- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Die heeft mijn gym niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heeft mijn gym niet
Wat adviseer jij hem dan de kcal nog lager te maken? want hij zit nu al paar weken op 1800 te kloten en valt niet meer af ?Dat is logisch, iedereen krijgt honger naarmate je steeds dieper in een cut komt. Niet zo vreemd dus. Of je het dan volhoudt heeft te maken met wilskracht. En eerlijk, ook mij is dat niet altijd gelukt maar hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt.
Ik zou inderdaad adviseren nog even door te gaan en wat dieper te gaan met in het vooruitzicht een mooie rebound en meer eten. Nogmaals, niemand heeft gezegd dat bodybuilding makkelijk is.
Zo'n diet break is eerder aankloten. Zijn er weer een aantal weken verspild.
Ja, tuurlijk krijg je honger, je zit namelijk in een tekort. Als je al zó lang in een tekort zit houd je dat soms op een gegeven moment niet meer vol, als dan zo'n diet break je daar even over helpt is dat nuttig. Buitenuit dat je even een pauze hebt van het cutten zelf haal je er nadien ook allerlei voordelen uit omdat je hormonen normaliseren en het cutten simpelweg terug beter zal gaan en terug makkelijker vol te houden is.Dat is logisch, iedereen krijgt honger naarmate je steeds dieper in een cut komt. Niet zo vreemd dus. Of je het dan volhoudt heeft te maken met wilskracht. En eerlijk, ook mij is dat niet altijd gelukt maar hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt.
Slecht advies imo, maar goed.Ik zou inderdaad adviseren nog even door te gaan en wat dieper te gaan met in het vooruitzicht een mooie rebound en meer eten. Nogmaals, niemand heeft gezegd dat bodybuilding makkelijk is.
Zie bovenstaande, het is alles behalve aankloten. Het zijn twee weekjes, wauw hoor, hij heeft nog tijd zat voor die paar kilo die hij kwijt wilt. Iemand die zich wekenlang niet meer 100% aan z'n schema kan houden verspilt meer weken omdat ie, al dan niet bewust, z'n tekort gaat verkleinen, bingen,...Zo'n diet break is eerder aankloten. Zijn er weer een aantal weken verspild.
1800 kcal 4/6x per week cardio. Trainingen gaan goed maar kan wel erg vinden in dat bingen en minder motivatie en gewoon leeg zijn. Ik denk oprecht dat nu een dieet break me goed gaat doen. Ik ben mezelf gek aan het maken met de weegschaal. Wil echt dieper gaan in deze cut maar ik denk dat ik mezelf even moet opladen om echt ripped te worden.@rippedmeeuw wat is je voeding en hoeveelheid cardio momenteel? Gaan je trainingen goed?
1800 kcal wist ik ja, maar waar bestaan die 1800 kcal uit. Post je schema eens. Je zou ook kunnen overwegen om een keer per week een refeed te doen. Gewoon een maaltijd om naar uit te kijken en het houdt je motivatie misschien wat hoger om het vol te houden. En niet elke dag wegen als dat je zo gek maakt.1800 kcal 4/6x per week cardio. Trainingen gaan goed maar kan wel erg vinden in dat bingen en minder motivatie en gewoon leeg zijn. Ik denk oprecht dat nu een dieet break me goed gaat doen. Ik ben mezelf gek aan het maken met de weegschaal. Wil echt dieper gaan in deze cut maar ik denk dat ik mezelf even moet opladen om echt ripped te worden.
Ik heb geen voedingsschema ik probeer mijn macro's te halen.1800 kcal wist ik ja, maar waar bestaan die 1800 kcal uit. Post je schema eens. Je zou ook kunnen overwegen om een keer per week een refeed te doen. Gewoon een maaltijd om naar uit te kijken en het houdt je motivatie misschien wat hoger om het vol te houden. En niet elke dag wegen als dat je zo gek maakt.
Verbaast me niks dat je zoveel honger hebt. Veel voedsel met veel kcal voor relatief weinig volume. Lijkt me in deze fase van je cut verstandig om een fatsoenlijk schema te maken. Veel groente en voedsel dat goed vult met zo min mogelijk kcal. Zelf eet ik in mijn cut al gauw 1-1,5 kg groente per dag.Ik heb geen voedingsschema ik probeer mijn macro's te halen.
donderdag 20-05-21
magere kwark 500gr 250 kcal
4 volkoren beschuit 120kcal
55 gram heinz sandwichspread 128kcal
4 plakjes gegrilde kipfilet 64kcal
1 jumbo bruidsgebak (zo heet dat koekje) 199kcal
500gram magere kwark 250kcal
250 gram jonagold appel 138kcal
4 mini crackers 109kcal
broodje kip cowboy 435kcal
wrap kip pesto 110g 258kcal
Macro's carbs 173gr eiwit 143gr vetten 48 gr
thanks voor de tipVerbaast me niks dat je zoveel honger hebt. Veel voedsel met veel kcal voor relatief weinig volume. Lijkt me in deze fase van je cut verstandig om een fatsoenlijk schema te maken. Veel groente en voedsel dat goed vult met zo min mogelijk kcal. Zelf eet ik in mijn cut al gauw 1-1,5 kg groente per dag.
Hele goeie tip !@wovanoVerbaast me niks dat je zoveel honger hebt. Veel voedsel met veel kcal voor relatief weinig volume. Lijkt me in deze fase van je cut verstandig om een fatsoenlijk schema te maken. Veel groente en voedsel dat goed vult met zo min mogelijk kcal. Zelf eet ik in mijn cut al gauw 1-1,5 kg groente per dag.
magere kwark 500gr 250 kcal
4 volkoren beschuit 120kcal
55 gram heinz sandwichspread 128kcal
4 plakjes gegrilde kipfilet 64kcal
1 jumbo bruidsgebak (zo heet dat koekje) 199kcal
500gram magere kwark 250kcal
250 gram jonagold appel 138kcal
4 mini crackers 109kcal
broodje kip cowboy 435kcal
wrap kip pesto 110g 258kcal
Oh okee met 1800kcal kan je sws niks ook al ga je met meer volume eten honger krijg je tochGeen vloeibare kcal. Kies daar iets in volume voor terug.
Te hoog in eiwit en veel te laag in vet.
Dweilen met de kraan openIk vraag mij sowieso af of alle adviezen wel binnen komen bij je. Camelus, ik en andere hebben dit ook al vaker aangegeven.
Het is een beetje water naar de zee dragen.
Ik ben 15kg zwaarder dan jij bent. Eet ook maar 2040 kcal heb 7x per week cardio en 5 trainingen per week.Oh okee met 1800kcal kan je sws niks ook al ga je met meer volume eten honger krijg je toch
Ik ga echt niet de heledag 8komkommers eten come on.Ik ben 15kg zwaarder dan jij bent. Eet ook maar 2040 kcal heb 7x per week cardio en 5 trainingen per week.
Val gestaag af en heb een fatsoenlijk "dieet"
Snap er helemaal niks meer van. Wat ik nu wel en niet moet eten laat ook maar zittenIk ben 15kg zwaarder dan jij bent. Eet ook maar 2040 kcal heb 7x per week cardio en 5 trainingen per week.
Val gestaag af en heb een fatsoenlijk "dieet"