- Waardering
- 15.914
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaman wil zo snel mogelijk klaar zijn ben al 5maand onderweg. Je bedoeld daarmee gwn elke trainingsdag aan het einde 20min crosstrainer?En als je dan niet afvalt? ben je weer een x-aantal weken verder.
Je wil toch zsm klaar zijn lijkt me, je bent al maanden bezig.
Schroef gewoon je cardio aankomende 3-4 weken flink op en je zit op 65kg
Ja dat zegt die cardio apparaat maar is niet accuraat
Praat die cardio apparaat tegen je?Ja dat zegt die cardio apparaat maar is niet accuraat
Side effects van maanden cutten
Ga 6keer per week gym dus kan wel elke training een cardio doen inplaats van vierOh dit kun je dus nog flink opschroeven als je verder wil afvallen
Ja, ik wil niet lullig doen, maar dat is ook een beetje mijn gedachte.Excuses als dit al aan bod is geweest, maar hoe nauwkeurig track jij je calorieën? Ik zag bevoorbeeld dat je voor een appel een vast aantal KCal neemt. Maar de ene appel is de andere niet. Wat ik doe als ik cut en dus zo nauwkeurig mogelijk wil tracken, is de appel wegen en dan het gewicht van het klokhuis er weer af halen. Alleen dan weet ik tot op de gram nauwkeurig hoeveel appel ik heb gegeten. Misschien een beetje een bizar voorbeeld, maar ik zeg dit, omdat 1900 erg weinig is voor iemand die 6x per week kracht traint en dagelijks 10.000 stappen haalt. Mijn gevoel zegt dat je meer binnenkrijgt, vooral ook omdat je gewicht niet meer afneemt.
Weeg alles af maar we zullen het zien ik zal in theorie moeten gaan afvallen ik ga ook echt kapot van de honger. Maar het is even strijden. 6x per week cardio en 1800kcal nog even doorzettenJa, ik wil niet lullig doen, maar dat is ook een beetje mijn gedachte.
Gooi je alles op de weegschaal wat je eet?
Vergeet je calorieen in drinken niet (suiker in koffie/thee, frisdrank, chocomel, sapjes)
Schrijf je alle snoeperijen op, ook als iemand op school of werk wat uitdeelt?
Als je brood smeert, stop je dan geen plakken kaas of worst in je b**kes die je niet opschrijft..... etc. Kan allemaal nog redelijk optellen.
Omdat ik gwn alles goed track en ik precies op 69.6 blijf staan kan niet anders als vocht op 1800 kcal geen vet verliezen bestaat nietVeel vocht vasthouden zou je wel zien en zou je ook een (redelijke) duidelijke aanleiding voor hebben. Waarom denk je dat je vocht vasthoudt?
Ja man, het is kloten en je wordt er gek van. Maar als je echt onder je onderhoud zit, moet je verder afvallen. Je kan wel een paar dagen extra vocht vasthouden, maar geen weken. Afwachten...Wel focking irritant en mentaal zwaar kloten dat die ** gewicht gewoon niet dropt
Is ook geen weken dat ik gelijk blijf is deze week steeds hetzelfdeJa man, het is kloten en je wordt er gek van. Maar als je echt onder je onderhoud zit, moet je verder afvallen. Je kan wel een paar dagen extra vocht vasthouden, maar geen weken. Afwachten...
De grootste fout die je dan kunt maken is in paniek schieten en nog minder gaan eten. Heb geduld. Trust the proces.
Ga zeker niet lager als 1800 ga nu al bijna dood. Voelt alsof ik in een zwart wit film leef begint nu echt zwaar te worden goedemiddag!De grootste fout die je dan kunt maken is in paniek schieten en nog minder gaan eten. Heb geduld. Trust the proces.