XXL Nutrition

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vanochtend gewicht 70.0kg
Ik ben wat zwaarder door vocht vasthouden. Vandaag even wandelen 10k stappen zetten morgen 20k plus stappen met die hitte.

Nooit druk maken in een dieet dat je op sommige dagen wat zwaarder bent je kan zo 2kg zwaarder zijn door vocht. Trust the progress ik zit trouwens weer op 1900kcal sinds gister want 1750kcal leek me geen goed plan omdat je dan nog meer spiermassa gaat verbranden en ik viel nog steeds af op 1900 dus daarom ben ik weer terug gegaan!

Waar zit je dan aan te denken? Mobiliteit van de bovenrug of zo? Daar kan iemand wel wat mee met een foam roller of zo. Ik vind zoiets lastig te zien op foto's.
Waar ik aan denk doet er niet toe. Ik heb hier geen verstand van. Als TS zichzelf een 'stijve hark' noemt zou hij naar professional kunnen gaan om er eens naar te laten kijken. Zeker als hij in de toekomst wedstrijden wil gaan doen.

Waar ik aan denk doet er niet toe. Ik heb hier geen verstand van. Als TS zichzelf een 'stijve hark' noemt zou hij naar professional kunnen gaan om er eens naar te laten kijken.
Het is ook gewoon lastig om meteen goed te poseren, daarom oefen ik het ook

Dit is de video die ik ga gebruiken om beter te leren poseren, dacht ik deel deze even!

Ik ben wat zwaarder door vocht vasthouden. Vandaag even wandelen 10k stappen zetten morgen 20k plus stappen met die hitte.

Nooit druk maken in een dieet dat je op sommige dagen wat zwaarder bent je kan zo 2kg zwaarder zijn door vocht. Trust the progress ik zit trouwens weer op 1900kcal sinds gister want 1750kcal leek me geen goed plan omdat je dan nog meer spiermassa gaat verbranden en ik viel nog steeds af op 1900 dus daarom ben ik weer terug gegaan!
Hoe zit het met je dagelijkse waterinname?

Vocht , inhoud vd darmen etc. Kan zoveel oorzaken hebben. Wanneer je weegt ga je dan uit van een gemiddelde over een week?

Als je op 1900 nog afvalt niet verlagen. Maak je het jezelf alleen maar onnodig moeilijker mee.

Vocht , inhoud vd darmen etc. Kan zoveel oorzaken hebben. Wanneer je weegt ga je dan uit van een gemiddelde over een week?

Als je op 1900 nog afvalt niet verlagen. Maak je het jezelf alleen maar onnodig moeilijker mee.
In het begin deed ik wel het gemiddelde. Maar nu doe ik het anders. Ik probeer elke welke week mijn weight loss point te verbeteren. Deze week was dat 69.3 volgende week moet dat daaronder zijn.

Alleen heb wel 3dagen al op 1750 gegeten, toen besefte ik me dat dat eig nog niet nodig was, dus nu sinds gister weer op 1900.

1.5-3.0liter max weet het niet precies
Tip: zorg ervoor dat je water inname consequent is.

Voor extra vocht verlies in de laatste fase van je cut raad ik je aan eens te Google op ‘vocht afdrijvende groentes’ en/of fruit - daarnaast kan o.a. koffie/groene thee/citroen thee-sap, gember ook vochtverlies en vetverbranding stimuleren.

Tip: zorg ervoor dat je water inname consequent is.

Voor extra vocht verlies in de laatste fase van je cut raad ik je aan eens te Google op ‘vocht afdrijvende groentes’ en/of fruit - daarnaast kan o.a. koffie/groene thee/citroen thee-sap, gember ook vochtverlies en vetverbranding stimuleren.
Groene thee drink ik echt veel man, maar ik zal eens mijn water inname tracken vanaf morgen. Laatste dronk ik wat minder groene thee omdat ik niet zeker wist dat dit echt effect had!

• Like
Waarderingen: KEUN
Jezelf een loser vinden, altijd medelijden met jezelf hebben is fucking gay en dat ga je dan ook uitstralen

Mensen kunnen dat ook zo zien en maken daar maar al te graag misbruik van
Klopt maar weet je mijn geschiedenis waarom dat dat zo is? Ik werk eraan met een psycholoog er is veel gebeurd. Soms heb ik van die dipjes. Als ik nu naar die foto’s kijken ben ik tevreden zo droog ben ik nog nooit geweest heb niks te klagen!

Klopt maar weet je mijn geschiedenis waarom dat dat zo is? Ik werk eraan met een psycholoog er is veel gebeurd. Soms heb ik van die dipjes. Als ik nu naar die foto’s kijken ben ik tevreden zo droog ben ik nog nooit geweest heb niks te klagen!
Ewaja geen idee wat er is gebeurd, maar je zelfwaarde beseffen is erg belangrijk in het leven :)

Als ik nu naar die foto’s kijken ben ik tevreden zo droog ben ik nog nooit geweest heb niks te klagen!
Prima toch? Nu nog in jezelf geloven. Misschien zit wedstrijd-bodybuilder worden er niet in. So what? Dan nog kan deze hobby je zelfvertrouwen een flinke boost geven. Iedereen heeft wel talenten en is wel ergens goed in. Je hebt meer dan genoeg wilskracht en doorzettingsvermogen zeg je zelf.

Prima toch? Nu nog in jezelf geloven. Misschien zit wedstrijd-bodybuilder worden er niet in. So what? Dan nog kan deze hobby je zelfvertrouwen een flinke boost geven. Iedereen heeft wel talenten en is wel ergens goed in. Je hebt meer dan genoeg wilskracht en doorzettingsvermogen zeg je zelf.
Ooh wedstrijd bodybuilder wel. Maar geen pro bodybuilder. Is nog helemaal niet zeker of ik daar de genetics niet voor heb. Eerst maar eens 4.3 kg afvallen en de cut afsluiten. En dan een nette bulk zetten!

1580FDA5-6031-45F8-A24E-860BD5062923.png

Ik moet eerlijk zeggen deze pose is goed oefening baart kunst!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven