Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.841
Duidelijk nog niks van mij gewend. Scoort een 6je op mijn eigen lijst.

''maar'' 5 oefeningen?

en laat die knie nou een fixen man...

• #18.843
mja Bart, even laten fixen..

Althans actie ondernemen? heb t je nu ook meerdere keren horen roepen maar nog niks langs zien komen dat je er wat aan doet? Zoek anders een oesteopaat, miss staat er wel wat scheef? Pjotr heeft nog een goede

Ik heb ook last van mijn knieen en doe vaak benchsquats ipv fullsquat. Zal er waarschijnlijk niet hetzelfde effect mee boeken als een fullsquat maar ik denk beter dit dan helemaal niet te squatten, of is een benchsquat geen ballen waard ?

Hey Gijs, je squatte nu toch weer veel high bar heb ik begrepen?
Zou lekker low bar gaan als je zo'n last van je knie hebt. Ik ging gister weer high bar doen en kreeg direct steken in mijn kniee

• #18.847
maakt niets uit Jay, vind low bar vervelender.

Ik heb het ook weleens, vooral na lange tijd zwaar een veel volume te squatten. Als ik dan licht wraps om doe soms (3 of 4 slagen) voel ik het minder of niet. Maar ideaal is dat niet.

Carl Yngvar Christensen doet helemaal niks meer zonder wraps door een dergelijke knieblessure, zelfs warming up met lege stang niet.

• #18.849
had de laatste 2 setjes 4 slagen om maar ik vind wraps minder lekker squatten. Ga het de komende periode maar weer doen

ik wou dat ik lowbar kon squatten..mn traps laten dat niet toe...

the trainwreck-saga continues broski...keep on truckin'

Klein vraagje Gijs: las je artikel over slaan met de voorhamer, maar doe je dat met een rubbere of echt die harde (naam materiaal weet ik niet) i.v.m. misschien kapot slaan van je wheelflip..... thnx i.i.g.

• #18.852
harde hamer, je band gaat niet kapot

• #18.853
mooie dag weer @ RPB

07072012075.jpg

Oef 1 Boxjumps
5x5 normale hoogte

Oef 2 IFSA Logpress
10x60
10x60
5x80
3x100
5x5x115 PR

Oef 3 Weight for height
3xL&R 20kg 3,5m
Stuk of 10xL 3,5m en 3,75m met de 25kg. 3,5 goed, en het blok stond verdorie zelfs een keer stil op de 3,75m maar viel terug aan de verkeerde kant. wel pr 3,5m 25kg met rechts. (ik ben dus linkshandig voor degenen die dit nog niet wisten)

Oef 4 Tireflip
4x8x360

Oef 5 Farmers (rode met de dikke handvaten)
30m 50
30m 90
30m 100
15m 150 (is volgens mij pr)

damn zwaar met deze farmers

Oef 5 Stones
3x110 @ 180cm en nog een stuk of 5 fails. De schouders waren echt leeg aan het raken.
1x130 @132cm
1x150 @132cm nog easy, maar de 175 zou weer een beetje overreachen worden dus die even gelaten voor wat het was.

Oef 6 Powerstairs
15x175kg
10x190kg

om en om met Matthieu die weer lekker vooruitgaat.

Oef 7 Overhead Yoke
30m 50
30m 70
30m 80
20m 100

Dikke ownage voor Kevin die 110 even op en neer wandelde. Baas!

Oef 8 Hamerslaan op de tire
3x50 (steeds 25L en 25R met de 11,5kg hamer)

Flink volume wel weer, knieen nog niet lekker. De OH was wel fijn.

En zo'n grote mond zodra er is 1 bodybuilder langs komt :roflol:

damn.. volgende week ben ik er ook weer bij! Mooie training G

Mooi dag geweest, hele nette training ook weer G. Erg dikke Farmers, die handvaten zijn wel even anders als bij de blauwe voelde ik met opruimen. ;)

Mooi die log man, op naar de 5x5x120.
Was weer een gezellig dagje.

• #18.858
Mooi dag geweest, hele nette training ook weer G. Erg dikke Farmers, die handvaten zijn wel even anders als bij de blauwe voelde ik met opruimen. ;)

haha ja idd, dat viel mij ook weer even tegen. Die rode hebben een jaar de hoogggooi installatie gedragen binnen dus die waren buiten gebruik maar ik merkte het idd meteen

lekkere training Gijs! Flink volume weer.

Morgen ook even weer events doen om Big sexy Lex klaar te stomen voor 14 juli!

het was weer lachen vandaag gijs!

Terug
Naar boven