XXL Nutrition

g-mens log

bewust je schouders dit keer op donderdag niet vermoord omdat je zaterdag zware log wilt doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.962
bewust je schouders dit keer op donderdag niet vermoord omdat je zaterdag zware log wilt doen?

Nee daarvoor waren de shrugs en de machine shoulder press toch echt al wel te zwaar. Traps zijn goed stijf bv nu. Maandag flink zwaar schouders gedaan en mijn schouder was er nog gevoelig van en ik wil ze flink blijven aanpakken maar niet weer de blessure blijven riskeren. Hoger in de reps dus nu. Denk dat ik morgen voor zware 3 ga op de boom.

• #17.963
vandaag @ RPB

Event 1 Hooggooien zak
flink veel worpen alles goed tot 4,5m. Daarna veel mis op +/- 4,7m wel vaak de stang weten te raken. Er zit schot in de zaak. Eind van dit jaar tegen de 5m dan doe ik op dit onderdeel volgend jaar lekker mee.

ps, zak weer naar de t*ring dus wie nog zakken heeft, evt tegen betaling. Laat maar weten.

Event 2 Logpress (IFSA)
strict
5x60
5x80
Verder met afzet
3x100
3x120
3x130 PR op deze log, oude was 3x128. Wel 3x130 op de houten gedaan eerder.
Timen 75 sec. Proberen uit de rol doorduwen
7x110 PR. (oude pr 6x voorronde Almere, 5x uit de rol door en 2x met stop op de borst)
5x110 alles doorgeduwd
6x110 uit de rol PR

Schouders worden voor mijn doen loei en loeisterk.

Event 3 tireflip (380)
3x8 goed snel.

Tevreden mee, zat lekkere snelheid in, ben geen Rick maar kan er wel mee door.

Event 4 Farmers (keerpunt om de 15m)
80kg 30m
120kg 60m
120kg 60m
120kg 45m

niet geheel tevreden. links liet snel los vond ik, moet gewoon minimaal 80m kunnen ook al zijn er veel draaipunten.

Event 5 Prowler (+50kg)
10 runs van 15m hoog en 15m laag om en om met Frank en toen deed ik er nog 1 om Frank te fokken. Deed de lul er ineens 2 achter elkaar. Dus toen deed ik er 3 achter elkaar en kwam de chocomel er voor een gedeelte weer uit. Frank deed er vervolgens ook weer 3 en finishte op zijn knieen. GVD! heeft ie er weer 1 meer gedaan dan ik. Ooit krijgt een van ons een hartaanval omdat we elkaar zo pushen...... quads en onderrug totaal aan gort.

Event 6 Vikingpress
10x50
10x80
5x100
6x120
6x130

Easy en lekker.

Event 7 Hooggooien, ik zal en moet hier goed in worden!
Veel reps tot 4,40m nice nice. 4,5 nu mis.

afpompen.

Pull ups hammer grip
3x10

Seated cable curls
3x20

Fijne training en zeker omdat ik na die maffe woensdagtraining helemaal in elkaar gebeukt was.

Beestje.

nice train, good effort

Mooie training Gijs

Ook mooi dat de schouderkracht vooruit gaat, gaat je toch een boel helpen bij het NK denk ik!

• #17.968
Ook mooi dat de schouderkracht vooruit gaat, gaat je toch een boel helpen bij het NK denk ik!

moet ik er eerst komen. Even een gemiddelde line up tegenwoordig met Kelvin, johan, Dennis, Arno, patrick, Rick, Fouad, ik, Jitse etc. Het niveau is beestachtig. Allemaal kunnen we er staan maar er kunnen er maar 2 door elke wedstrijd.... En dan hebben we nog de nieuwkomers die ook niet mis zijn zoals Jaimy, Enzo, Guido, Mo.

De schouderkracht gaat me sowieso helpen maar ja alles waarop we sterker worden helpt.

moet ik er eerst komen. Even een gemiddelde line up tegenwoordig met Kelvin, johan, Dennis, Arno, patrick, Rick, Fouad, ik, Jitse etc. Het niveau is beestachtig. Allemaal kunnen we er staan maar er kunnen er maar 2 door elke wedstrijd.... En dan hebben we nog de nieuwkomers die ook niet mis zijn zoals Jaimy, Enzo, Guido, Mo.

De schouderkracht gaat me sowieso helpen maar ja alles waarop we sterker worden helpt.
True true, toch kan ik me niet voorstellen dat jij er niet bij zit. Of je moet een blessure oplopen o.i.d.

130log! echt sterk man!

• #17.973
145 vorige week

Damn, die schouders zijn toch akelig sterk Gijs.

• #17.976
hahaha, o.k. worden akelig sterk. Gezien de statische kracht zou mijn log indd ongeveer in de buurt van die van jou moeten zijn, maar goed het is het bekende probleem.

• #17.979
Wat is jouw 1rm op MP? Is daar iets over te zeggen hoe de MP zich tot de log verhoudt?

Terug
Naar boven