- Waardering
- 23.841
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn trainings maat is helemaal gek. Deed ff 110kg 3x10 zit ook einde cut. Ik voelde me kut toen ik uit stage kwam gewoon vermoeid voel me nu weer beter hoop dat het gewicht morgen lekker in de 68 zit. Zou een mooie bevestiging zijn dat wat ik nu doe werkt.
Gewoon er niet zo mee bezig zijn. Je zal zien als je relaxed bent, paar koppen thee drinken morgen, dat je plotseling 2 l water uit pistMijn trainings maat is helemaal gek. Deed ff 110kg 3x10 zit ook einde cut. Ik voelde me kut toen ik uit stage kwam gewoon vermoeid voel me nu weer beter hoop dat het gewicht morgen lekker in de 68 zit. Zou een mooie bevestiging zijn dat wat ik nu doe werkt.

Heb je even @rippedmeeuw? Deze van Jeff Nipard kwam toevallig gisteravond uit en gaat over 'diet breaks'. Hij is er wel voorstander van om diet breaks in te lassen als je bereid bent meer tijd te nemen voor je cut.
Jij bent net zo impulsief als @nattymarkp7..Ik haal hem wel gewoon door op 1800 ik wacht wel af met die cardio
Ach, iedereen heeft wel een zwak voor deze ietwat eigenwijze knuffelgrunninger toch? Meest populaire contest logJij bent net zo impulsief als @nattymarkp7..
Je besluit iets en een uur later heb je alweer een ander idee.

Dat wil ik net zeggen qua topic views versla ik iedereen. Ja maar even eerlijk wat heeft een diet break voor zin wil het nu afmaken zit eral 5maand in.Ach, iedereen heeft wel een zwak voor deze ietwat eigenwijze knuffelgrunninger toch? Meest populaire contest log![]()
het feit dat je zegt wat voor zin het heeft zegt genoeg over jouw kennis doe er nog maar 3 maand extra bij en nog wat meer cardio voor je op deze manier droog gaat zijnDat wil ik net zeggen qua topic views versla ik iedereen. Ja maar even eerlijk wat heeft een diet break voor zin wil het nu afmaken zit eral 5maand in.
Als ik voor 2week 2200 ga eten. Kan ik dan ook als ik weer wil afvallen weer naar 2000/1900 gaan om af te vallen inplaats van 1800het feit dat je zegt wat voor zin het heeft zegt genoeg over jouw kennis doe er nog maar 3 maand extra bij en nog wat meer cardio voor je op deze manier droog gaat zijn
Wie weet. Elk lichaam is anders, try it.Als ik voor 2week 2200 ga eten. Kan ik dan ook als ik weer wil afvallen weer naar 2000/1900 gaan om af te vallen inplaats van 1800
Heb mij zelf ingelezen over een diet break. Ik ga vanaf vandaag 2200 kcal eten voor 2week, en daarna ga ik het cutten weer hervatten op 1800/1900. Hopen dat mijn lichaam uit de overlevingsstand gaat. Zodat ik daarns weer sneller vet verlies. En misschien kan ik ook nog wel wat spier winnen die 2week op onderhoud
Jij bent net zo impulsief als @nattymarkp7..
Je besluit iets en een uur later heb je alweer een ander idee.
—>Als ik voor 2week 2200 ga eten. Kan ik dan ook als ik weer wil afvallen weer naar 2000/1900 gaan om af te vallen inplaats van 1800
in 5 minuten ?..Heb mij zelf ingelezen over een diet break. Ik ga vanaf vandaag 2200 kcal eten voor 2week, en daarna ga ik het cutten weer hervatten op 1800/1900. Hopen dat mijn lichaam uit de overlevingsstand gaat. Zodat ik daarns weer sneller vet verlies. En misschien kan ik ook nog wel wat spier winnen die 2week op onderhoud
fitguide.nl
of spaarstand bestaat niet. je zal inderdaad wel minder snel je caloriën verbranden na lang in een tekort te zitten. Dus ik zou zelfs durven pleiten om die 'diet break' langer door te trekken dan die twee weken. Allemaal heel fijn om 'ripped' te staan hoor maar het behouden van spiermassa moet toch ook wel een zorg zijn, al is het voor je zelfbeeld.
nou, de geleerden zijn het lang niet eens over het nut van diet breaks, cheatmeals of cheat weekends tov lineair cutten. laat staan het bestaan van spaarstand, metabolische adaptatie etc dus doe maar iets minder stellighet feit dat je zegt wat voor zin het heeft zegt genoeg over jouw kennis doe er nog maar 3 maand extra bij en nog wat meer cardio voor je op deze manier droog gaat zijn

You're joking, right?nou, de geleerden zijn het lang niet eens over het nut van diet breaks, cheatmeals of cheat weekends tov lineair cutten. laat staan het bestaan van spaarstand, metabolische adaptatie etc dus doe maar iets minder stellig![]()