VladB
Cool Novice
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 115kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
300kg deadlift, voor mij ook een doel!
Vraagje gijs, bij die 12x230 dl laat je de stang elke keer vol gas vallen.
Word je niet helemaal leip van de klap op je lichaam wanneer de stang op de grond komt?!
Was leuk je er bij te hebben!
Die duckwalk was volgens mij wel 200kg hoor
edit: kijk net ff de filmpjes terug, toch 150kg. Damn. Dacht de hele training dat het 200kg was en daarom wou ik er zelfs nog niet aan beginnen![]()

Wat een ****ing beest ben jij gek gruwelijk dat laatste filmpje ga je echt kapot en tot het gaatje en in het eerste filmpje geweldig om die rug zo te zien!
420 pff sterk gijs! Nou deze stijgende lijn doortrekken!!![]()

Goed bezig geweest Gijs! 2013 belooft wat als je op deze voet verder gaat. Wellicht iets meer op conditie trainen, een idee? De power is er wel alleen je komt adem tekort met name tijdens de medley in het laatste clipje. Mee eens? Groeten.
vette video's! Bij de medley, toen je het biervat even neerzette vlak voor het einde zat ik gewoon 'KOM OP' te roepen achter m'n PCMotiverend dit - ook al ben ik net terug, krijg ik alweer zin om te trainen!
Goed bezig geweest Gijs! 2013 belooft wat als je op deze voet verder gaat. Wellicht iets meer op conditie trainen, een idee? De power is er wel alleen je komt adem tekort met name tijdens de medley in het laatste clipje. Mee eens? Groeten.