Fitness Seller

g-mens log

Doe het goed!

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.982
Zo kort verslagje van Strongman olympics London. Verwachte er niet veel van, maag was nog steeds zwaar aan het protesteren mss laten uitzoeken of ik geen bacterie heb meegenomen uit costa rica. Gewicht was net boven de 100kg maar verder voelde mijn gewrichten deze keer eens wel helemaal top.

Event 1 Stones alles op 130cm
120 / 130 / 150 alle goed en razend snel, 170 gelapt maar ging glijden, hars was net olie bij 32 graden celsius. Niet slecht maar in goede doen zou de 170 ook makkelijk moeten zijn.

Event 2 Tire, hij was verzwaard naar een belachelijke 550kg, niet te doen dus, paar keer bijna op de knie maar durfde die er niet aan te wagen. Ben Kelsey kwam onder de tire maar leek niet heel ernstig allhoewel hij niet verder kon. Daniel Garcia kneusde zijn quad en meer dan de helft deed ook geen flip dus koste me niet de wedstrijd maar toch hatelijk om niet eens een flip te doen. Wel 2 bloedende handen dus ik had wel alles gegeven.

Event 3 Farmers 150kg per hand 16m (parcours was niet langer)
Behoorlijk zwaar de meesten hadden een miljoen drops. 2e tijd. Viel net uit rechts 30 cm voor de streep anders was ik eerste. Viel ook nog op mijn voet die nu net een klomp is.
Normaal gebeurd dit niet maar ja net niet 100% in shape.

Event 4 Duckwalk 220 kg
Ook hier weer veel problemen voor de deelnemers, onding en flink zwaar. 5 ofzo die hem uitliepen waaronder ik. Fijn als je een goede grip hebt maar ook hier 1 slippertje door de grip. Vreemd voor mij maar ach 4e plaats geloof ik.

Event 5 Powerstairs 220kg, 255kg, 280kg alles 2 treden.
220 prima, 255 1tree. YEAH! op mijn gewone kistjes en ik was een van de weinige. 4 plaats geloof ik. Bijna niemand kreeg dat enorme onding erop.

Uiteindelijk 6e van de 16 deelnemers en dan voor deze shape is niet verkeerd. Mooiste is dat het weer supergezellig was. Morgen weer terug.

Mooie wedstrijd! :)

Netjes gedaan Gijs!

Erg mooi resultaat! Proficiat!!

Goed gedaan!

Top man. :D

Niceness man :D

Congrats, good job G!

supergaaf om te lezen gijs.. Jammer dat je niet in topvorm daar hebt kunnen verschijnen maar zo te zien hard geknokt en mooie plek gepakt. Zie je morgen mattie, laat even weten hoe laat je thuis bent.

Gefeliciteerd gijs, Zelfs als je niet in topvorm bent lever je wel een top prestatie gijs!

Top prestatie maat !!!!

mooie wedstrijd gedraaid;)

Ziet er super uit, en dat in die warmte.

Euh 550 op de tire? Damn..

• #18.996
Thanks allen, was erg gezellig vooral. Zat om 1 uur in de nacht hier nog een kebab te eten met wat lui en ik heb een nieuwe bijnaam omdat niemand mijn naam kan uitspreken:
Gidges Beaujen. Die achternaam kwam door Shahlaei die speaker was en Boeijen niet kon uitspreken haha. Voor Frank ik ben rond een uur of half zeven wel thuis.

Goed gepresteerd!:)

Ergens filmpjes oid ?

Goede prestatie man !

Wel lekker lomp zware onderdelen zeg.

• #19.000

mss ja ik zou er wat krijgen van anderen. Ik weet niet wanneer. Ik ben niet zo van met een camera rond te wandelen.

Vandaag toen ik thuis kwam van schiphol maar door naar de gym gegaan, even wat onrust eruit die ik altijd over heb na een wedstrijd.

Oef 1 Low row
10x40
10x40
10x60
10x80
10x100
10x120
10x140
20x100

Oef 2 Pull ups
5x8xbw

Oef 3 straight arm pull down
20x20
15x25
12x30
12x35
10x40

Oef 4 T-bar row machine
3x15x50

Oef 5 rope rows
15x50
12x60
10x70

Oef 6 Chins
3x5xbw

Oef 7 Lat pull down front
20x60
20x50
20x40

veel te veel weer gedaan voor rug na zo'n wedstrijd maar ach. Biceps zeuren wel behoorlijk van die tire.

Terug
Naar boven