- Waardering
- 11.227
Dan zit je echt wel in een deficit. Of je bent een enorme aansteller...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zit je echt wel in een deficit. Of je bent een enorme aansteller...

Weet ik ook wel zeker alleen beetje frusterend dat die gewicht niet omlaag knalt. Ben goed bezig ff geduld hebben. Straks een legday en daarna nog cardio drukke dag gehad op stage in pff it’s going to be a longg dayDan zit je echt wel in een deficit. Of je bent een enorme aansteller...![]()
Hangry?

Dat een autochtoon dit soort fouten maakt is wel bizar
Hij doet het vast niet expres. Niet iedereen is even goed in taal 🤷♂️Dat een autochtoon dit soort fouten maakt is wel bizar
Je gaat me toch niet zeggen dat je "die gewicht" neerzet en denkt ja dit is goed Nederlands
Ik wil niet geloven dat dit niet expres isHij doet het vast niet expres. Niet iedereen is even goed in taal 🤷♂️
Jaman maar is normaal al irritant maar nu is het 10x zo irritant
Waar maak je je druk om manDat een autochtoon dit soort fouten maakt is wel bizar
Je gaat me toch niet zeggen dat je "die gewicht" neerzet en denkt ja dit is goed Nederlands
Is toch belachelijk
Laat me met rust man. Ik doe gewoon mbo4 heb een lange stage dag gehad plus ben hangry laat me met rust
Huilen?Laat me met rust man. Ik doe gewoon mbo4 heb een lange stage dag gehad plus ben hangry laat me met rust
Laat me met rust man. Ik doe gewoon mbo4 heb een lange stage dag gehad plus ben hangry laat me met rust
Of incline loopbandTraplopen is ook wel chill kan je steady pace doen 👌👌
Precies 20 minuten op helling
Ik haal hem wel gewoon door op 1800 ik wacht wel af met die cardioAls je nou eens luistert en een diet break houd zou je zien dat je erna terug dubbel zo hard afvalt maar ej doe je ding
500kcal meer eten voor 2 weken en terug cutten, je gaat iets bijkomen in vocht thats it