- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoor vaker dat mijn armen echt het beste zijn. Vooral in een bulk worden ze echt big. Ja ik maakte daar gebruik van in mijn laatste pose foto. Dat zag er dan meteen ook goed uit. Maar goed nu doorgaan naar de 65/66kg dan een lean bulk zetten van max 0.2kg per week aankomen!💪🏼Ik zie dat je armen een erg goede bodypart zijn. Maak hier gebruik van tijdens het posen! Probeer altijd je sterke punten extra te accentueren. Zo creëer je de illusie dat je groter bent dan dat je daadwerkelijk bent. Voor de rest ziet het er goed uit, ga zo door man!!
Klopt, in die pose zijn ze goed benadrukt.Ik hoor vaker dat mijn armen echt het beste zijn. Vooral in een bulk worden ze echt big. Ja ik maakte daar gebruik van in mijn laatste pose foto. Dat zag er dan meteen ook goed uit. Maar goed nu doorgaan naar de 65/66kg dan een lean bulk zetten van max 0.2kg per week aankomen!💪🏼
Cut gaat nog 4-6week duren was vanochtend 69.7 en vorige week was ik op mijn lichtst 69.3. Hopelijk deze week daaronder! Als ik deze week niet daaronder kom ga ik 1800 etenKlopt, in die pose zijn ze goed benadrukt.
Elke dag blijven poseren en oefenen en dan kun je uiteindelijk bij meerdere poses gebruik maken van je armen. Ben benieuwd hoe de poses er over een tijdje uitzien als je aan het einde van de cut zit!
Eindelijk met de voeten op de grond terecht gekomen! Hard werk en concitensy en je zult er wel komenWord hem niet waardeloze genetics jullie hadden gelijk . Maar ik geef niet op heb met alles pech in het leven dus dan is het logisch met dit ook maar ik blijf hard werken

Ik hoop het mijn genetics gaan echt na voren komen als ik mijn lean bulk binnenkort ga zetten.Goeie armen heb je Meeuw! Als je door blijft gaan komt t goed
Waarom moet je zo bijdehand doen dan? Je snapt toch wat ik bedoelWie gaat je begeleiden vanuit het forum? Een lean bulk zetten. Het is geen tatoeage![]()
Ik reageer zo. Even mij avondeten zetten.Waarom moet je zo bijdehand doen dan? Je snapt toch wat ik bedoel
Smakelijk
There we go again
Ik doe niet bijdehand Meeuw niet meteen zo butthurt. Weet je al wie je gaat begeleiden?Waarom moet je zo bijdehand doen dan? Je snapt toch wat ik bedoel
NeeIk doe niet bijdehand Meeuw niet meteen zo butthurt. Weet je al wie je gaat begeleiden?
Weightlosspoint?Gewicht: 69.5 vanochtend
First of all fijne moederdag iedereen die dit leest!
Het vochtgewicht is er weer af, nu de weight loss point van deze week te proberen te verbeteren!
Ja je lichtste gewicht van de week
Maandag = chestday, dat kan je niet ontkennen