- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Ik ga dat proberen te oefenen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga dat proberen te oefenen
@rippedmeeuw probeer eens het filmpje van merijn te kijken!
Hij legt uit dat het met relatief weinig massa lastig is om "ripped" te worden. Je hebt nu een goed startpunt om te beginnen met een lean bulk. Gewoon een goed jaar gaan lean bulken!
Niet te veel vreten gewoon mijn gewicht blijven tracken zodat ik 0.2kg per week aankom. Mijn voeding gaat hetzelfde zijn als dit maar dan met meer variatie tijdens avond eten. Wat meer brinta eten ik ga waarschijnlijk weer creatine gebruiken. Ik ga een blender halen zodat ik een mass gainer kan maken met goede kcal’en.Je hebt het continue over lean bulken, maar al nagedacht over je voeding voor straks? Zo ja, hoe gaat dat eruit zien?
Creatine kan je ook in de cut gebruiken imo. Als je steady wilt aankomen zou ik nog geen mass gainers gebruiken, tenzij je zo hoog in kcal zit dat je geen eetlust hebt.Niet te veel vreten gewoon mijn gewicht blijven tracken zodat ik 0.2kg per week aankom. Mijn voeding gaat hetzelfde zijn als dit maar dan met meer variatie tijdens avond eten. Wat meer brinta eten ik ga waarschijnlijk weer creatine gebruiken. Ik ga een blender halen zodat ik een mass gainer kan maken met goede kcal’en.
Oke thanks. Voor mij is het belangrijk om goed op me gewicht te letten en op me kcal inname ik eet snel te veelCreatine kan je ook in de cut gebruiken imo. Als je steady wilt aankomen zou ik nog geen mass gainers gebruiken, tenzij je zo hoog in kcal zit dat je geen eetlust hebt.

Creatine kan je ook in de cut gebruiken imo. Als je steady wilt aankomen zou ik nog geen mass gainers gebruiken, tenzij je zo hoog in kcal zit dat je geen eetlust hebt.
Mee eens, ik denk niet dat weight gainers voor jou zijn. Dat is meer voor die graatmagere jongens die gewoon niet meer kunnen eten dan een bepaalde hoeveelheid.Oke thanks. Voor mij is het belangrijk om goed op me gewicht te letten en op me kcal inname ik eet snel te veel![]()
Ik snap er niks van. Creatine kan je het hele jaar door gebruiken.Niet te veel vreten gewoon mijn gewicht blijven tracken zodat ik 0.2kg per week aankom. Mijn voeding gaat hetzelfde zijn als dit maar dan met meer variatie tijdens avond eten. Wat meer brinta eten ik ga waarschijnlijk weer creatine gebruiken. Ik ga een blender halen zodat ik een mass gainer kan maken met goede kcal’en.
Dan moet je dus vooral geen mass gainers maken. Als je onderhoud vrij laag is, wat in jou geval is, dan zou ik juist gaan voor volumineus eten.Oke thanks. Voor mij is het belangrijk om goed op me gewicht te letten en op me kcal inname ik eet snel te veel![]()
Op zich is dat doorzettings vermogen mooi, maar wat ik al eerder heb gezegd en wat Merijn ook in die video zegt: al die tijd dat je in een calorietekort zit, zet je geen (of nauwelijks) spiermassa aan, en voor een gast van jouw leeftijd is dat een beetje jammer. Want dit is de tijd dat je enorm veel groter kan worden in een jaar tijd. Jammer dan dat je een beetje vetter wordt.Ik ben geen opgever heb gezegd 65 dan ga ik dat halen ook!
Ja maar er zitten ook voordelen aan als ik nog 3-4kg afval kan ik veel langer bulkenOp zich is dat doorzettings vermogen mooi, maar wat ik al eerder heb gezegd en wat Merijn ook in die video zegt: al die tijd dat je in een calorietekort zit, zet je geen (of nauwelijks) spiermassa aan, en voor een gast van jouw leeftijd is dat een beetje jammer. Want dit is de tijd dat je enorm veel groter kan worden in een jaar tijd. Jammer dan dat je een beetje vetter wordt.
Het verschil met 69.4 is precies 1x kakken69.0kg vanochtend dus weer afgevallen.
Tailleomvang was 74cm dus 2cm eraf
maar 2 cm is wel mooi 2 cm!
Ik heb niet gekakt dus haha het is vetverlies 🤣. Thanks ik doe mijn best, moet 18mei autotheorie doenHet verschil met 69.4 is precies 1x kakkenmaar 2 cm is wel mooi 2 cm!
Heerlijk om te zien hoe je toch maar door bikkelt![]()

Is goedZou er even tegen vechten, 0,4kg is nou ook zo veel niet. Kijk mss even online voor wat pizza recepten, meende dat er te vinden zijn van zo'n 500 calorieën.
Ben weer afgevallen vandaag heb vandaag enorm veel zin in een pizza en ben al 0.4kg afgevallen deze week. Kan ik een pizza nemen of niet z’n goed idee?