AndroidHealthClinic

g-mens log

De prowler waarmee jullie trainen had jij toch zelf gemaakt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.682
Ja.

Deadliftmonster.

• #18.684

Pff echt niet. Ik moet dit jaar 320 raw halen en 330 suited dan pas hoor ik er weer een klein beetje bij. Tuurlijk ik ben licht maar boeiend! Jitse trekt 350, Mo ook, Jan ook, Patrick en Rick ergens 330. Etc, ik ben dus zwak.

Die deadlifts komen wel goed toch, gijs?

Goed sterk!

prima krabbel terug zo, na al die blessure hemstring, rug etc..shit remt teveel vaak. ik ben zelf ook niet echt te zwaar met deadlifts bezig geweest afgelopen maanden, af en toe es gek..maar niet meer 3 x peer week reppen met 300 zoals eerst:D..zou wel kunnen, alleen wil de blessures nie opstapelen..als je ook beetje geduld hebt zit je zo op 320 raw..

• #18.689
Die deadlifts komen wel goed toch, gijs?

je bent nog jong ooit zul je wel begrijpen wat het is om nog na 19 jaar trainen 10kg op een lift te plakken en dan vooral bovenop een 300kg dl. Dat is een zelfde verschil als van 90kg naturel naar 100+ naturel te gaan. het een gebeurd nog wel eens en is al zeldzaam het andere is zoiets als een vmbo-er die een week vantevoren begint met leren voor een toets. Zeer zeldzaam dus.

310 na 300 trekken is echt niet verkeerd Gijs. Je zit er weer lekker in. Keep it up.

Sterk.

Pff echt niet. Ik moet dit jaar 320 raw halen en 330 suited dan pas hoor ik er weer een klein beetje bij. Tuurlijk ik ben licht maar boeiend! Jitse trekt 350, Mo ook, Jan ook, Patrick en Rick ergens 330. Etc, ik ben dus zwak.

352,5 :mad: ;)

• #18.693
Bah hater!

je bent nog jong ooit zul je wel begrijpen wat het is om nog na 19 jaar trainen 10kg op een lift te plakken en dan vooral bovenop een 300kg dl. Dat is een zelfde verschil als van 90kg naturel naar 100+ naturel te gaan. het een gebeurd nog wel eens en is al zeldzaam het andere is zoiets als een vmbo-er die een week vantevoren begint met leren voor een toets. Zeer zeldzaam dus.

als je het zo ziet, is het best zuur idd om er nog meer kg's mee te pakken. met die blik keek ik niet op je probleem

• #18.695
Vandaag bodybuilding stijl rug/biceps samen met Nicky @ FPA

Oef 1 Barbell rows
15x60
15x80
15x100
15x120

Oef 2 Deadlifts
15x120
15x150
12x200

ging prima maar best nog pittig voor de onderrug zo vol in de spierpijn van zondag.

Oef 3 V-bar pulldown tot bovenkant hoofd
15x70
12x80
10x90
10x100 full bl

damn, nog nooit gedaan maar mijn lats knalde eruit onder mijn oksels.

Oef 4 Cable rows (rechte rug en dan zover mogelijk naar voren bewegen, rekken, gecontroleerd terug en dan de armen)
10x100 full bl
10x100
10x100
10x100

wow, heftig!

Oef 5 Geheime dumbbell curls
16x10
16x12
16x14
16x16kg

Oef 6 EZ barbell curls (ellebogen achter)
15x20
12x30
10x40
10x40

Oef 7 Preacher curls (EZ bar en smalle grip, 2 sec negatief)
10x20
10x30
11x35
8x40

Oef 8 Pose curls
10x25
10x30
10x35
10x40

Nu 3 weken weer high rep aan het pompen samen met een eventtraining ertussen steeds. Precies ook vanaf die tijd gestopt met creatine wat normaal zorgt voor een kg of 2-3 vochtverlies bij mij. Bodyweight nu toegenomen naar 109.7 met trainingskleren na de training. Ah yeah, fijn toch die aanleg. Armen duidelijk toegenomen al, borst ook. Lats hangen onder mijn oksels nu. Alleen erg ontevreden over mijn benen, knieen voelen al wel eens stuk beter nu dus ik hoop dat die qua volume ook weer meegaan nu.

Wat een volume weer..!

Beestige training man. Gewoon weer DL'en na de epic reps en max out zondag.

Geheime dumbbell curls:roflol:...

Nu heb ik je geheim gevonden! je geheime dumbbell curls!

Nice.

FPA, ben ik ook wel eens geweest. Best een lekkere gym.

Geheime db curls? hahaha :D
Aanleg..prachtig iets. Enjoy ;)

Oh ja, en niet te veel knallen op die knieeen van je.

• #18.700
Je weet dat het nu wel verboden is om zomaar te gaan trainen bij FPA zonder mij in te lichten he!!

Terug
Naar boven