MohamedZoundri
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 145kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja erge darmproblemen de laatste tijd. Sta zowat in wedstrijdvorm man.
jawel maar is niet eens zozeer te lage kcal inname maar meer dat het er te snel weer uitkomt zeg maar.....

Lekkere deadlifts 5x270!! Lees hier steeds vaker wel iets over toppen, heb je iets waar je naartoe aan het werken bent?
Trap 13, das behoorlijk netjes man, zeker voor iemand die amper echt cardio traint. Ik kan me nog herinneren dat bij ons toen in de 3e ofzo alleen die voetballertjes dat altijd haalden. Ik deed toen tafeltennis, dus ik kwam er altijd bekaaid vanafhmm ben de deficit deadlifts nog vergeten van laatste training. Toen ook nog 3x5 deficits gedaan met 200kg van 5cm. Was speedwerk.
4reps waren zonder hitch met de 270.
---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 22:13 ----------
Ga eens met Mo-tje toppen over een paar weken. Even elkaar gek maken.
---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 22:17 ----------
O ja wel leuk te vermelden liep vandaag nog "redelijk" simpel trap 13 op de shuttle run test waarmee ik alle jongens uit de 2e voor bleef. Dit grieperig met 105kg bw en een stevige beentraining er nog in. Ik maak me dus geen zorgen om mijn conditie.

Trap 13, das behoorlijk netjes man, zeker voor iemand die amper echt cardio traint.
O ja wel leuk te vermelden liep vandaag nog "redelijk" simpel trap 13 op de shuttle run test waarmee ik alle jongens uit de 2e voor bleef. Dit grieperig met 105kg bw en een stevige beentraining er nog in. Ik maak me dus geen zorgen om mijn conditie.