AndroidHealthClinic

g-mens log

Leuk en mooi artikel beschreven, herkenbaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.102
  • #18.103
Training @ RPB

Stretches/dislocates

Oef 1 Full snatch
2x5xstok
2x5xstang
3x42,5
3x42,5
3x52,5 PR
1x62,5 PR
1x67,5 PR

Paar fails tussendoor. Pas 2e x dat ik alles full probeer. Tevreden, geeft een tof gevoel.

Oef 2 Powerclean
5x82,5
5x102,5
5x112,5 PR

Pijnlijke plek op mijn sleutelbeen deed mijn techniek geen goed (aarzelde met neerleggen op de borst) maar toen werd ik boos en kwamen er toch zomaar 5 uit.

Oef 3 Strict log press (IFSA)
10x60
5x80
4x100
5x90
8x80
10x60

Oef 4 High incline benchpress
10x20
10x60
10x80
9x110
10x90
20x60

Borst gepompt maar toch zit er met welke vorm van bench dan ook soms een knakje links, blijft niet lekker.

Oef 5 Parallel bar dips
10xbw
10xbw+20
10xbw+20
10xbw+20

Oef 6 Barbell shrugs
10x100
10x150
10x200
10x230
straps erbij
10x330 op en neer stuiteren haha, toch heftig voor de traps
10x230 meteen erachteraan en nog een strip naar 20x150

Oef 7 Swissbar skullchrushers
20x40
20x40
20x40

met toegevoegde weerstand door partner = heftig

Oef 8 Rope push downs
20x20
20x20
20x20

Poseren! Top weer.

Cool 7+ uur trainen in de afgelopen 3 dagen.

Toffe training Gijs.. was ook gaaf om samen te snatchen :)

pose down was weer epic.

heftig getraint lekker bezig!

intensiteit op de powercleans was mooi man - genieten gewoon :p

Laatst bewerkt:
2x400, naice heur :D

• #18.109
2012-04-09153922.jpg

beestige shrugs zo zonder straps...
iron grip !

The beast

Dude, heb zelf alleen Weight for Height gedaan met Stah en Viking... Maar ik gooi wel kogels op afstand (achteruit), en weet wel het een en ander over werp biomechanica. Bij deze 2 mogelijke aandachtspunten voor je techniek.

Is het mogelijk om je handen dichterbij elkaar te pakken? (langere arm)
Is het mogelijk om de slinger tussen je benen verder uit te voeren, Door thoracaal of misschien zelfs lumbaal wat meer speelruimte te creëren? Armen zover mogelijk tussen de benen, Om Kip(ping) actie veel verder te verlengen, wellicht moet je hierbij je fanatieke voorzwaai iets minder enthousiast doen, maar spanning op strekketen (hamstring) wordt veel beter verdeeld.

Mooi om te zien dat je voor de foto toch nog rap ff je broeksppen oprolt om je kuiten te laten zien :)

Brute training sessie. Die final set powercleans waren erg mooi om te zien

• #18.115
Dude, heb zelf alleen Weight for Height gedaan met Stah en Viking... Maar ik gooi wel kogels op afstand (achteruit), en weet wel het een en ander over werp biomechanica. Bij deze 2 mogelijke aandachtspunten voor je techniek.

Is het mogelijk om je handen dichterbij elkaar te pakken? (langere arm)
Is het mogelijk om de slinger tussen je benen verder uit te voeren, Door thoracaal of misschien zelfs lumbaal wat meer speelruimte te creëren? Armen zover mogelijk tussen de benen, Om Kip(ping) actie veel verder te verlengen, wellicht moet je hierbij je fanatieke voorzwaai iets minder enthousiast doen, maar spanning op strekketen (hamstring) wordt veel beter verdeeld.

Thanks voor de tips, dit was geen maximale hoogte dus was nog niet volle bak.

Mooi om te zien dat je voor de foto toch nog rap ff je broeksppen oprolt om je kuiten te laten zien :)

Ja maar die komen er niet goed uit, het poseren is niet meer wat het was.

Brute training sessie. Die final set powercleans waren erg mooi om te zien

Thanks wredeKees

epic kuiten heb je ook :P
rug ook wel aardig ziek man, een gast uit me sportschool had je gezien ergens, je was scheidsrechter (ofzoiets). Hij vond je ook wel beest haha

• #18.118
Nee dat was Peter.

haha hij zei dat het Gijs Boeijen was, en je vertelde iets dat je eerst een pak aanhad en niemand vond dat je breed was en toen maar een straks shirtje aan had gedaan xd
meer weet ik er ook niet van haha
zou hij zich vergist hebben? :P

• #18.120
Van Peter was maar een grapje. Ja dat was ik als speaker op de laatste bb-ing wedstrijd de open Rotterdamse.

Terug
Naar boven