Fitness Seller

g-mens log

Flinke traingen hier weer. Jij bent ook van het dagelijks trainen. maar vooral onder de indruk van je defecit deadlifts. Die kan ik echt niet

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.082
dl begint weer een beetje te komen ja. Hoop binnenkort weer eens in de buurt te komen van mijn oude gewichten

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 23:47 ----------

Tnx voor de training maat ! Als ik weer eens met jou getraind heb merk ik wel het verschil met mijn eigen trainingen, me tempo ligt stukken lager :o

Jij ook bedankt we hebben lekker geknald zo.

je cgbp begint toch ook weer terug te komen. Nu gewoon volhouden G.
Voor jou lijkt het me toch het voornaamste dat je basiskracht weer wat omhoog gaat deze winter. (Of liever niet, -> minder concurrentie :D )

• #19.084
je cgbp begint toch ook weer terug te komen. Nu gewoon volhouden G.
Voor jou lijkt het me toch het voornaamste dat je basiskracht weer wat omhoog gaat deze winter. (Of liever niet, -> minder concurrentie :D )

haha grapjas, en basiskracht omhoog is zo'n beetje het doel van de afgelopen jaren.

lekker op dreef weer g-spot man

• #19.087
Vandaag @ RPB LB

Oef 1 Deadlift
5x60
5x120
5x170
3x200
3x220
Belt om
3x240
5x260 bijna 6 maar glipte even uit mijn vingers. Denk dat volle bak 8 er al wel in zit.

Oef 2 Olympic squat
5x100
5x120
3x150
Belt om
3x180
6x200
3x210
geen wraps.

Oef 3 Paused SQ
5x150
5x150
5x150

beltless

Oef 4 45% legpress (gew alleen schijven)
20x250
20x250
20x250

Oef 5 One leg calf raise
4x15 L & R

Oef 6 Knee tucks
4x25

Keiharde training. Ik kom weer goed op krachten, dl zal er nog wel een pr komen als ik zo doorga. 2 dingen: rechterknie begint weer te b**chen, met een tapeje was het wel te doen. En de politie kwam even langs, waarschijnlijk omdat iemand had gebeld omdat ze dachten dat er vandalisme werd gepleegd. ik hoop het maar, als het geluidoverlast is zal ik er nog wel meer van horen. De politie was verder wel erg aardig en geinteresseerd dus ik heb er zeker wel een goed gevoel bij en ze moesten er toch eens achter komen.

Is handhaving van de gemeente ooit weleens langs geweest?

Gijs netjes hoor! Niet verstandig om je squats met wraps te doen? Desnoods ligt erom? Of anders een kniewrap.. Beter dat preventief om hebben dan stagneren door die knie he!

• #19.090
Is handhaving van de gemeente ooit weleens langs geweest?

Nee en ze hebben ook nog nooit eerder klachten gehad en we zitten er al weer een tijd.

Gijs netjes hoor! Niet verstandig om je squats met wraps te doen? Desnoods ligt erom? Of anders een kniewrap.. Beter dat preventief om hebben dan stagneren door die knie he!

Ja wellicht weer maar ik vind wraps helemaal niet fijn squatten. Gaat het niet meer door de irritatie doe ik ze weer licht om.

Harde shit gijs die deadlift, gripfail is wel zeldzaam bij jou.

nice deadlift is nice

Sterke deadlifts hoor!

ziet er goed uit Gijs sterk nette uitvoering ook behalve die ene dan.
Komt wel een pr aan denk ik

• #19.096
stang is een heel oud russisch halter die is al zo glad gesleten als een aal, vandaar de gripfail. De lockout is sterker dan ooit dus nu rustig zo doorbouwen dan moet die pr er wel aankomen.

Brute deadlifts G.

Sterk.

Serieus sterk G.. Vooral nette lifts nog en met ruimte voor meer. Je stalen rug begint terug te komen

t*ring zeg! Bruut!!

Terug
Naar boven