Fitness Seller

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Rug bicep

Pull ups 3x10

Latt pulldown 3x12 40

Straight arm pull dow 3x12 20

Machine rows 3x12 55

Dumbell curl 14kg 3x10

Ez bar curl 10kg beide kanten
3x10

296F2E8B-5229-4DED-8DE8-ECF1B4A530A6.png

Verschillende poses in het gymlicht, nog 4.3kg te gaan!:treuren:

Bijlagen

• 0001B2C4-4F9D-4D57-9F0D-9EE61D0DDB84.png
    0001B2C4-4F9D-4D57-9F0D-9EE61D0DDB84.png
    702,7 KB · Weergaven: 94
  • 45DE4102-9A5C-473C-BA0A-76984EA4B2BE.png
    45DE4102-9A5C-473C-BA0A-76984EA4B2BE.png
    424,5 KB · Weergaven: 102
  • B08BE4BB-37BE-4CD3-BBCE-B9B96C35A9FB.png
    B08BE4BB-37BE-4CD3-BBCE-B9B96C35A9FB.png
    583,8 KB · Weergaven: 100
Ik zag "Klaar"
dacht even dat je nu droog was :roflol:

Nee man niet twijfelen, je hebt pro-bodybuilder genetics!!! Ging je ons toch bewijzen?!
Word hem niet waardeloze genetics jullie hadden gelijk . Maar ik geef niet op heb met alles pech in het leven dus dan is het logisch met dit ook maar ik blijf hard werken

Pose ook bijna nooit je moet het een keer proberen. Heb sowieso niet de beste genetics maar ik probeer er het beste van te maken
Bijna niemand hier op dit forum maar hoe je nu poseert trekt het op niets. Probeer wat te oefenen erop, presentatie van je fysiek is belangrijk iemand met goede genen ziet er ook niet uit als ze zo poseren.

Bijna niemand hier op dit forum maar hoe je nu poseert trekt het op niets. Probeer wat te oefenen erop, presentatie van je fysiek is belangrijk iemand met goede genen ziet er ook niet uit als ze zo poseren.
Ik probeer te oefenen maar het is moeilijk, wss omdat ik gewoon een stijve hark ben en lomp. Heb je goede videos ik probeer wel dingen na te doen maarja lukt dus niet goed. Oefening baart kunst! Blijven proberen

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
Ik probeer te oefenen maar het is moeilijk, wss omdat ik gewoon een stijve hark ben en lomp. Heb je goede videos ik probeer wel dingen na te doen maarja lukt dus niet goed. Oefening baart kunst! Blijven proberen
Kom op, niet mauwen. Goede voorbeelden zoeken idd

Prima shape hoor en helemaal niet zulke slechte genen! We hebben allemaal onze mindere en sterkere kanten. Mijn UB is binnen no-time droog, maar de benen en onderrug zijn pas droog als ik echt heel diep ga.

Ik probeer te oefenen maar het is moeilijk, wss omdat ik gewoon een stijve hark ben en lomp.
In dat licht moet je mijn eerdere opmerking over 'borst naar voren, schouders naar achteren' ook zien. Afgaande op de foto's lijkt het alsof je in die regio wat vast zit en mobiliteit mist.

In dat licht moet je mijn eerdere opmerking over 'borst naar voren, schouders naar achteren' ook zien. Afgaande op de foto's lijkt het alsof je in die regio wat vast zit en mobiliteit mist.
Waar zit je dan aan te denken? Mobiliteit van de bovenrug of zo? Daar kan iemand wel wat mee met een foam roller of zo. Ik vind zoiets lastig te zien op foto's.

Prima shape hoor en helemaal niet zulke slechte genen! We hebben allemaal onze mindere en sterkere kanten. Mijn UB is binnen no-time droog, maar de benen en onderrug zijn pas droog als ik echt heel diep ga.
Thanks man zit nu gewoon mentaal er doorheen aan het einde van de cut. Ik heb echt dat het vet op mijn onderbuik niet weg te krijgen is. Maar goed nog 3-4kg to go het moet zich een keer verbranden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven