- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha was het maar z’n feest 🥳
Begin te twijfelen aan me genetics jammer dat mijn onderbuikvet zolang blijft zitten bij mijn trainingspartner is het zo weg

Nee man niet twijfelen, je hebt pro-bodybuilder genetics!!! Ging je ons toch bewijzen?!
Word hem niet waardeloze genetics jullie hadden gelijk . Maar ik geef niet op heb met alles pech in het leven dus dan is het logisch met dit ook maar ik blijf hard werkenNee man niet twijfelen, je hebt pro-bodybuilder genetics!!! Ging je ons toch bewijzen?!
Je poses zijn sowieso kut waardoor je er al slechter uit ziet dan wss irl.![]()
Verschillende poses in het gymlicht, nog 4.3kg te gaan!![]()
Pose ook bijna nooit je moet het een keer proberen. Heb sowieso niet de beste genetics maar ik probeer er het beste van te makenJe poses zijn sowieso kut waardoor je er al slechter uit ziet dan wss irl.
Bijna niemand hier op dit forum maar hoe je nu poseert trekt het op niets. Probeer wat te oefenen erop, presentatie van je fysiek is belangrijk iemand met goede genen ziet er ook niet uit als ze zo poseren.Pose ook bijna nooit je moet het een keer proberen. Heb sowieso niet de beste genetics maar ik probeer er het beste van te maken
Ik probeer te oefenen maar het is moeilijk, wss omdat ik gewoon een stijve hark ben en lomp. Heb je goede videos ik probeer wel dingen na te doen maarja lukt dus niet goed. Oefening baart kunst! Blijven proberenBijna niemand hier op dit forum maar hoe je nu poseert trekt het op niets. Probeer wat te oefenen erop, presentatie van je fysiek is belangrijk iemand met goede genen ziet er ook niet uit als ze zo poseren.
Kom op, niet mauwen. Goede voorbeelden zoeken iddIk probeer te oefenen maar het is moeilijk, wss omdat ik gewoon een stijve hark ben en lomp. Heb je goede videos ik probeer wel dingen na te doen maarja lukt dus niet goed. Oefening baart kunst! Blijven proberen
heb met alles pech in het leven dus dan is het logisch
Volgens mij heb jij een heel negatief zelfbeeld
Klopt maar daar werk ik aan
Ik probeer sws elke dag 15min voor de spiegel te oefenen het blijft lastig
In dat licht moet je mijn eerdere opmerking over 'borst naar voren, schouders naar achteren' ook zien. Afgaande op de foto's lijkt het alsof je in die regio wat vast zit en mobiliteit mist.Ik probeer te oefenen maar het is moeilijk, wss omdat ik gewoon een stijve hark ben en lomp.
Waar zit je dan aan te denken? Mobiliteit van de bovenrug of zo? Daar kan iemand wel wat mee met een foam roller of zo. Ik vind zoiets lastig te zien op foto's.In dat licht moet je mijn eerdere opmerking over 'borst naar voren, schouders naar achteren' ook zien. Afgaande op de foto's lijkt het alsof je in die regio wat vast zit en mobiliteit mist.
Misschien even langs de fysio therapeut voor een kraak sessieWaar zit je dan aan te denken? Mobiliteit van de bovenrug of zo? Daar kan iemand wel wat mee met een foam roller of zo. Ik vind zoiets lastig te zien op foto's.
Thanks man zit nu gewoon mentaal er doorheen aan het einde van de cut. Ik heb echt dat het vet op mijn onderbuik niet weg te krijgen is. Maar goed nog 3-4kg to go het moet zich een keer verbranden!Prima shape hoor en helemaal niet zulke slechte genen! We hebben allemaal onze mindere en sterkere kanten. Mijn UB is binnen no-time droog, maar de benen en onderrug zijn pas droog als ik echt heel diep ga.