevoegd Fri 24 Feb 2012 om 15:16 ----------

Stuur morgen wel ff email hoe de trekking was! Groetjes aan iedereen!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.743
Hi Gijsie!! Net getraint bij FT Fitness Thailand! In Chiang Mai!
Kort berichtje want ga snel wat Pad Thai scoren!! honger!

---------- Post toegevoegd Fri 24 Feb 2012 om 15:16 ----------

Stuur morgen wel ff email hoe de trekking was! Groetjes aan iedereen!!

Chiang Mai trainde ik bij het voetbalstadion. Lachen daar 20 baht ook maar ofzo broer. Daarna even pakrahbal kijken met een pad thai in de hand:D

Tof om te horen dat je het zo naar je zin hebt en er komen bij mij ook heel wat herinneringen boven zo.

---------- Post toegevoegd Fri 24 Feb 2012 om 17:38 ----------

ik loop de laatste tijd ook wat te klooien met mijn knie, lichte tendonitis. Wat enigsinds lijkt te helpen is voor de squatworkout LB en dan vooral de quads goed te stretchen.
Quad stretch: op je knieen zitten met gestrekte enkels, en een bulgarian split squat type stretch met je voeten op een verhoging. (stoel/ hoog bankje)

Verder ben ik een beetje met het volgende gaan experimenteren, black magic:

http://glennpendlay.wordpress.com/2012/02/17/got-tendonitis/

Ik weet het, stretchen en foamrollen. Ook een tapeje om de pees werkt. Maar dit is al 10 jaar af en aan.

• #17.744
vandaag events @ RPB

Kwam er traag in en explosiviteit was echt ver te zoeken. Zware werkweken achter de rug het herstel was een stuk minder dan normaal maar had er wel zin in vandaag.

SQ
3x20x20

Boxjumps
5x5xbw

Hooggooien
Flink veel worpen uiteindelijk de 4,25 weer wat mijn pr is met deze zak. Maar was traag als stront hierop vandaag.

Log (black mamba)
5x63
5x83
3x103
3x113
3x123
1x133 2f, eerste was hard 2e was wat onbalans voor ik wilde afzetten en was wat duizelig. Log meteen achter me neergegooid. Fock dat ik ga niet nog een keer out.
Fx138 WUT. die had gewoon gemoeten ik weet dat mijn schouders nog ver van hersteld waren maar als die goed voelt op de borst moet die gaan!
1x138 Oke dan....

volgende keer in uitgeruste vorm aan het eind van mijn vakantie een 145 als ik nu in deze staat een 138 press. Moet ook wel Jaimy begint beter te trainen nu en deed ook een 138 en wil volgende week mijn pr evenaren.

Deadlift
5x120
5x170
5x200
3x220

genoeg, eergister nog 5x250 en dit was prima zo.

Stones
3x110 op 168cm
1x120 op 168cm
Fx120 op 180cm erg lang geleden was het trucje even verleerd. Gaan we weer oppakken.
3x110 op 180cm makkelijk, oke zo komen we er weer in.
3x130 op 132cm
1x150 op 132cm
1x160 op 132cm

ging nog prima de 160 was er blij mee zo weer eens een beetje redelijke bal na mijn hersenschudding.

Yoke alles 15m
150
200
250
300
350

Farmershrugs (gewicht per hand)
12x80
12x90
12x100
12x110

Hamerslaan van 11,5 kg
4x25 slagen all out. Heerlijk leef me helemaal uit gewoon op deze oef.

zwerfkei press 80kg
3x3 gewoon strict.

moet even zwaarder blok hebben, ik heb een vermoeden dat dit op nk teams komt.

GHR
10x
10x
10x

Bryan stijl. Damn zwaar erg lekker, hams worden van staal.

Rope push down
20x20
20x25
20x30

Prima training toch geworden. Nu heerlijk vakantie.

Laatst bewerkt:
damn heftige sessie! vakantie gaat je goed eboost geven brotherman!

wat die je nu anders op de GHR?

mooie sessie verder

Veel werk en sterk, mooizo.

Nice training Gijs. Herken het wel, die vermoeidheid na een paar flinke werkweken. Maargoed, toch flink wat gewichten weer versjouwd.

---

Laatst bewerkt:
wtf :roflol:

is dit real life?

Moet wel een troll zijn :p

Nee volgens mij spoort hij gewoon niet.

Wat zullen we nou dan krijgen?? Ik ben geen troll en ik spoor wel degelijk. Ik train gewoon thuis.

• Like
Waarderingen: DG80
gijs zijn bi size omvangt meer armen dan een derdewereldland.

meetlintjes tremblen in gijs z'n aanwezigheid

een permanente perceptie verandering, olifanten lijken mieren, vliegtuigen lijken dinki toys, je vader lijkt je broertje, alles wat je vroeger als groot zag is klein sinds de dag dat je gijs zijn bi's zag.

• #17.759
iedereen mag mij alles vragen mits het op een respectvolle manier gebeurd dus ook over biceps. Ik train ze echter nauwelijks meer apart nu. Omvang 46cm. Een chronische irritatie in mijn elleboog maakt ook dat ik er niet veel zin meer in heb.

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 11:29 ----------

meetlintjes tremblen in gijs z'n aanwezigheid

Dat is waar maar dat heeft een andere reden;)

yo Gijs.. ga je nog naar NK powerliften? Ik ga wel met je mee :)

(had je gesmst, bel me anders ff)

Terug
Naar boven