girovaki
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 217
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke training man! En na vorige week kan ik mij inbeelden hoe graag je die powerstair PR wou gewoon om vlad te pakken!![]()
Sterk.
Waarom eigenlijk bench, Gijs? Je had toch zo vaak last van je schouder erdoor, en CGBP heeft toch meer overdracht naar overhead lifts?

Sterk.
Waarom eigenlijk bench, Gijs? Je had toch zo vaak last van je schouder erdoor, en CGBP heeft toch meer overdracht naar overhead lifts?
Waarschijnlijk omdat hij het gewoon cool vindt om ook daarop sterk te zijn en hij er niet goed tegen kan als andere mensen er sterker op zijn dan hem.![]()
Maar ik zou ook graag eens die 180 benchen.Ja klopt, schouder gaat de laatste tijd wel goed en zolang wil ik het proberen. Als de klachten weer te erg worden stopt de bench ook hoor.
Close grip is idd voor mij belangrijker maar ik wissel hem op het ogenblik vaak af. Daarbij voelt het als ik me goed concentreer voor de setup dat ik goed bezig ben met schouderbladstabilisatie. Dit is eigenlijk sinds ik toen de atrofie in mijn rug heb gehad jaren terug wrs de oorzaak van de schouderklachten geweest. (door de atrofie geen goede stabilisatie schouderblad).
Dat sowieso natuurlijkMaar ik zou ook graag eens die 180 benchen.
12 week-Bench programma van Brad Gillingham misschien iets voor jou?
LB @ RPB
had foto's laten maken van mijn rechterknie, kreeg gisteren de uitslag, niets wat wijst op slijtage. Topnieuws natuurlijk alleen heb ik al 10 jaar last van die knie. Nu dus maar eens een goede fysio opzoeken en die de knie eens goed laten onderzoeken. Knie was nu ook weer gevoelig dus zalf erop, tape eronder en sleeve eromheen. Gekneusde teen in mijn schoen wringen en suck it up. I need my fix!
Ook echo laten maken?
Ik heb namelijk sinds 2 jaar vreselijk last van mn knieen en ik blijk dus verkalking te hebben op beide knieschijven..
Alleen rontgenfoto's. Hoe heb je voor elkaar gekregen dat ze een echo maken dan?