XXL Nutrition

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Gewicht: 69.5 vanochtend

First of all fijne moederdag iedereen die dit leest!

Het vochtgewicht is er weer af, nu de weight loss point van deze week te proberen te verbeteren!

Ik zie dat je armen een erg goede bodypart zijn. Maak hier gebruik van tijdens het posen! Probeer altijd je sterke punten extra te accentueren. Zo creëer je de illusie dat je groter bent dan dat je daadwerkelijk bent. Voor de rest ziet het er goed uit, ga zo door man!!

Ik zie dat je armen een erg goede bodypart zijn. Maak hier gebruik van tijdens het posen! Probeer altijd je sterke punten extra te accentueren. Zo creëer je de illusie dat je groter bent dan dat je daadwerkelijk bent. Voor de rest ziet het er goed uit, ga zo door man!!
Ik hoor vaker dat mijn armen echt het beste zijn. Vooral in een bulk worden ze echt big. Ja ik maakte daar gebruik van in mijn laatste pose foto. Dat zag er dan meteen ook goed uit. Maar goed nu doorgaan naar de 65/66kg dan een lean bulk zetten van max 0.2kg per week aankomen!💪🏼

Ik hoor vaker dat mijn armen echt het beste zijn. Vooral in een bulk worden ze echt big. Ja ik maakte daar gebruik van in mijn laatste pose foto. Dat zag er dan meteen ook goed uit. Maar goed nu doorgaan naar de 65/66kg dan een lean bulk zetten van max 0.2kg per week aankomen!💪🏼
Klopt, in die pose zijn ze goed benadrukt.
Elke dag blijven poseren en oefenen en dan kun je uiteindelijk bij meerdere poses gebruik maken van je armen. Ben benieuwd hoe de poses er over een tijdje uitzien als je aan het einde van de cut zit!

Klopt, in die pose zijn ze goed benadrukt.
Elke dag blijven poseren en oefenen en dan kun je uiteindelijk bij meerdere poses gebruik maken van je armen. Ben benieuwd hoe de poses er over een tijdje uitzien als je aan het einde van de cut zit!
Cut gaat nog 4-6week duren was vanochtend 69.7 en vorige week was ik op mijn lichtst 69.3. Hopelijk deze week daaronder! Als ik deze week niet daaronder kom ga ik 1800 eten

Word hem niet waardeloze genetics jullie hadden gelijk . Maar ik geef niet op heb met alles pech in het leven dus dan is het logisch met dit ook maar ik blijf hard werken
Eindelijk met de voeten op de grond terecht gekomen! Hard werk en concitensy en je zult er wel komen

succes ;)

Goeie armen heb je Meeuw! Als je door blijft gaan komt t goed

Wie gaat je begeleiden vanuit het forum? Een lean bulk zetten. Het is geen tatoeage :roflol:

Chestday

Bench press 3x10 72.5kg

Chest fly’s 16kg dunbell 3x10

Incline dumbell press 3x12 22kg

Side raises dumbell 3x10 10kg

Shoulder press apparaat 3x10 60kg

Tricep press 3x15 60kg

Overhead tricep extension 3x12 20kg

Front raises dumbell 3x10 9kg

• Like
Waarderingen: Apw