MuscleMeat

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Even een before fototje hoe ik er 3maand geleden uitzag

Laatst bewerkt:
@rippedmeeuw probeer eens het filmpje van merijn te kijken!

Hij legt uit dat het met relatief weinig massa lastig is om "ripped" te worden. Je hebt nu een goed startpunt om te beginnen met een lean bulk. Gewoon een goed jaar gaan lean bulken!

@rippedmeeuw probeer eens het filmpje van merijn te kijken!

Hij legt uit dat het met relatief weinig massa lastig is om "ripped" te worden. Je hebt nu een goed startpunt om te beginnen met een lean bulk. Gewoon een goed jaar gaan lean bulken!

Is ook mijn plan om een jaar lang te bulken max 0.2kg per week. Voor een jaar lang 10kg aan massa droge massa. Maar wil dit eerst afmaken 2-4kg nog eraf dan is het klaar. Ik wil alleen meedoen aan de transformatie wedstrijd voor de eind foto wil ik wel even voor het droogst gaan. Als ik die eindfoto heb ga ik starten met de lean bulk want dan zit mijn contest erop.

Je hebt het continue over lean bulken, maar al nagedacht over je voeding voor straks? Zo ja, hoe gaat dat eruit zien?

Je hebt het continue over lean bulken, maar al nagedacht over je voeding voor straks? Zo ja, hoe gaat dat eruit zien?
Niet te veel vreten gewoon mijn gewicht blijven tracken zodat ik 0.2kg per week aankom. Mijn voeding gaat hetzelfde zijn als dit maar dan met meer variatie tijdens avond eten. Wat meer brinta eten ik ga waarschijnlijk weer creatine gebruiken. Ik ga een blender halen zodat ik een mass gainer kan maken met goede kcal’en.

Niet te veel vreten gewoon mijn gewicht blijven tracken zodat ik 0.2kg per week aankom. Mijn voeding gaat hetzelfde zijn als dit maar dan met meer variatie tijdens avond eten. Wat meer brinta eten ik ga waarschijnlijk weer creatine gebruiken. Ik ga een blender halen zodat ik een mass gainer kan maken met goede kcal’en.
Creatine kan je ook in de cut gebruiken imo. Als je steady wilt aankomen zou ik nog geen mass gainers gebruiken, tenzij je zo hoog in kcal zit dat je geen eetlust hebt.

Creatine kan je ook in de cut gebruiken imo. Als je steady wilt aankomen zou ik nog geen mass gainers gebruiken, tenzij je zo hoog in kcal zit dat je geen eetlust hebt.
Oke thanks. Voor mij is het belangrijk om goed op me gewicht te letten en op me kcal inname ik eet snel te veel:eating:

Oke thanks. Voor mij is het belangrijk om goed op me gewicht te letten en op me kcal inname ik eet snel te veel:eating:
Mee eens, ik denk niet dat weight gainers voor jou zijn. Dat is meer voor die graatmagere jongens die gewoon niet meer kunnen eten dan een bepaalde hoeveelheid.
Volgens mij kan jij heel snel mooie massa aanmaken en sterker worden als je zo'n 0.2 kg per week aankomt. Maar als je taille snel dikker wordt, hoef je die 0.2 kg echt niet te halen.

Ik snap er niks van. Creatine kan je het hele jaar door gebruiken.

En wat bedoel je met een zelf gemaakte mass gainer? Is dat een paar scheppen van die geraffineerde suiker troep in een blender? Of is dit een shake met ingrediënten zoals havermout, pindakaas oid?

Dan moet je dus vooral geen mass gainers maken. Als je onderhoud vrij laag is, wat in jou geval is, dan zou ik juist gaan voor volumineus eten.

Ik ben geen opgever heb gezegd 65 dan ga ik dat halen ook!
Op zich is dat doorzettings vermogen mooi, maar wat ik al eerder heb gezegd en wat Merijn ook in die video zegt: al die tijd dat je in een calorietekort zit, zet je geen (of nauwelijks) spiermassa aan, en voor een gast van jouw leeftijd is dat een beetje jammer. Want dit is de tijd dat je enorm veel groter kan worden in een jaar tijd. Jammer dan dat je een beetje vetter wordt.

Op zich is dat doorzettings vermogen mooi, maar wat ik al eerder heb gezegd en wat Merijn ook in die video zegt: al die tijd dat je in een calorietekort zit, zet je geen (of nauwelijks) spiermassa aan, en voor een gast van jouw leeftijd is dat een beetje jammer. Want dit is de tijd dat je enorm veel groter kan worden in een jaar tijd. Jammer dan dat je een beetje vetter wordt.
Ja maar er zitten ook voordelen aan als ik nog 3-4kg afval kan ik veel langer bulken

69.0kg vanochtend dus weer afgevallen.
Tailleomvang was 74cm dus 2cm eraf

Het verschil met 69.4 is precies 1x kakken :D maar 2 cm is wel mooi 2 cm!
Heerlijk om te zien hoe je toch maar door bikkelt :cool:
Ik heb niet gekakt dus haha het is vetverlies 🤣. Thanks ik doe mijn best, moet 18mei autotheorie doen:treuren:

Ben weer afgevallen vandaag heb vandaag enorm veel zin in een pizza en ben al 0.4kg afgevallen deze week. Kan ik een pizza nemen of niet z’n goed idee?

Zou er even tegen vechten, 0,4kg is nou ook zo veel niet. Kijk mss even online voor wat pizza recepten, meende dat er te vinden zijn van zo'n 500 calorieën.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven