AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.781
Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Par box SQ tegen choked small bands
10x60
5x80
5x100
5x120
5x140
5x160
2x180
1x200

Zou een pr kunnen zijn...

Oef 2 GM
10x60
10x80
10x100
8x120
5x145 PR

Oef 3 Deadlift (belt geen straps)
10x100
10x180
10x220

Prima, alles pl goed. Hams zijn nog nooit zo sterk geweest, nu ik weer de heupen iets hoger heb gaat het als een raket. Als de rug weer 100% is ben ik benieuwd.

Oef 4 One leg hypers
3x12 L&R PR

nergens geen last meer in de hams.

Oef 5 Leg extensions
5x20x50

Oef 6 One leg calfraise
3x15 L&R

Sterk Gijs flink volume nou al, ben ook benieuwd hoe het zal zijn met een rug die 100% mee werkt aan jou prestaties:)

Sterk!!

• #17.784
nou echt sterk nog niet maar het was wel een lekkere training

ahh shit vergeten om ook unilateraal werk te doen gisteren. Voornamelijke rug dominant getraind, voelde de knie te k*t voor meer squats?

• #17.786
  • #17.787
Bench bijna klaar. Oude bench van Robbert Wolters, maar nu met verstelbare safeties eraan, verstelbare steunen voor de barbell (ook aangepaste uitpak), bandattachments en Roest natuurlijk even weggeslepen staat nu even in de zinkspray te drogen. . Als hij bij RPB staat kan hij wel weer netjes in wit.

De garage van een klusser aan het begin van de week
garagerommel.jpg

Kolomboor van 100 jaar oud hier iets verder op. Werken aan de steunen.
kolomboor.jpg

Zo zien ze er dan uit aan de bench
bench4.jpg

Frame roest weggeslepen en in de zinkspray
bench3.jpg

steunen idem
bench2.jpg

Board opnieuw bekleed en de safeties ook in de zink
bench1.jpg

Setje stones die nog mee moeten
stones3.jpg

Je ziet dat de garage ook weer netjes is, de jetta gaat daar na al deze projecten in. Was maar drie dagen opruimen pfoeeeee

mooi werk, ouwe klusbaas!

haha, onze kluskoning is weer goed bezig geweest! Heel vet Gijs

nice, hoe je dat allemaal zelf maakt, goe aan het trainen ook trouwens!

• #17.791
Even alvast een beetje in elkaar geschroeft. Bob de Bouwer kunnen wij het maken, Bob de bouwer, ja dat kan!

bench5.jpg

Mooi werk.

flink bezig geweest in je vakantie !!

Lookin' good.

mooie bench!

• #17.797
Vandaag events @ RPB. Grote groep, veel mannelijke baarden! Hoge testosteron concentratie vandaag.

Opw

*SQ 3x20x20

*Boxjumps 5x5

*Logpress (black mamba) gelukkig kwam mijn arm nu wel boven mijn hoofd. Bleek een knoop achter mijn schouderblad te zijn waardoor mijn schouder slecht doorbloede. De massage gister wel geholpen en de foamroller hielp ook.

10x63 strict
5x83
3x103
1x113
1x123
1x133
1x138
fx145.5 (op film) wel pr clean. (nog te snel zo met de schouder maar hij komt zeker snel)
1x133
1x130.5

*hooggooien zak
1x4m
20xfx4.25

gvd! steeds op de lat. max log en weg explosie blijkbaar.

*Stones
3x110 @ 180cm
3x1x120 @ 180cm (Yeah! dat is het trucje weer!)
1x150@132cm
1x175@120cm !! Als je van het paard valt....

Tevreden mee na 6 weken weer de gedoemde steen.

*Yoke
15m 200
15m 250
15m 300
15m 400

Erg instabiel in de onderrug door de massage van gisteren.

*Farmers
30m 70 (1 turn)
15m 110
75m 120 (4 turns) pr en had nog veel over. Wellicht wel voor 100m maar voor een training wilde ik graag mijn eelt houden)

*Tire
5x4 explosieve reps

En bij set 2 schoot er weer iets los in de rug. Nu echt bij wervel 1 en de heup. Voelt niet relaxed maar dit is net als de andere keren alleen voelde dit duidelijker als loskomen van spieren die krampachtig op spanning stonden.

*Conditioning met de prowler
1x opwarmen
8 runs 15m hoog en 15m laag terug met 70kg back to back met Frank tot ik op de grond moest liggen en uithijgen. Heerlijk.

Training met 2 kanten. Kracht is er maar blessures houden me nog tegen.

ahh, toch een mooie training en die heavy ass massage van gisteren heeft de spanning ook iets teveel ontnomen vandaag. Ik denk dat als je het morgen had gedaan je toch iets meer bullet proof was geweest. Desondanks toch weer goede effort geleverd, alleen hadden we wat langer door moeten gaan met de prowler ;)

btw.. zat een paar keer naar die Jetta van te kijken en zou echt gaaf vinden om morgen samen mee te cruisen man!!! :D

trucje van de stones had je inderdaad weer door - goed om te zien baas! wel gaar dat je lichaam je wat in de steek laat nu, maar toch harde cijfers neergezet vandaag. qua log was het misschien niet 'die ene dag'...De Jetta moet ook door mij even genoemd worden - prachtige wagen!

Mooi dat de stones op 1.80 hoogte weer lekker gaat !

Terug
Naar boven