Fitness Seller

g-mens log

Goed bezig!! Groetjes uit Koh San Road!!

Verkouden wel ja. Naast een geweldig herstel ben ik jammer genoeg wel gezegend met heel nauwe sinusdoorgangen waardoor het zo mis kan gaan. meestal is het echter gewoon een dag of 3 otrivin en stomen. Heel soms gaat het fout en dan heb ik voorhoodsholteontsteking. Iets anders komt bij mij zelden voor.

Wel eens gedacht aan operatie, bij mij heeft het geholpen ... Sterke treening weer man

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.683
Ik heb stiekem staan huilen op fpa omdat je er niet was :(

• #17.685
Was je bij FPA vandaag? Jammer ik lag in coma op de bank en heb de LB verschoven naar morgen

• #17.691
Training 2 week 5.

Opw 5 min fiets en wat foamrollen

Oef 1 Olympic SQ (beltless)
10x20
10x20
10x60
5x80
5x100
5x120
5x140
5x180
3x205 PR beltless
1x210

Oef 2 Deadlift
(beltless)
5x60
5x100
5x140
5x180
3x220
3x240
Belt om
2x260 3F (derde weer kleine tik rechter onderrug meteen bar laten vallen)

godv$%%^#$ gelukkig niet heel erg zware tik deze keer en een signaal dat het nog niet hersteld is. Hopelijk morgen weer een beetje soepel.

Oef 3 Bulgarian split SQ
20xL&R
20xL&R
20xL&r

Oef 4 One leg hypers
10xL&R
10xL&R
10xL&R PR

Oef 5 Seated calf raise
10x50
10x75
10x100
10x125 PR

Oef 6 Goodmornings tegen bands
15xaverage
15xaverage+small
15xdubbel average

Oef 7 Prone bridges
4x1minuut+25kg

Jammer van de tik en had graag 5x205 gedaan op SQ maar de verkoudheid was een spelbreker. Verder was het een goede training.

Klote van je rug maatje, toch zeer nette gewichten neergezet!!

En ach geef Jitse ook eens een tijdelijke 15 minutes of being famous. It is just temporarily Gijs. You know, i know.

Prettig weekend.

Insinueer jij nu dat ik die 345 trok met behulp van steroïden?

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 23:21 ----------

Iets met je rug Gijs? Klinkt niet al te best.

je zal het vast wel neit mt me eens zijn..maar teveel beltlesswerk bevordert je onderrug-herstel ook niet..met die 3 trainingen in de gym plus apeshit stand op events elke zaterdag, krijgt je core genoeg op zn donder..ik zou je core juist beschermen door bij de zware setjes gewoon riem gebruiken( squat 180+) deadlift (220+)..denk dat je jezelf daar meer mee helpt dan 99,procent beltless te doen

wel hard die 205x3 plus die 210 beltless pfff

• #17.695
mss wel ja Mo.

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 23:48 ----------

2 jitse. na die hersenschudding te weinig spanning op rug door iboprofen en toen een tik in rug gehad met DL omdat ik te snel weer teveel wilde. nu heel licht op zelfde plek. Niet al te ernstig.

na die hersenschudding te weinig spanning op rug door iboprofen en toen een tik in rug gehad met DL omdat ik te snel weer teveel wilde. nu heel licht op zelfde plek. Niet al te ernstig.

Okee ja dan wil je altijd te snel, gelukkig heb je nog eventjes voor de kwalificaties.

Doe je 3 maart nog mee jitse?

Doe je 3 maart nog mee jitse?

Nee, ik doe een volgende keer even mee, dan wil ik het pak en alles aan en kijken of ik in de buurt kan komen van de 370-380. Vind het de investering van een singlet ook nog niet waard voor 1 keertje. Ik wil ook meer met jullie mee trainen voor tips en trucs.
Wil wel winnen! :)

mss wel ja Mo.

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 23:48 ----------

2 jitse. na die hersenschudding te weinig spanning op rug door iboprofen en toen een tik in rug gehad met DL omdat ik te snel weer teveel wilde. nu heel licht op zelfde plek. Niet al te ernstig.

Hoeveel ibuprofen nam je dan wel? Staat volgens mij niet bekend als spierontspanner namelijk.

Terug
Naar boven