MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.881
Denk ook wel dat vooral de eerste 2 stones stukke beter zullen gaan wanneer je de stones wat explosiefer naar boven brengt en ze echt van je borat af stoot! Puntjes op de ie! Leuke medley trouwens!!

sowieso wel ja, ik merk gewoon dat ik daar op de 1 of andere manier ook motorisch niet op ben ingesteld nu. Ben gewend altijd langzaam omhoog te komen en door naar achteren te leunen of te pressen een steen erop te krijgen. Wellicht haal ik met mijn lengte de 180cm wel nooit door explosiviteit maar het zal altijd goed zijn om mezelf aan te leren hard omhoog te komen.

sowieso wel ja, ik merk gewoon dat ik daar op de 1 of andere manier ook motorisch niet op ben ingesteld nu. Ben gewend altijd langzaam omhoog te komen en door naar achteren te leunen of te pressen een steen erop te krijgen. Wellicht haal ik met mijn lengte de 180cm wel nooit door explosiviteit maar het zal altijd goed zijn om mezelf aan te leren hard omhoog te komen.

Het zal je altijd schouderkracht en tijd schelen als je al een stuk van je borst komt! En zeg nooit nooit he wie weet gooi jij ze er na flink wat oefenen wel op!

gelukkig had je nog wel even die heerlijke pannenkoek van Sven mogen nuttigen tussen de medley setjes door ;)

• #18.885
ja uitgekotst en opgebakken zodat hij al voorverteerd is voor een betere opname

• #18.887
Ik hoef je toch niet het verschil met Warrick uit te leggen he Marc.

Ik hoef je toch niet het verschil met Warrick uit te leggen he Marc.

Jaja, ik weet dat je knapper dan hem bent. Ik bedoel maar te zeggen dat ik denk dat het voor jou niet onmogelijk moet zijn om met wat meer pushkracht die explosiviteit wel te halen.

• #18.889
Vandaag UB met Frank en Vlad @ All-in Utrecht.

Opw 5 min crosstrainer

2x20x12 kg shoulder db press

Oef 1 Incline dumbbell press
10x20
10x40
14x52 15 net niet. PR
10x52 spot op de laatste
6x52

Oef 2 Cable rows wide hammergrip
12x3/4 stack
12xstack
12xstack+20kg
12xstack+30kg

Oef 3 Close grip bench
10x60
10x100
9x120
4x130

Niet slecht voor iets wat ik al langer dan een jaar niet meer heb gedaan. Linker schouder blijft stijf maar wellicht dat CGBP er toch bij kan zonder al teveel irritatie.

Oef 4 Machine rows
15x stack
15x stack
Toen ging Vlad er ineens 20 doen dus....
26x stack

En dat is waarom je samen met gemotiveerde mensen moet trainen.

Oef 5 Straight arm pushdown
15x?
15x?
15x?

Heerlijk.

Oef 6 Cable cross over
20x32
20x36
20x32

Oef 7 Db side raise
15x12
15x16
14x16
15x16
Dropset 10x10-10x9-10x8-10x7-10x6-10x5-10x4-10x3-10x1 zat wel goed vol...

Yo gijs
In

Dikke CGBP man G. Ik zou toch zweren dat ik gister ook wat gepost heb hier maar ik zie het nergens staan.. Anyway, die tireflips van jou gingen gisteren echt effortless, alsof je ze met 1 arm op de rug kon.

• #18.892
mwah kan beter nog maar het viel idd niet tegen en zeker niet omdat ik altijd erg bezig ben met hoe mijn schouder zich hier bij houd en dat leidt wel aardig af soms.

• #18.893
**** me, bericht van mijn broertje uit Borneo. Training @ crossfit facility.

100 pull ups (aan 50mm bar)
100 sit ups
100 push ups
100 squats

23m32s

WTF, hij vraagt of ik hem kan beaten. Wie gaat dit ook proberen? Volgens mij is het nearly impossible.

Zijn die pullups met kipping of zonder?

Tja, de 100 pullups lukt niet :(

De rest wel

ook alleen jij he..

en zijn die push ups neus tot de grond en tot lockout? en de squats met of zonder gewicht en wel of niet onder par en gelocked?

ik ga het zo proberen gijs, 100 pull ups easy money, strict wide grip

• #18.899
pull ups mogen gewoon kipping = crossfit, echter ik heb mijn broertje nog nooit zien kippen dus ik denk niet dat hij heel erg loopt te zwaaien.

Sq lijkt me gewoon bw anders had hij er wel bij gezet.

zelfde met push ups. Er is geen andere manier dan goede push ups Bart. Dat je het vraagt geeft al aan dat je zelf wrs alleen de grond doet met je heupen.

Oke, just wondering. Want er is geen mogelijkheid dat ik dat ga halen, conditie is er al te slecht voor. :roflol:

Terug
Naar boven