XXL Nutrition

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ga sowieso weer zwaarder worden omdat ik weer creatine laad

Ik heb het idee dat al onze adviezen aan dovenmansoren zijn gericht.

Laatst bewerkt:
Maar nu begin je er weer mee?
Dus wat heeft het voor zin gehad om te stoppen.
Je had wss je gains beter behouden met creatine te blijven nemen
Niet zoveel maar ja ben nog een beginner fouten maken mag toch. Ik neem het gewoon weer ben gewoon een hele erge controlefreak, ik hou ervan om alle statistieken bij te houden qua gewicht zodat ik weet dat ik afval. Ik ga dit ook niet meer doen max 1x per week wegen

Niet zoveel maar ja ben nog een beginner fouten maken mag toch. Ik neem het gewoon weer ben gewoon een hele erge controlefreak, ik hou ervan om alle statistieken bij te houden qua gewicht zodat ik weet dat ik afval. Ik ga dit ook niet meer doen max 1x per week wegen
Ik zou juist elke dag wegen en daar het gemiddelde van nemen. Dan heb je een betrouwbaardere meting dan eenmaal per week.

En voel je niet zo snel aangebrand. Iedereen probeert je te helpen vriend.

Ik zou juist elke dag wegen en daar het gemiddelde van nemen. Dan heb je een betrouwbaardere meting dan eenmaal per week.
Idd, gewicht fluctueert heel erg, dagelijks is beste.
Ik heb er zelf schijt aan om het op te schrijven meestal maar weeg wel meestal

Vriend: onderhoud van 3000, cut op 2000 - > tekort van 1000 kcal
Rippedmeeuw: onderhoud van 2200, cut op 1900 - > tekort van 300 kcal

Resultaat: vriend sneller droog.

tenor (4).gif
Bedankt om het zo duidelijk te maken..
2200 kcal onderhoud gaat hij zeker niet hebben..

En voel je niet zo snel aangebrand. Iedereen probeert je te helpen vriend.
Is ook zo maar met die creatine ga ik sws 2kg aankomen waardoor wegen een negatief zelfbeeld gaat geven. Want ben nu 69.0. Dan ben ik over een week 71kg door de creatine. Dat geeft dan een heel verkapt beeld

Maar wat ik ben ik blij dat die fucking gyms open gaan spiegels mooie apparatuur muziek erbij. Kan ik weer aan het einde van de training crosstrainer

Die bodytypes zeggen niks. Achterhaald verhaal.
Moet hierna gewoon een goede lean bulk zetten. Wil nog hooguit 1maand max 1.5maand nog cutten. En dan de lean bulk starten misschien word ik dan nog droger ivm met droge massa.

Ben ook erg blij met wat ik nu heb de laatste foto die ik had geplaatst ik zie gewoon voor het eerst een beetje mijn onderste buikspieren. En ik zie ook aderen lopen door mijn boven benen. Aderen in mijn armen, ik heb dit nog nooit gehad daar ben ik zelf heel erg dankbaar voor dat ik toch zo doorzet om het te behalen. Ik zet toch 5/6maand door ondanks alle kritiek ik stop niet. Ik bikkel nog 1maand 1.5maand door en dan ga ik groeien als een mofo!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven