Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Ditch de groenten. Kost alleen maar ruimte. Goeie vitaminepillen er voor in de plaats en hoppa, kunnen weer wat koolhydraten extra bij.
Zie wel dat je veel (wit)vis en kip eet als eiwitbronnen. Dat zit wel laag in kcal omdat er bijna geen vet in zit. Als je dan nog een zooitje groenten erbij neemt komt het merendeel van je kcal uit rijst.
Wellicht wat gehakt/tartaar/biefstuk/hamburger in je maaltijden? Blijft het ook lekkerder als je het meeneemt naar je werk als er wat vet bij zit en het eiwit gehalte is hetzelfde al dan niet hoger dan kip en vis.
Eventueel nog wat noten toevoegen aan je maaltijden.
is iets als Go-mad niet gewoon een optie voor je? als je echt graag wil aankomen is dat toch iets wat absoluut niet anders kan doen dan werken? gewoon 2 van die campina 2,4liter melk kannetjes kopen en naast je vaste voedsel leegdrinken op een dag. zou wel beginnen met 1 kannetje trouwens.
---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 12:21 ----------
na een maaltijd met groenten heb ik juist veel sneller weer honger. trouwens, groente is een zware win voor je stoelgang man. van die schone keutels (waarna je niet eens hoeft te vegen) kunnen vitaminepillen niet voor je fixen denk ik.
Dit hele voedingspatroon is erop gebaseerd die zuivel eruit te halen omdat ik daar blijkbaar overgevoelig voor ben geworden. Mijn stoelgang is nu idd al een heel stuk beter. Van een rol per keer naar idd nog 1x vegen en klaar.
Probeert ie me nog aan te steken door met z'n verkouden b**kes van mijn bier te zuipen, maar gelukkig ben ik daar niet vatbaar voor omdat ik geen fruit en weinig groenten eet 
Frank kan me nog meer vertellen... wie was er nou weer verkouden?Probeert ie me nog aan te steken door met z'n verkouden b**kes van mijn bier te zuipen, maar gelukkig ben ik daar niet vatbaar voor omdat ik geen fruit en weinig groenten eet
![]()

Ditch de groenten. Kost alleen maar ruimte. Goeie vitaminepillen er voor in de plaats en hoppa, kunnen weer wat koolhydraten extra bij.
Frank kan me nog meer vertellen... wie was er nou weer verkouden?Probeert ie me nog aan te steken door met z'n verkouden b**kes van mijn bier te zuipen, maar gelukkig ben ik daar niet vatbaar voor omdat ik geen fruit en weinig groenten eet
![]()