XXL Nutrition

Germeys zijn Log

• Topic Starter Topic Starter
Weer 2 trainingen gedaan. Gaat nog vooruit maar het gaat moeilijk en moeilijker (maw trager en trager)

Chin ups: OW 5x6 of 5x7
Dumbbell Bench Press:5x5 2x24 kg
Dumbbell Shoulder Press:5x5 2x18kg
Dumbbell pectoral flies: 5x6 18kg
Dumbbell shrugs:5x5 2x32kg
Standing Calf Raises: 110 kg

Training gisteren die diepe squats, **** jongen, die laatste kreeg ik niet meer omhoog XD, stond ik daar mooi :P

Squat: 3x5 107.5kg 2x5 110kg Laatste rep fail -.-
Bench Press 1x5 65kg, 1x5 70kg 3x5 72.5kg.
Pull Ups 5x5 OW
Military Press 5x5 42.5kg
Biceps Curl 12kg/halter 5X6
Triceps push down 54,5kg 5x6

Ik MOET einde van deze maand (5x5) 75kg bench'en!
FFUUAARRKK

Hey Gasten,

Kort een vraagje over supps.

Momenteel neem ik BCAA Pure caps 8 voor training, 8 na.
Nu ik moet er bij bestellen want men pot is op, maar ik was aan het denken om daar bv. Muscle protect aan toe te voegen (tijdens de training sinds ik nogal sociaal ben en de training soms wat lang kan duren dan :p).

Wat zijn jullie gedachten erover?
Overkill?

Ik gebruik voor de rest enkel een Whey shake naast men voeding.

alvast bedankt voor jullie commentaar :p

dat je niet zo sociaal moet doen en wat harder moet trainen :p

dat je niet zo sociaal moet doen en wat harder moet trainen :p

Ey rob jongeuh :p ik train hard tijdens mijn sets hoor, maar tussendoor eens een babbeltje gaan doen met de meisjes kan nooit kwaad hè ;)

Ik ga allesinds men pure caps bijbestellen met zo een variety pack voor whey, ik wil wel is alle smaken proeven :p.. die banaan smaak komt men oren wat uit.

Meer comments over die muscle protect erbij zwieren tijdens training of niet zijn altijd welkom ;)

Niet om B&F af te breken maar ik zou liever mijn eigen blend maken dan zo'n pre made van hun te kopen.
En die intra trainings producten lijkt me sowieso al maar niets. Je maag etc heeft bloed nodig om dingen te
verteren en tijdens het trainen zit dat bloed wel ergens anders. Zeker als je tussendoor ook nog een met
de meisjes zit te praten :p

Niet om B&F af te breken maar ik zou liever mijn eigen blend maken dan zo'n pre made van hun te kopen.
En die intra trainings producten lijkt me sowieso al maar niets. Je maag etc heeft bloed nodig om dingen te
verteren en tijdens het trainen zit dat bloed wel ergens anders. Zeker als je tussendoor ook nog een met
de meisjes zit te praten :p

LOL op het vetgedrukte XD

nu allesinds, meestal drink ik gewoon water tijdens de training.
voor ik ga trainen (15-20 minuutjes ervoor) neem ik 8 van die caps, en onmiddellijk na het trainen ook nog is 8. Eenmaal thuis gekomen drink ik men shake en ga k pitten.

Nu op zich of die dingen nu goed zijn of niet, ik was nieuwsgierig naar de reacties aangezien het beide BCAA stuff zijn, het ene enkel in caps, het andere in poeder.

Nog een half jaartje voort trainen en flink eten, dan is men MP zo sterk als de jouwe :p

edit: Hoe maak je dan in godsnaam je eigen blend? :p

Koop gewoon potjes met ingredienten waarop je goed reageert en mixen maar.

Zelf heb ik de beste ervaringen met:
- Taurine
- Betaine
- BCAA / EAS
- Cafeïne

Zo kan je de dosis zelf bepalen ipv dat er dingen ondergedoseerd zijn.
Of koop een blend waarvan je weet dat die voldoende is gedoseerd is smijt er zelf nog wat dingen bij

- PURPLE WRATH
- XTEND
- ASSAULT
- ATOMIC7

Ah nice.

Ik ga ze zeker is nakijken.
Dikke Merci Rob :p

Goede trainingen weer, je verplaatst al wat mooie gewichten zo!

Tgaat nog goed.
Had het bij het benchen deze keer wel een spotter (train meestal zonder) dus kon wat harder pushen.
Squat gaat goed maar nu 2 dagen later ben ik nog altijd stijf...ik ga tegenwoordig dieper als voorheen, tjonge jonge.

Enkel men Deadlift wilt niet vooruitgaan, is kijken of ik vanavond de 107.5/110 kan pakken :P

K zit wel door men BCAA's, heb er gisteren nieuwe besteld bij bodyenfit, hoop dat deze vandaag aankomen.

greetz!

edit:

Als ik mijn doelen heb gehaald, ga ik deloaden en reps veranderen van 5x5 naar 12 - 10 - 8 en dit dan weer een 6 maanden doen. Nu heel zeker ben ik hier ook niet over, maar ga het gewoon proberen en zie hoe ik hierop vorder.

Mss een test booster aanschaffen zoals intimidate of jacked ofzoiets, dit is echter nog niet voor direct, eerst even wat info hierover verzamelen.

Laatst bewerkt:
Een test booster? Je bent nog maar 27 !

alle extra's zijn welkom?
Heb niet gezegd dat ik het ga nemen hè, ik ga is nakijken wat dat inhoud sinds ik er compleet nix vanaf ken.

Voor jou brengt dat nog niets extra :)

Als je 50 zou zijn of net uit een kuur komt tot daar toe. Maar voor een gezonde jongen die nog veel met de meisjes
praat is dat niet nodig :p Als je er toch één wilt, kijk dan eens op XXL. Die hebben die GetDiesel Test hardcore of
zoiets. Die is wel redelijk voelbaar

Gistere weer gaan trainen, op het einde van de training waren me armen echt op..
maar het gaat terug de goeie kant op :D

Deadlift: 5x5 107.5kg
Seated Row Cable: 63.5kg
Incline Bench Press: 1x5 55kg 4x5 57.5kg.
Dumbbell Lateral raises: 5x5 10 kg
Seated Concentration Curl: 12kg/arm
Lying French Press: 30kg

Heb foto's doorgemailed, ik ga deze zodadelijk op het forum uploaden.

cheers!

Waren je armen echt op? Let wel dat je je armen het werk niet laat doen van je rows & presses kerel

In bijlage de foto's.

Ik dacht ze up te loaden met imageshack, maar ben op het werk en dit is blijkbaar restricted voor 1 of andere reden :p

Ik sta wel relatief vet eerlijk gezegd XD

legs.jpg

upper.jpg

Ben benieuwd naar de foto's!

Waren je armen echt op? Let wel dat je je armen het werk niet laat doen van je rows & presses kerel

Nee robje, ik was nog stijf van maandag. daarmee dat men armen wat meer afzagen dan de rest. Heb op het laatste nog barmen bijgedaan zoals je ziet, en dat wasa mss wat overkill. Nu heb ik 2 dagen rust en heb men BCAA dosissen van de caps naar 10 gebracht.

Ik had verwacht dat ik vandaag stijfer ging zijn, maar het valt al bij al nog heel goed mee. :)

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 09:08 ----------

Ben benieuwd naar de foto's!

k was je net voor! ;)

foto's geplaatst en geen comments :p
Blijkbaar zijn ze onder de indruk .. XD

Weekendtraining wel goed gegaan:

Chin ups: OW 5x8
Dumbbell Bench Press:5x5 2x26 kg
Dumbbell Shoulder Press:5x5 2x18kg
Dumbbell shrugs:5x5 2x32kg
Standing Calf Raises: 110 kg

Voor de rest nix speciaal :)
Ben wel wat verschillende smaakjes aant proeven voor men shakes, had gisteren creamy coconut en viel wel heel goed mee!

greetz!

Terug
Naar boven