Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bewust je schouders dit keer op donderdag niet vermoord omdat je zaterdag zware log wilt doen?
Ook mooi dat de schouderkracht vooruit gaat, gaat je toch een boel helpen bij het NK denk ik!
True true, toch kan ik me niet voorstellen dat jij er niet bij zit. Of je moet een blessure oplopen o.i.d.moet ik er eerst komen. Even een gemiddelde line up tegenwoordig met Kelvin, johan, Dennis, Arno, patrick, Rick, Fouad, ik, Jitse etc. Het niveau is beestachtig. Allemaal kunnen we er staan maar er kunnen er maar 2 door elke wedstrijd.... En dan hebben we nog de nieuwkomers die ook niet mis zijn zoals Jaimy, Enzo, Guido, Mo.
De schouderkracht gaat me sowieso helpen maar ja alles waarop we sterker worden helpt.
wat is je 1rm erop?haha 130 is niet veel maar voor een drietje is het wel weer aardig ja
nice work!
Correctie, worden akelig sterk. Ik snap niks van jouw log want statisch zijn we ongeveer even sterk.
Statisch? Dus het moet een kwestie van techniek zijn dus?