stokstaartje
Cool Novice
- Waardering
- 300
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Succes!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes!
Dagcursus is wel een aanrader, ik zat 2 jaar terug ergens dicht bij het CBR in Utrecht was een prima gozer die ik toen had kwa uitleg.Straks maar even stoom afblazen tijdens het sporten. Nu 2keer gezakt, nu maar voor de volgende keer dagcursus!
Ja ga ik doen man ben er nu wel klaar meeDagcursus is wel een aanrader, ik zat 2 jaar terug ergens dicht bij het CBR in Utrecht was een prima gozer die ik toen had kwa uitleg.
Ik had precies hetzelfde man, 2 keer gezakt toen dagcursus. Had hem daarna echt easy gehaald dus komt goed volgende keer

Zonde zeg. Volgende keer schepje erop

Een super heerlijke chestday dropsets incline bench alles erop en eraan mien jong
11kilo boven mijn lichaamsgewicht. En wat een pomp in de gymspiegels
Hoelang gaat de cut nog duren denk je?Backday
Rug
Pull ups 3x10
Latt pulldown 3x12 60
One arm cable rows 3x10 60
Straight arm latt pulldown 3x15 20
Achterkant schouders
Rear delt raises 3x10 8kg
Spider fly’s 2x12 7.5kg 1x15 5kg
Bicep
Cable bicep curl 3x12
Standing ez bar curl beide kanten 10kg 3x10
Cardio 12000 stappen
4-6week hooguit tot 25juni
Laatste loodjes man. Succes.

Ja precies het zijn echt de laatste loodjes als ik nu train zie ik alles zitten in de spiegels aderen in de armen alles. Abs zitten er goed op ben ook nu mentaal wel een beetje klaar met cutten hahaLaatste loodjes man. Succes.
Dan heeft het ook wel lang genoeg geduurd![]()
Daar maak ik cardio van🤣. Vind het onnodig als je 12k stappen zet om daarnaast nog te gaan crosstrainenDie 12k stappen zijn als in echte cardio of gewoon van je hele dag en daar maak je dan cardio van? 👀