Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.681
mooie farmers.. waarom geen stones ipv rack pulls gedaan?

koud.

Vandaag LB 2 FPA

Oef 1 Olympic squat
Beltless
10xbar
10x50
10x60
5x100
5x130
5x150
5x170
belt om en lichte kneewraps
10x200

Lekker.

Oef 2 Deadlift
Beltless
5x40
5x80
5x120
5x160
5x200
Belt om
5x240
3x260 t*ring zwaar. Genoeg zo. Squat had erin gehakt.

Oef 3 45% legpress (gewicht alleen schijven)
6x100
6x150
6x200
6x280
6x340
6x400

Oef 4 Supersets leg ext en leg curl
15x50 - 15x60
15x70 - 15x60
15x90 - 15x60

Oef 5 standing one leg calf raise
20xL&R
20xL&R
20xL&R

Goede training. Voeding lijkt ook te beteren. Elke dag een bak of 2-3 mee met kip, vis, groente etc. Lukt aardig tot nu toe, was alweer 105 met trainingskleren nu. Op naar de 110.

Fijn dat eten weer beter gaat!! En hele dikke squats Gijs!!

10tje met 200...dan was het zeker goed! Nu volhouden dat vreten en de gains verwelkomen

Squat gaat weer omhoog. Nice

10x200 is nice!

Mooie training. Lukt het eten (honger) of is het duwen omdat het moet?

Mooi werk Gijs, is 20x200 weer een doel voor je dit jaar?

• #19.688
Mooie training. Lukt het eten (honger) of is het duwen omdat het moet?

Duwen omdat het moet maar zo is het altijd geweest bij mij.

NEt een bak op met Kipfilet, aardappels en spruiten. Dadelijk weer een bak maar dan met sperziebonen en aardappels en kip.

prima training en nice squat.

10x200 = best wel awesome! Daar ga ik nog een paar jaar over doen denk ik. Goede motivatie!

• #19.692
best wel bedankt.

Vandaag UB @ FPA

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Wide grip benchpress
10xbar
10x60
10x80
5x100
5x120
6x140
5x140
5x140

Prima, rechterschouder is wat geblokkeerd maar ging wel.

Oef 2 Shoulder machine press
15x50
10x70
10x70
9x70

Daar voelde ik dat de schouder echt niet helemaal soepel was, liep ook ontzettend snel vol na de bench.

Oef 3 Pull ups breed voor
10xbw
10xbw+10
7xbw+15
5xbw+15
5xbw+15
10xbw

Prima

Oef 4 Wide grip barbell upright rows
10x20
10x30
10x40
10x50
10x60
10x40
10x40
10x40

Duurde even voor die schouder echt wat soepeler werd maar werd beter.

Oef 5 HS rows
15x50
15x70
15x100
15x120

Oef 6 Dumbbell shrugs
25x60 (en ja natuurlijk per hand)
25x60
25x60

3x25x60=pr.

Killing voor de grip laatste set lagen ze in mijn vingertoppen.

Oef 7 Leg raises
20x
20x
20x

En weer alleen getraind. Ik heb iemand nodig zoals Vlad of Frank die gewoon er altijd is op maandag en woensdag. Om me net van die 100% effort tot een insane modus te brengen. Competitie ben ik extreem gevoelig voor. Ben je net zo gek als ik en liefst nog sterker......maandag en woensdag bij FPA 20u.

• #19.693
Voeding gaat ook lekker. Voor morgen ook weer klaar nu.

3 bakken. Hele zak krieltjes, hele zak snijbonen, 250 gram kip en 250 gram tilapia.
Vandaag ook zoiets op op het werk maar dan met 500 gram kip en thuis nog eens 400 gram zalm bij de avondmaaltijd. Nu even 5 hele eieren wegwerken na mijn eiwitshake en dat alles naast de chocola, de kokosmakronen en de suikerpinda's etc.

Zie er al een stuk voller uit moet ik zeggen.

25012013164_zpse855f3f7.jpg

mooi dat je de voeding weer goed oppakt. zal vast ook veel gaan opleveren qua kracht.

en geef je groot gelijk van het snoepen/junk tussendoor

Wat zijn nu eigenlijk je doelen Gijs.....

ik snap er eerlijk gezegd niks meer van.... bb, strongman? wat gaat het worden.....
als je echt met de grote jongens wil competen in strongman zul je toch echt richting de 130 kg bw moeten.
Kortom is het niet verstandiger een keus te gaan maken? je bent ook niet meer de jongste.

• #19.696
Dat je dat nog moet vragen gaat mijn verstand echt te boven.

Even denken, ik weet niet wat ik de afgelopen 5 jaar dan gedaan heb......... met de kleine jongens van Nederland competen? Volgens mij heb ik 3 jaar op de finale gestaan en was ik er vorig jaar zeeeeeeeeeer dichtbij.

Daarbij weet iedereen dat ik deze sport clean doe en er geen haar op mijn hoofd is die er ooit aan zal denken dat te veranderen. 130kg bij 1m79 en na 20 jaar trainingservaring en mijn metabolisme. Ik heb de laatste jaren niet hard genoeg getraind? Heb ik te weinig uit mijn aanleg gehaald? een kleine 40-50kg spiermassa hangt eraan, clean wel te verstaan. 130kg mag je gerust een utopie noemen.

Mijn mening over powerbuilding steek ik ook niet onder stoelen of banken. Ik wil eruit zien alsof ik sterk ben en geen vetz*k worden zonder anderen hiermee te beledigen. Ik beleef mijn sport met hart en ziel maar wat je zegt slaat echt nergens op. En nu houd ik er maar over op want je bedoeld het niet slecht maar ik word er bijna boos van.

Even denken, ik weet niet wat ik de afgelopen 5 jaar dan gedaan heb......... met de kleine jongens van Nederland competen? Volgens mij heb ik 3 jaar op de finale gestaan en was ik er vorig jaar zeeeeeeeeeer dichtbij.

Daarbij weet iedereen dat ik deze sport clean doe en er geen haar op mijn hoofd is die er ooit aan zal denken dat te veranderen. 130kg bij 1m79 en na 20 jaar trainingservaring en mijn metabolisme. Ik heb de laatste jaren niet hard genoeg getraind? Heb ik te weinig uit mijn aanleg gehaald? een kleine 40-50kg spiermassa hangt eraan, clean wel te verstaan. 130kg mag je gerust een utopie noemen.

Mijn mening over powerbuilding steek ik ook niet onder stoelen of banken. Ik wil eruit zien alsof ik sterk ben en geen vetz*k worden zonder anderen hiermee te beledigen. Ik beleef mijn sport met hart en ziel maar wat je zegt slaat echt nergens op. En nu houd ik er maar over op want je bedoeld het niet slecht maar ik word er bijna boos van.

Is ook ook niet negatief bedoelt dat weet jij idd ook wel!
Tuurlijk staat dat droger zijn veel beter, helemaal mee eens. Denk wel als je dat gewicht wel had je bij de eerste 3 behoorde. Maja dat blijft gissen.

Verder succes met je trainingen, zien er nog steeds sterk uit!:)

Eens.

Niet iedereen realiseert zich denk ik hoeveel je ervoor moet doen om (clean) ca. 105kg te wegen met een heel laag vetpercentage. Bovendien vreet Gijs zich nu al bijna dood volgens mij. Om 130kg te wegen zal Gijs naar 7000-10.000 Kc per dag moeten. Nou, succes. Lijkt me ook geen lol meer aan, laat staan of het nog wel gezond is.

En weer alleen getraind. Ik heb iemand nodig zoals Vlad of Frank die gewoon er altijd is op maandag en woensdag. Om me net van die 100% effort tot een insane modus te brengen. Competitie ben ik extreem gevoelig voor. Ben je net zo gek als ik en liefst nog sterker......maandag en woensdag bij FPA 20u.

:o:o

Ik ben er maandag, en woensdag kan ik ook promise

Is ook ook niet negatief bedoelt dat weet jij idd ook wel!
Tuurlijk staat dat droger zijn veel beter, helemaal mee eens. Denk wel als je dat gewicht wel had je bij de eerste 3 behoorde. Maja dat blijft gissen.

Verder succes met je trainingen, zien er nog steeds sterk uit!:)

Was niet negatief bedoeld misschien, maar de verwoording was wel erg ongelukkig gekozen.

Verder als aanvullende vraag eigenlijk Gijs... Zou een focus op wat lagere reps voor je squat niet meer effectieve progressie in je statische kracht opleveren wat vergeleken met je grip, conditie en reps nog je aandachtspunt is als strongman? Dus wat meer richting bijv. 3x5x210?

Terug
Naar boven