- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom ben je überhaupt gestopt met crea?Ik ga sowieso weer zwaarder worden omdat ik weer creatine laad
Euhm omdat je er minder droog uitziet en veel zwaarder bentWaarom ben je überhaupt gestopt met crea?
Al helemaal in je cut
Wat maakt het in godsnaam uit dat je zwaarder bent door vocht. Stop eens met je blind te staren op dat stom cijfertje.Euhm omdat je er minder droog uitziet en veel zwaarder bent
Maar nu begin je er weer mee?Euhm omdat je er minder droog uitziet en veel zwaarder bent
Welke crea neem je.Ik ga sowieso weer zwaarder worden omdat ik weer creatine laad
Dat misschien niet maar zn eigen beredeneringen spreken elkaar tegenIk heb het idee dat al onze adviezen aan dovenmansoren is gericht.
Dat doet die al 17 pagina's langDat misschien niet maar zn eigen beredeneringen spreken elkaar tegen

Monodhraat
Gebrek aan kennis en feiten over creatine heb er net een video over gekeken.Dat misschien niet maar zn eigen beredeneringen spreken elkaar tegen
Niet zoveel maar ja ben nog een beginner fouten maken mag toch. Ik neem het gewoon weer ben gewoon een hele erge controlefreak, ik hou ervan om alle statistieken bij te houden qua gewicht zodat ik weet dat ik afval. Ik ga dit ook niet meer doen max 1x per week wegenMaar nu begin je er weer mee?
Dus wat heeft het voor zin gehad om te stoppen.
Je had wss je gains beter behouden met creatine te blijven nemen
Als het je irriteert kan je het toch niet meer volgen
Ik zou juist elke dag wegen en daar het gemiddelde van nemen. Dan heb je een betrouwbaardere meting dan eenmaal per week.Niet zoveel maar ja ben nog een beginner fouten maken mag toch. Ik neem het gewoon weer ben gewoon een hele erge controlefreak, ik hou ervan om alle statistieken bij te houden qua gewicht zodat ik weet dat ik afval. Ik ga dit ook niet meer doen max 1x per week wegen
Ga ik ook doen het heeft weinig zin bij je. Succes verder Meeuw!Als het je irriteert kan je het toch niet meer volgen
Idd, gewicht fluctueert heel erg, dagelijks is beste.Ik zou juist elke dag wegen en daar het gemiddelde van nemen. Dan heb je een betrouwbaardere meting dan eenmaal per week.
Bedankt om het zo duidelijk te maken..Vriend: onderhoud van 3000, cut op 2000 - > tekort van 1000 kcal
Rippedmeeuw: onderhoud van 2200, cut op 1900 - > tekort van 300 kcal
Resultaat: vriend sneller droog.
![]()
Is ook zo maar met die creatine ga ik sws 2kg aankomen waardoor wegen een negatief zelfbeeld gaat geven. Want ben nu 69.0. Dan ben ik over een week 71kg door de creatine. Dat geeft dan een heel verkapt beeldIk zou juist elke dag wegen en daar het gemiddelde van nemen. Dan heb je een betrouwbaardere meting dan eenmaal per week.
En voel je niet zo snel aangebrand. Iedereen probeert je te helpen vriend.
Die bodytypes zeggen niks. Achterhaald verhaal.1800 zelfs heeft gewoon te maken met bodytype hij heeft een veel dunner lichaam en droger ik ben weer breder en voller
Moet hierna gewoon een goede lean bulk zetten. Wil nog hooguit 1maand max 1.5maand nog cutten. En dan de lean bulk starten misschien word ik dan nog droger ivm met droge massa.