AndroidHealthClinic

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom verzwaar je, je trainingen eigenlijk niet meer? Je doet nu al een paar weken hetzelfde gewicht, reps enzovoort.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom verzwaar je, je trainingen eigenlijk niet meer? Je doet nu al een paar weken hetzelfde gewicht, reps enzovoort.
Omdat dat niet gaat lukken dit lukt al bijna niet ziet echt diep in de cut nu. Alle reps zijn tot faillure. Plus met incline dumbells kan ik niet verhogen. Als alles zwaarder kon had ik dat wel gedaan mag met geluk spreken als ik op dit gewicht kan blijven trainen want merk wel dat het de laatste stukje is energie is veel minder als eerst

Rug achterkant schouders bicep

Pull ups 3x10

Latt pulldown 3x15 40

Straight arm pulldown 4x15 20

Machine rows 3x12 50

3x10 standing dumbell curl 14kg

Rear delt raises 8kg 3x12

Seated hammer curls 14kg 3x10

Gewicht 12-05-21
69.4 nog hetzelfde als vorige week nog steeds opzoek naar een verlaging naar 68kg

Gewicht 12-05-21
69.4 nog hetzelfde als vorige week nog steeds opzoek naar een verlaging naar 68kg
Vertrouw het proces. Komt vanzelf en staar jezelf niet stuk op gewicht.
Je kan eventueel een meetlint kopen om zo je taille, borstomvang, bovenbenen en armen te meten. Als je dat 1x per week meet kan je daar over lange termijn ook mooie data punten uit halen.
Omdat dat niet gaat lukken dit lukt al bijna niet ziet echt diep in de cut nu. Alle reps zijn tot faillure. Plus met incline dumbells kan ik niet verhogen. Als alles zwaarder kon had ik dat wel gedaan mag met geluk spreken als ik op dit gewicht kan blijven trainen want merk wel dat het de laatste stukje is energie is veel minder als eerst
Ik zou als je naar eigen zeggen al "zo diep in de cut" zit vooral de focus leggen op kwalitatief goede reps en niet alle sets tot falen trainen. Hiermee vergroot je de kans op blessures op lange termijn en je verliest er ook niet sneller vet mee.

Zoals @Aldor merkt op dat je meerdere weken stagneert. Misschien een idee om hier en daar een set te verminderen.

Vertrouw het proces. Komt vanzelf en staar jezelf niet stuk op gewicht.
Je kan eventueel een meetlint kopen om zo je taille, borstomvang, bovenbenen en armen te meten. Als je dat 1x per week meet kan je daar over lange termijn ook mooie data punten uit halen.

Ik zou als je naar eigen zeggen al "zo diep in de cut" zit vooral de focus leggen op kwalitatief goede reps en niet alle sets tot falen trainen. Hiermee vergroot je de kans op blessures op lange termijn en je verliest er ook niet sneller vet mee.

Zoals @Aldor merkt op dat je meerdere weken stagneert. Misschien een idee om hier en daar een set te verminderen.
Taillematen en borstomvang enzovoort is een goeie dat ga ik zo even opmeten

Op het podium staat er geen gewicht op je voorhoofd. Gaat puur om wat er te zien is.
En gewichtslimieten haal je als naturel naar mijn inziens bijna altijd tenzij je bij de genetische top 5% zit.
Klopt ik zal even mijn taille opmeten vorige keer was dit 77. Nee ik hoef ook niet perse 65kg te worden maar dat is wat ik denk het gewicht waarop ik droog ben. Als dat eerder is dan stop ik eerder en begin ik met de lean bulk.

670C9569-273A-449C-BB02-7ED13F9949E3.jpeg

Pose try out

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven