- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Voer hem normaal altijd met kabels uit, maarja geen kabelsWeer wat geleerd vandaag. Nog nooit iemand zien doen trouwens...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voer hem normaal altijd met kabels uit, maarja geen kabelsWeer wat geleerd vandaag. Nog nooit iemand zien doen trouwens...
Het laatste stukje? Je bent net een week bezig met dit log!Besloten morgen de laatste kcal verlaging te hanteren 1750kcal it is ben nu 69.6 nu het laatste beetje eraf halen RAMMEN nu begint het echt het laatste stukje!!
Ben allang bezig met cutten maat cutten is bijna klaar zit in me 18e week cutten had hiervoor al een cut log. Hierna lean bulk 0.2kg per week max aankomen! Over 4/5kg eraf ben ik droogHet laatste stukje? Je bent net een week bezig met dit log!
Ze hebben geen hogere dumbells buiten

Zou dan mbt incline wat meer spelen met tempo of elastieken toevoegen om meer weerstand te pakken
Pak 12herhalingen ook paused/langzaam is nu niet andersZou dan mbt incline wat meer spelen met tempo of elastieken toevoegen om meer weerstand te pakken
Sinds ik een andere volgorde hanteer met mijn oefeningen merk ik ook dat het beter traint.Zou dan mbt incline wat meer spelen met tempo of elastieken toevoegen om meer weerstand te pakken
Zeg maar chest/schouders/triceps.Chestday
Bench press 5x5 77.5
Incline dumbell press 3x12 22kg
Dumbell fly’s 3x12 16kg
Side raise dumbell 2x10 10kg 1x10 8kg
Upright rows dumbell 3x10 16kg
Front raise 3x10 8kg
Seated dumbell press 3x10 20kg
Tricep press machine 3x12 65
Tricep rope pulldown 3x12 20
Geen idee. Heel soms heb ik het ookBen ik de enigste die na een cheatmeal of cheatday daarna harder ga met gewichtsverlies
Ik heb dat ook wel gehad. Er zijn wel theorien dat als je stresst, je dan extra vocht vasthoudt. En als je een relaxte dag hebt dan plas je het weer uit.Ben ik de enigste die na een cheatmeal of cheatday daarna harder ga met gewichtsverlies
Heb zelf als ik even een dag er wat minder om denk en daarna het weer strict oppak dat het er weer afvliegtIk heb dat ook wel gehad. Er zijn wel theorien dat als je stresst, je dan extra vocht vasthoudt. En als je een relaxte dag hebt dan plas je het weer uit.