XXL Nutrition

g-mens log

Je zou ook gewoon meer vast voedsel kunnen vreten... inplaats van al die zuivel. Zo denderend vind ik je voeding persoonlijk niet... Misschien gewoon eens rijst, aardappelen etc gaan eten. Inplaats van brood met yogurt, melk en kwark.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.643
Je zou ook gewoon meer vast voedsel kunnen vreten... inplaats van al die zuivel. Zo denderend vind ik je voeding persoonlijk niet... Misschien gewoon eens rijst, aardappelen etc gaan eten. Inplaats van brood met yogurt, melk en kwark.

Je hebt helemaal gelijk dat zeg ik ook al maanden, ik ben dus zwak daarin dat ik mezelf er niet voldoende toe kan zetten om mijn voedselinname voldoende te organiseren. Het zal een verschuiving moeten zijn van iets dat ik al 10 jaar zo deed en prima werkte naar een voedingsplan wat veel meer tijd kost en ik nog geen plek in mijn leven heb gegeven.

prima training en prima deadlift, 7x260. Vooral als je niet helemaal een lekkere dag hebt.

Over dat eten:

Kijk, jij kan in principe eten wat je wilt en je blijft nog gewoon in shape. Dat is de andere kant van de medaille. Ik, daarentegen, ben een liefhebber van lekker eten maar ik word al zwaarder bij 3000 Kc. Ik hoef maar naar eten te kijken, of heb er weer een spekrol bij. ;)

prima training en prima deadlift, 7x260. Vooral als je niet helemaal een lekkere dag hebt.

Over dat eten:

Kijk, jij kan in principe eten wat je wilt en je blijft nog gewoon in shape. Dat is de andere kant van de medaille. Ik, daarentegen, ben een liefhebber van lekker eten maar ik word al zwaarder bij 3000 Kc. Ik hoef maar naar eten te kijken, of heb er weer een spekrol bij. ;)
Dat is bijna altijd zo. Ik kom maar verdomd weinig mensen tegen die echt van eten houden en altijd ripped blijven. De mensen die echt van eten houden zijn altijd de mensen die juist heel erg goed moeten opletten omdat ze snel aankomen. De mensen met veel minder aanleg om vet te worden zijn vaak ook niet van die mensen die de hele dag graag eten. Of het een vloek of een zegen is is maar net wat je doel is.

Dat is bijna altijd zo. Ik kom maar verdomd weinig mensen tegen die echt van eten houden en altijd ripped blijven. De mensen die echt van eten houden zijn altijd de mensen die juist heel erg goed moeten opletten omdat ze snel aankomen. De mensen met veel minder aanleg om vet te worden zijn vaak ook niet van die mensen die de hele dag graag eten. Of het een vloek of een zegen is is maar net wat je doel is.

komt omdat die mensen zich het vaak verbieden of juist niet? ik heb niet te klagen qua gewicht gainen maar word niet extreem snel vet, houd wel van lekker eten maar niet extreem veel... echter als ik af moest trainen naar -100 of lager vroeger voor judo stierf ik van de honger :P ook de periodes erna at ik dan meestal meer

komt omdat die mensen zich het vaak verbieden of juist niet? ik heb niet te klagen qua gewicht gainen maar word niet extreem snel vet, houd wel van lekker eten maar niet extreem veel... echter als ik af moest trainen naar -100 of lager vroeger voor judo stierf ik van de honger :P ook de periodes erna at ik dan meestal meer

Jij hebt nog babyspek.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.649
Training vandaag UB2

Oef 1 Seated dumbbell press (shoulder)
20x10
10x20
10x30
10x40
8x46 laatste hulp
10x32
10x32
9x32

Oef 2 Chins
5xbw
5xbw+20
6xbw+40
3xbw+45 4f (tot de helft)

Oef 3 Pull ups breed
10x
10x
10x

Oef 4 HS chest press
15x80
12x110
10x130
8x140
8x140
8x140

Oef 5 V bar pull downs
15x80
10x90
8x100 full bl

Oef 6 Parallel bar dips
15x
15x
15x
15x

Oef 7 Dumbbell shrugs
25x60
25x60

Oef 8 Incline dumbbell curl
10x16
10x16

Lekker gepompt jongen. Nu 2 dagen bezig met mijn voeding veranderen, bakken pasta mee. Is nog lastig de honger is er nog niet zo maar ik zal doorzetten. Weeg echt te weinig nu.

Slechte kwaliteit pics met veel te weinig pixels maar het geeft een idee.

19012013159_zps976945be.jpg

19012013156_zpsc63547e0.jpg

Je kan zo een stage op man :D

shiiiiiiit. Epic taille...

Haha, daar moet zo goed al iedereen kei hard voor werken om zo droog te worden en jij wordt dat gewoon als je even niet goed op je eten let. Life's not fair.

Haha, daar moet zo goed al iedereen kei hard voor werken om zo droog te worden en jij wordt dat gewoon als je even niet goed op je eten let. Life's not fair.

probleem is dat gijs heeft gekozen voor strongman (voorlopig) en dit dus verre van ideaal is :P

?

bekijk zn trainingen anders eens. hoog volume en intensiteit + weinig shit eten en een lange sport historie.

komt echt niet vanuit de lucht vallen, maag-darm problemen of niet.

Tip van Dave Tate die voor mij het verschil heeft gemaakt tussen stagneren op 100-105kg BW en langzaam weer gainen: gewoon op verschillende vaste meals wat vet toevoegen (alle soorten). Zo kom je makkelijk aan een paar 100 extra kcal per dag (paar 1000 als je wil :p), honger of niet. Vet op zich doet niks, maar in combo met koolhydraten (-->insuline) kan je die easy calorieën gemakkelijk gebruiken.
En ik bekijk het zo: op zich hoef je geen vet op te slaan, maar als je genoeg kcal binnenkrijgt uit vet en KH om je activiteiten + herstel te fuel'en, kan je de eiwitten die je binnenkrijgt 100% voor spieropbouw gebruiken. Bij een tekort aan kcal zet je lichaam gemakkelijk een aantal % van de geconsumeerde aminozuren om naar glucose.

Verder wel een killerfysiek! Ik krijg bijna spijt dat ik je advies geef om te gainen (maar niet heus). :D Ben wel benieuwd hoe buitenaards sterk je zou kunnen zijn met 10-15 kg meer, gezien je huidige kracht al die van bijna elke andere 105'er overstijgt.

probleem is dat gijs heeft gekozen voor strongman (voorlopig) en dit dus verre van ideaal is :P

Zover was ik ook al. :p

?

bekijk zn trainingen anders eens. hoog volume en intensiteit + weinig shit eten en een lange sport historie.

komt echt niet vanuit de lucht vallen, maag-darm problemen of niet.

Ik heb al ooit eens naar Gijs z'n trainingen gekeken, ja.
Daardoor kan ik net inschatten dag hij inderdaad wel moeite in zijn trainingen steekt. :rolleyes:
Het gaat erom dat hij zo gemakkelijk DROOG komt te staan, zonder er iets voor moeten te doen. Dat leek me wel duidelijk, maar blijkbaar was het dat niet.

Ik heb al ooit eens naar Gijs z'n trainingen gekeken, ja.
Daardoor kan ik net inschatten dag hij inderdaad wel moeite in zijn trainingen steekt. :rolleyes:
Het gaat erom dat hij zo gemakkelijk DROOG komt te staan, zonder er iets voor moeten te doen. Dat leek me wel duidelijk, maar blijkbaar was het dat niet.

jaar op jaar elke week meerdere keren zo zwaar mogelijk beuken is niet makkelijk.

Die taille van jou blijft baas haha.
Tijd om weer zwaarder te worden Gijssie.

Armen en borst oppompen en van het voorjaar BB wedstrijd :p

jaar op jaar elke week meerdere keren zo zwaar mogelijk beuken is niet makkelijk.

Dat heeft niets met makkelijk droog komen te staan te maken. Gijs heeft gewoon goede genen en een belachelijk sterke work ethic, duidelijk een goede combo. ;)

Terug
Naar boven