- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Ik skip het wel gewoon ik vecht er tegen. Vanaf volgende week maandag de 20e week cutten dan al 5maand bezig

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik skip het wel gewoon ik vecht er tegen. Vanaf volgende week maandag de 20e week cutten dan al 5maand bezig

Goede pizza voor in de cut inderdaad.
f**k die pizza, zoals eerder gezegd maak een gezonde pizza en ga 200kcal over je huidige kcal, inplaats van 2000kcalBen weer afgevallen vandaag heb vandaag enorm veel zin in een pizza en ben al 0.4kg afgevallen deze week. Kan ik een pizza nemen of niet z’n goed idee?
Succes 🚘Thanks ik doe mijn best, moet 18mei autotheorie doen![]()
Tuurlijk, als je binnen die 1800-1900 per dag blijftBen weer afgevallen vandaag heb vandaag enorm veel zin in een pizza en ben al 0.4kg afgevallen deze week. Kan ik een pizza nemen of niet z’n goed idee?

Genen, ik heb ook een maat kijkt naar een halter en komt spier bij en word ook super snel droog.. Je bent een blanke endo leer er maar al mee leven, ik zit in hetzelfde straatjeHoe kan het eigenlijk dat de guy waarmee ik train gewoon binnen 3maand droog is? En ik nu al 5maand bezig ben en moet nog wel 1maand tot 1.5maand om echt droog te zijn. Ik vind dit wel gek
Endo is kut man. Maar goed je kn wel snel spier aanmaken. Ik moet gewoon oppassen met die lean bulk straks dat ik niet snel dik wordGenen, ik heb ook een maat kijkt naar een halter en komt spier bij en word ook super snel droog.. Je bent een blanke endo leer er maar al mee leven, ik zit in hetzelfde straatje
Als hij sneller droog wordt, zit hij in een groter deficit dan jij. Waarschijnlijk gaat cutten hem makkelijker af. Dat is deels genetisch ja. Hij heeft dan waarschijnlijk weer wat meer moeite met bulken.Hoe kan het eigenlijk dat de guy waarmee ik train gewoon binnen 3maand droog is? En ik nu al 5maand bezig ben en moet nog wel 1maand tot 1.5maand om echt droog te zijn. Ik vind dit wel gek
Valt ook wel mee hij zet ook snel massa en blijft droog. Hij is een mesoAls hij sneller droog wordt, zit hij in een groter deficit dan jij. Waarschijnlijk gaat cutten hem makkelijker af. Dat is deels genetisch ja. Hij heeft dan waarschijnlijk weer wat meer moeite met bulken.
Heeft niks met deficit te maken, gast eet al 1900kcal hoe veel groter kan die deficit zijn ...Als hij sneller droog wordt, zit hij in een groter deficit dan jij. Waarschijnlijk gaat cutten hem makkelijker af. Dat is deels genetisch ja. Hij heeft dan waarschijnlijk weer wat meer moeite met bulken.
1800 zelfs heeft gewoon te maken met bodytype hij heeft een veel dunner lichaam en droger ik ben weer breder en vollerHeeft niks met deficit te maken, gast eet al 1900kcal hoe veel groter kan die deficit zijn ...
wat is je onderhoud juist ?1800 zelfs heeft gewoon te maken met bodytype hij heeft een veel dunner lichaam en droger ik ben weer breder en voller
Nou ik zit vanaf volgende maandag 5maand in een kcal te kort dus ik denk echt tussen 2100-2200
Vriend: onderhoud van 3000, cut op 2000 - > tekort van 1000 kcalHeeft niks met deficit te maken, gast eet al 1900kcal hoe veel groter kan die deficit zijn ...
Hij is ook langer en zwaarder en ik zit er al veel langer in. Als ik aan het begin een kcal te kort van 1000kcal had gedaan toen ik 80kg was. Was het niet zoveel sneller gegaan als nu. Vorig jaar had ik dat gedaan meteen een groot te kort. Het gevolg was dat de tank vroeg leeg was en ik echt niks meer konVriend: onderhoud van 3000, cut op 2000 - > tekort van 1000 kcal
Rippedmeeuw: onderhoud van 2200, cut op 1900 - > tekort van 300
Resultaat: vriend sneller droog.
![]()
Tada
Gewoon een lekkere pizza laten bezorgen dan. Die 1500 kcal zal niet heel veel doen op je totale cut.Ben weer afgevallen vandaag heb vandaag enorm veel zin in een pizza en ben al 0.4kg afgevallen deze week. Kan ik een pizza nemen of niet z’n goed idee?