- Waardering
- 18.783
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Jij bent letterlijk een gymbroIs ook zo maar met die creatine ga ik sws 2kg aankomen waardoor wegen een negatief zelfbeeld gaat geven.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent letterlijk een gymbroIs ook zo maar met die creatine ga ik sws 2kg aankomen waardoor wegen een negatief zelfbeeld gaat geven.

Dan had je niet moeten stoppen met creatine.Is ook zo maar met die creatine ga ik sws 2kg aankomen waardoor wegen een negatief zelfbeeld gaat geven. Want ben nu 69.0. Dan ben ik over een week 71kg door de creatine. Dat geeft dan een heel verkapt beeld
Maar wat ik ben ik blij dat die fucking gyms open gaan spiegels mooie apparatuur muziek erbij. Kan ik weer aan het einde van de training crosstrainer
Weet niet eens wat dat is 🤣🤣. Maar ik ga gewoon creatine gebruiken. Is het ook zo dat je groter lijkt door creatine ik hoor verschillende verhalen.
Je had ook wat kunnen doen met de kritiek en dingen aannemen van mensenIk zet toch 5/6maand door ondanks alle kritiek ik stop niet.
Heb ook gedaan heb me sets/reps aangepast. Maar het enigste wat gezegd word is ga bulken of je word uitgelachen zijn maar een paar gasten die echt goede tips geven hierJe had ook wat kunnen doen met de kritiek en dingen aannemen van mensen
Dus als jij 2 kg aankomt door creatine en je gaat er gespierder uitzien geeft dat een negatief zelfbeeld?Is ook zo maar met die creatine ga ik sws 2kg aankomen waardoor wegen een negatief zelfbeeld gaat geven. Want ben nu 69.0. Dan ben ik over een week 71kg door de creatine. Dat geeft dan een heel verkapt beeld

Nee ik weet het wel maar het is vooral wat je zegt dat mentale ik maak mezelf gek. Ben daar zo geobsedeerd mee met gewichtsverlies. Als ik geen gewichtsverlies heb denk ik dat ik geen vet verlies. Dikke onzin natuurlijk. Ik moet nu gwn rekening gaan houden dat ik de komende week zwaarder ben door creatine en dat ik na die week weer geleidelijk ga afvallen. Ik doe nu laadfase van 20gram crea voor 1week daarna 5gram. Ik oefen ook vacuum voor de spiegel elke ochtend hopelijk lukt mij dat ook binnenkort kan je een stuk leaner laten lijken plus je traint je abs er een beetje mee.Dus als jij 2 kg aankomt door creatine en je gaat er gespierder uitzien geeft dat een negatief zelfbeeld?
Hou de spiegel in de gaten. Beoordeel jezelf niet op die 2 kg. Dan ga je ook nooit in spieren aankomen
Want stel je gaat 74 kg wegen... is dat getal zo alles bepalend?
Train ook je gedachtes eens
Een lastige dat mentale dingetje. Maar daar zal je veel aan hebben om verder te komen.
Natuurlijk wel! Als persoon A sneller droog wordt dan persoon B, zit persoon A in een groter deficit. Of ben ik nou gek?Heeft niks met deficit te maken, gast eet al 1900kcal hoe veel groter kan die deficit zijn ...
Ja klopt heeft vooral niks met de rest te maken enkel kcal is hetgeen dat telt 👌Natuurlijk wel! Als persoon A sneller droog wordt dan persoon B, zit persoon A in een groter deficit. Of ben ik nou gek?
p.s. Ik zie nu dat @Kathlinoo het ook al heeft uitgelegd.![]()
Het is een gek maak dingetje. En hier moet je mee oppassen dat je niet door gaat schieten. Begin met creatine. Weeg je 1 a 2 weken later en meet dan je taille.Nee ik weet het wel maar het is vooral wat je zegt dat mentale ik maak mezelf gek. Ben daar zo geobsedeerd mee met gewichtsverlies. Als ik geen gewichtsverlies heb denk ik dat ik geen vet verlies. Dikke onzin natuurlijk. Ik moet nu gwn rekening gaan houden dat ik de komende week zwaarder ben door creatine en dat ik na die week weer geleidelijk ga afvallen. Ik doe nu laadfase van 20gram crea voor 1week daarna 5gram. Ik oefen ook vacuum voor de spiegel elke ochtend hopelijk lukt mij dat ook binnenkort kan je een stuk leaner laten lijken plus je traint je abs er een beetje mee.
Ik probeer ook meer op de spiegel te letten. En mijn taillemaat 1x per week te meten. Zou heel mooi zijn als ik door die creatine ineens veel gespierder lijk!
Je mag wel uitkijken dat je geen eetstoornis ontwikkeld. Wat een dwangmatigheid. Laatste advies wat ik je mee wilt geven. Niet elke opmerking is automatisch kritiek. Er zijn er genoeg die je serieus willen helpen, maar dan moet je er wel voor openstaan en niet elke keer je botte kop in de grond steken. Verder veel succes met de contest (Ja ik bedoel dit serieus) en probeer ook een beetje te doen wat andere 20 jarige doenNee ik weet het wel maar het is vooral wat je zegt dat mentale ik maak mezelf gek. Ben daar zo geobsedeerd mee met gewichtsverlies. Als ik geen gewichtsverlies heb denk ik dat ik geen vet verlies. Dikke onzin natuurlijk. Ik moet nu gwn rekening gaan houden dat ik de komende week zwaarder ben door creatine en dat ik na die week weer geleidelijk ga afvallen. Ik doe nu laadfase van 20gram crea voor 1week daarna 5gram. Ik oefen ook vacuum voor de spiegel elke ochtend hopelijk lukt mij dat ook binnenkort kan je een stuk leaner laten lijken plus je traint je abs er een beetje mee.
Ik probeer ook meer op de spiegel te letten. En mijn taillemaat 1x per week te meten. Zou heel mooi zijn als ik door die creatine ineens veel gespierder lijk!
Beetje zonde om deze jaren vanwege een zelf gecreëerde onzekerheid voor je spiegeltje te staan en je kut te voelen over jezelf terwijl dat nergens voor nodig is.Beetje flauw dat je nu in deze modus schiet als je wordt tegengesproken. Ik beweer enkel dat de snelheid waarmee je afvalt, wordt bepaald door de grootte van het deficit dat wordt gehanteerd. Nergens beweer ik dan genen geen rol spelen in de moeite die iemand moet doen om af te vallen of spiermassa op te bouwen.Ja klopt heeft vooral niks met de rest te maken enkel kcal is hetgeen dat telt 👌
Kan vooral niet aan de genen van die jonge liggen, we maken allemaal even snel spier aan in dezelfde surplus en vallen allemaal even snel af in dezelfde deficit klopt volledig man....
Ja ik maak mezelf helemaal gek maar jij hebt het goed omschreven en dat ga ik nu doen. Gewoon aan mijn 1800 kcal houden en een dag per week cheat. En dan over 1week weer weg dat word dan mijn startpunt. Ik ga ook weer cardio aan het einde doen als de gyms open gaan crosstrainer.Het is een gek maak dingetje. En hier moet je mee oppassen dat je niet door gaat schieten. Begin met creatine. Weeg je 1 a 2 weken later en meet dan je taille.
Dat is je startpunt en vanaf daar ga je kijken hoe je gewicht zich 'beweegt'.
Ik noem maar iets. Stel je voor je weegschaal begeeft t. Je koopt een nieuwe en die wijst in ene 2 kg meer aan. Voordat je die nieuwe kocht was je redelijk tevreden met hoe je eruit zag. Is dat nu ineens anders?
Datvis hetzelfde idee zeg maar.
Probeer daar losser mee om te gaan. Laat t niet nog meer een obsessie worden. Straks durf je ook niet meer te gaan eten om spiermassa te bouwen. Want stel je voor als je gewicht stijgt... snap je?
Werk eraan. Zonde om dit zo in de weg te laten komen. Je moet ook nog leven en in je koppie ruimte kunnen hebben voor leuke dingen in t leven.
Sorry man dat ik zo reageerde. Ja die dwangmatigheid is kloten het is ook gewoon streven naar perfectionisme wil het beste eruit halen en 120% geven daarom voel ik me ook zo kut als er geen gewicht afgaat. Terwijl dat andere mensen in mijn omgeving zeggen dat ik er goed uitzie. Ben wel benieuwd tho naar wat die creatine gaat doen met mijn fysiek. Ben nu denk ik 12-13% mijn schatting, dus ben benieuwd hoe mijn spieren eruit gaan zien. En of ik sterker zal zijn in de gym.Je mag wel uitkijken dat je geen eetstoornis ontwikkeld. Wat een dwangmatigheid. Laatste advies wat ik je mee wilt geven. Niet elke opmerking is automatisch kritiek. Er zijn er genoeg die je serieus willen helpen, maar dan moet je er wel voor openstaan en niet elke keer je botte kop in de grond steken. Verder veel succes met de contest (Ja ik bedoel dit serieus) en probeer ook een beetje te doen wat andere 20 jarige doenBeetje zonde om deze jaren vanwege een zelf gecreëerde onzekerheid voor je spiegeltje te staan en je kut te voelen over jezelf terwijl dat nergens voor nodig is.
Worde mede bepaald door de deficit klopt er zijn nog meerdere factoren dan CICO en genenBeetje flauw dat je nu in deze modus schiet als je wordt tegengesproken. Ik beweer enkel dat de snelheid waarmee je afvalt, wordt bepaald door de grootte van het deficit dat wordt gehanteerd. Nergens beweer ik dan genen geen rol spelen in de moeite die iemand moet doen om af te vallen of spiermassa op te bouwen.
Is onzin iirc. Is het ook zo dat je groter lijkt door creatine ik hoor verschillende verhalen.