XXL Nutrition

g-mens log

Mooie training gijs :D
Goed om weer eens iemand te horen schreeuwen op een doordeweekse avond ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.882
woensdag avond

Afbwoen.jpg

Afbwoe.jpg

Afbkevengijs.jpg

kak man, mijn baard komt niet goed uit op de foto - jouw baard dwarfed de mijne big time!

tof initiatief dit gijs. moest erg wennen met de squats zonder spiegel en shit, maar daar moeten we gewoon even doorheen zien te beuken. dikke training neergezet en de intensiteit lag ook vele malen hoger dan normaal in de gym! tot zaterdag maar weer - heb er alweer zin in

Was top Gijs. Ook bij onze gym is het op woensdag altijd dramatisch druk, helemaal met de zomer maanden in aantocht. RPB is een hele verademing

nice train

Ziet er goed uit maatje!! Lekker stabiel nog, goed op je lichaam blijven letten en je zit zo weer op de gewilde gewichten!! Ik begin RPB toch steeds meer te missen :(

• #17.887
Waar blijf je dan Hansje? We missen je vrolijke zelf ook.

sterke deadlift gijs. super om weer eens daar getraind te hebben. ben er zaterdag weer bij.

Flinke training

• #17.890
jep mike, tom, bob en ik:D

Waar blijf je dan Hansje? We missen je vrolijke zelf ook.

Zal binnenkort eens voor de gezelligheid langs komen! Ben nog met een aantal dingen bezig voor de rug nu, dus moet geen gekke dingen doen! Daarom moet ik ook niet in jouw buurt zijn :p

Hoop dat t me allemaal weer wat vooruit brengt en ik weer wat geks kan doen bij je :)

• #17.893
heb het artikel even op mijn gemak doorgelezen, erg mooi en motiverend verhaal!

• #17.896
En het is zeker het lezen waard!

schitterend geschreven baas.. precies zoals t is

mooi artikel!

Terug
Naar boven