XXL Nutrition

g-mens log

nice presses..onderrug weer wat overbelast??...ik heb vorige week 2tjes opgebouwd tot een 2tje 300DL bij de 3e stroomde de maagzuur bijna uit mn mond dus staakte maar..laat maar weten als je over paar weken klaar bent om te maxxen..

En nu die darmen op orde... je wordt veel te droog man. Harde training verder maatje!

altijd mooi als je weer overkomt naar onze biblio-gym. frank heeft een goed punt...je wordt echt te droog :p Kilo volkoren pasta koken, 2 kilo kip bakken, 2 blokken feta versnijden en weer tijd om ouderwets bakjes te vullen :D

Good good, nog droger aan t worden?:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.585
ja erge darmproblemen de laatste tijd. Sta zowat in wedstrijdvorm man.

• #19.587
jawel maar is niet eens zozeer te lage kcal inname maar meer dat het er te snel weer uitkomt zeg maar.....

• #19.589
Vandaag LB @ RPB

Oef 1 Boxjumps
5x
5x
5x
5x

Tot iets boven een meter.

Oef 2 Deadlift
(beltless en dubbel overhands)
10x70
5x120
5x170
3x200
(straps plus riem)
3x220
3x240
5x270

Fijne set die laatste, rug voelt weer wat meer op orde.

Oef 3 Olympic squat
Beltless
5x70
5x100
5x140
Belt om
5x160
5x180
3x200 eerste 2 gingen hard 3e was echt lelijk, wilde eigenlijk 5je maken.
3x200 nog een setje dan maar.

Oef 4 One leg split squat
20x L&R +20kg
20x L&R +20kg
20x L&R +20kg

Benen helemaal vol....

Oef 5 One leg 45% back extension
10x L&R
10x L&R
10x L&R

Oef 6 One leg calf raise
20x L&R
20x L&R
20x L&R

Prima training.

die 270 deadlift zag er weer strak uit Gijs.. mooie reps en goede speed op die eerst 3 ook nog.

Zwaaaaaare sets Gijs.
En split squats + 20kg Pffff

Lekkere deadlifts 5x270!! Lees hier steeds vaker wel iets over toppen, heb je iets waar je naartoe aan het werken bent?

5x270 powerlifting-aproved deadlift? Verdomd sterk :)

• #19.596
hmm ben de deficit deadlifts nog vergeten van laatste training. Toen ook nog 3x5 deficits gedaan met 200kg van 5cm. Was speedwerk.

4reps waren zonder hitch met de 270.

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 22:13 ----------

Lekkere deadlifts 5x270!! Lees hier steeds vaker wel iets over toppen, heb je iets waar je naartoe aan het werken bent?

Ga eens met Mo-tje toppen over een paar weken. Even elkaar gek maken.

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 22:17 ----------

O ja wel leuk te vermelden liep vandaag nog "redelijk" simpel trap 13 op de shuttle run test waarmee ik alle jongens uit de 2e voor bleef. Dit grieperig met 105kg bw en een stevige beentraining er nog in. Ik maak me dus geen zorgen om mijn conditie.

hmm ben de deficit deadlifts nog vergeten van laatste training. Toen ook nog 3x5 deficits gedaan met 200kg van 5cm. Was speedwerk.

4reps waren zonder hitch met de 270.

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 22:13 ----------

Ga eens met Mo-tje toppen over een paar weken. Even elkaar gek maken.

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 22:17 ----------

O ja wel leuk te vermelden liep vandaag nog "redelijk" simpel trap 13 op de shuttle run test waarmee ik alle jongens uit de 2e voor bleef. Dit grieperig met 105kg bw en een stevige beentraining er nog in. Ik maak me dus geen zorgen om mijn conditie.
Trap 13, das behoorlijk netjes man, zeker voor iemand die amper echt cardio traint. Ik kan me nog herinneren dat bij ons toen in de 3e ofzo alleen die voetballertjes dat altijd haalden. Ik deed toen tafeltennis, dus ik kwam er altijd bekaaid vanaf :roflol:

• #19.599
Volgend jaar moet ik mijn collega's verslaan, een had trap 15 dat kan natuurlijk niet.

netjes. ik ben nog nooit hoger dan trap 9 gekomen :p

Terug
Naar boven