AndroidHealthClinic

g-mens log

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.262
300kg deadlift, voor mij ook een doel!
Vraagje gijs, bij die 12x230 dl laat je de stang elke keer vol gas vallen.
Word je niet helemaal leip van de klap op je lichaam wanneer de stang op de grond komt?!

nee word ik niet leip van nee.

Was leuk je er bij te hebben!
Die duckwalk was volgens mij wel 200kg hoor :)

edit: kijk net ff de filmpjes terug, toch 150kg. Damn. Dacht de hele training dat het 200kg was en daarom wou ik er zelfs nog niet aan beginnen :roflol:

ah ja, toch deed Wauter het wel he!

Bruut G!!

Zo'n hussafeld stone is trouwens niet zo heel moeilijk om te maken Gijs :)

Goede log ! jammer dat ik er niet kom bij zijn

Wat een ****ing beest ben jij gek gruwelijk dat laatste filmpje ga je echt kapot en tot het gaatje en in het eerste filmpje geweldig om die rug zo te zien!

• #19.270
dikke yokes.

420 pff sterk gijs! Nou deze stijgende lijn doortrekken!!:)

Heerlijke filmpjes!

nice gijs zien dood gaan op een medley :) ALtijd leuk :P

Die presses zien er goed uit zeg, vooral explosief.

Goed bezig geweest Gijs! 2013 belooft wat als je op deze voet verder gaat. Wellicht iets meer op conditie trainen, een idee? De power is er wel alleen je komt adem tekort met name tijdens de medley in het laatste clipje. Mee eens? Groeten.

vette video's! Bij de medley, toen je het biervat even neerzette vlak voor het einde zat ik gewoon 'KOM OP' te roepen achter m'n PC :p Motiverend dit - ook al ben ik net terug, krijg ik alweer zin om te trainen!

• #19.279
Goed bezig geweest Gijs! 2013 belooft wat als je op deze voet verder gaat. Wellicht iets meer op conditie trainen, een idee? De power is er wel alleen je komt adem tekort met name tijdens de medley in het laatste clipje. Mee eens? Groeten.

Valt mee, een beetje wel ja maar alleen ten opzichte van wat mijn eigen niveau hierop was. Ten opzichte van de concurrentie wens ik ze nog steeds succes. Is dus geen prioriteit. Deze medley was qua gewicht ook belachelijk. Vat 140kg is brutal en had ik meer aan gehad als ik meer power zou hebben.

vette video's! Bij de medley, toen je het biervat even neerzette vlak voor het einde zat ik gewoon 'KOM OP' te roepen achter m'n PC :p Motiverend dit - ook al ben ik net terug, krijg ik alweer zin om te trainen!

haha nice

Op conditie trainen? Je moet wel de juiste personen als referentie gebruiken. Vergeleken met een Ethiopische marthonloper heeft Gijs inderdaad een k*tconditie, maar vergeleken met de gemiddelde top strongman van NL totaal niet.

Terug
Naar boven