Boeije
Cool Novice
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkouden wel ja. Naast een geweldig herstel ben ik jammer genoeg wel gezegend met heel nauwe sinusdoorgangen waardoor het zo mis kan gaan. meestal is het echter gewoon een dag of 3 otrivin en stomen. Heel soms gaat het fout en dan heb ik voorhoodsholteontsteking. Iets anders komt bij mij zelden voor.
Wel eens gedacht aan operatie, bij mij heeft het geholpen ... Sterke treening weer man
Was je bij FPA vandaag? Jammer ik lag in coma op de bank en heb de LB verschoven naar morgen

Was je bij FPA vandaag? Jammer ik lag in coma op de bank en heb de LB verschoven naar morgen
ja, maar er zijn er ook een paar bij mij in de familie die er niet zo over te spreken zijn
. Heb wel morgen om 12:30 lokale tijd mn vliegtuig. 
Wel eens gedacht aan operatie, bij mij heeft het geholpen ... Sterke treening weer man
En ach geef Jitse ook eens een tijdelijke 15 minutes of being famous. It is just temporarily Gijs. You know, i know.
Prettig weekend.
na die hersenschudding te weinig spanning op rug door iboprofen en toen een tik in rug gehad met DL omdat ik te snel weer teveel wilde. nu heel licht op zelfde plek. Niet al te ernstig.

mss wel ja Mo.
---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 23:48 ----------
2 jitse. na die hersenschudding te weinig spanning op rug door iboprofen en toen een tik in rug gehad met DL omdat ik te snel weer teveel wilde. nu heel licht op zelfde plek. Niet al te ernstig.