MuscleMeat

g-mens log

zal wel een hele buffe alto geweest zijn dan

(en zo'n eentje met een sportuitlaat die heel veel herrie maakt :D)

met wat moet ik hem uploaden dat je hem wel kan zien?

tinypic ofzo

121zvch.png

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 21:30 ----------

zie je hem?

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.027
Ja precies zo'n invalidenwagen waarvan de lui altijd nerveus in de achteruitkijkspiegel zitten te turen als mijn agressieve koplampen van de golf in de achterkant priemen.

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 22:51 ----------

Uitbreiding van mijn vervoerspark; Hell yeah!

27082012083.jpg

nice ride !!

jij hebt toch geen moto rijbewijs of wel gijs? mag ik hem anders lenen haha

Mooi ding man !!

• #19.031
jij hebt toch geen moto rijbewijs of wel gijs? mag ik hem anders lenen haha

Zoals ik altijd tegen mijn leerlingen zeg, wat denk je zelf?

Vandaag weer even structuur in de UB trainingen gooien. Weer wat volgens schema om weer echt richting die maximale kracht te gaan die ik zo vorig jaar had voor mijn stonesongeluk. De LB gooi ik echt mijn ziel en zaligheid in bij RPB maar de UB heb ik het gevoel niet alles gegeven te hebben de laatste tijd.

Oef 1 Powerclean
5x60
5x5x80

Oef 2 Strict log
5x52,5
5x5x82,5

Oef 3 Chins
2x10xbw
3x10xbw+10

Oef 4 Close grip benchpress
5x60
5x100
5x120
4x140

5 zou gegaan zijn maar dan moet ik gaan wrikken en dat vind ik teveel risico voor mijn schouder. Zo komen we er ook wel.

Oef 5 Cable rows
4x15x80

Oef 6 Dumbbell shrugs
3x15x58kg

Oef 7 Push downs
20x30
15x40
10x50

Oef 8 Rope curls
3x20x35

Uur en kwartier. Lekker gewerkt zo.

Waarom maak je de powercleans niet wat zwaarder/sterker Gijs? Kan me herinneren dat je de stones lap wat explosiever wilde maken en ik denk dat dit daar een hele goede voor is!
Gr.

Nice aiming for max power again!

• #19.034
Waarom maak je de powercleans niet wat zwaarder/sterker Gijs? Kan me herinneren dat je de stones lap wat explosiever wilde maken en ik denk dat dit daar een hele goede voor is!
Gr.

Dat ga ik ook weer doen en dit is het begin daarvan. Ik ga veel te snel sleuren aan de bar, 100-110 voor deze reps kan vast ook al wel maar ik wil nu goed opbouwen en dan rustig zwaarder kunnen zonder te sleuren. Ben er nooit echt sterk in geweest ook, max was 125.

Gijs, als je steeds last heb van je schouder bij benchen, misschien slingshot proberen (gewoon een blauwe band dubbelvouwen)? Vind dat wel een aardige triceps killer zonder enige stress onderin de beweging.

• #19.036
mja onderin wil ik ook gewoon sterk zijn. het hoeft niet alleen om mijn triceps te gaan, ik doe toch geen shirted bench daarvoor is de slingshot bedoeld. Mijn schouder voelt nu goed en zolang het goed voelt pak ik bench weer lekker mee zonder het te forceren.

Ja snap ik, maar bedoelde meer om triceps te versterken voor overhead eigenlijk zonder dat je schouder de belemmerende factor is.

• #19.038
snap ik ook maar ik doe dan liever full rom niet ondersteunde bewegingen waar ik geen last van heb. Bench full rom zolang het gaat en anders niet. Full rom zonder pijn kan ik sowieso bv dippen.

Dat ga ik ook weer doen en dit is het begin daarvan. Ik ga veel te snel sleuren aan de bar, 100-110 voor deze reps kan vast ook al wel maar ik wil nu goed opbouwen en dan rustig zwaarder kunnen zonder te sleuren. Ben er nooit echt sterk in geweest ook, max was 125.

Oke goed bezig!

• #19.040
LB training @ RPB

Oef 1 deficit deadlift
5x70
5x120
5x140
5x160
5x180
5x200
5x220

Prima zo.

Oef 2 Safetybar squat
5x25
5x75
5x125
5x155
5x175
5x180

Oef 3 Paused squat (normale stang)
5x130
5x130
5x130

easy.

Oef 4 Glute ham raise
3x10xbw + mini band

Oef 5 bulgarian split squat
3x20 L&R

Oef 6 sledpull buiten tot de pijn groot genoeg was.

Training zoals het hoort, heerlijk!

Terug
Naar boven