- Waardering
- 15.914
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Kathlinoo cut het hele jaar dus zij is wel onze dieet guruPik je dit, @wovano
Sorry voor het stoken in jouw log, @rippedmeeuw
Verder 100% eens met @Kathlinoo wat betreft de aanpak.
Sure, ik weet mijn "fysiek" tenminste te behouden@Kathlinoo cut het hele jaar dus zij is wel onze dieet guru

Je zou ipv smeerkaas ook pindakaas kunnen toevoegen aan je schema. Of wat pinda's/noten voor de vetten.Is dit beter?
Voorbeeld diet plan 1800kcal
Ochtend
zero lactose protein 50gr 188kcal
300ml magere melk
extra volkoren brood 70gr 148kcal
30gram optifit smeerkaas ham 40kcal
middag
brinta 40g met 250 ml magere melk 255kcal>> of als ik stage heb= extra volkoren brood 70gr + smeerkaas 30gr 188kcal
500gr kwark 250kcal
avondeten
kipfilet 200gr 222kcal
sperziebonen 400gr 156kcal
gekookte aardappelen 250gr 202kcal
voor het slapen
500gr kwark 250kcal
kcal 1800
carbs=174gr
eiwit=212gr
vetten=20gr
Plakkaas 20% ipv smeerkaas, vult beter en goede macro's. Of inderdaad pindakaas, noten etc. Eieren zijn ook erg voedzaamJe zou ipv smeerkaas ook pindakaas kunnen toevoegen aan je schema. Of wat pinda's/noten voor de vetten.
Spieren groeien tijdens/na je herstel. Af en toe best goed. Paar dagen rust.Vandaag geen gym gesloten door pinksterdag morgen weer heen
Maar wat heb je nou besloten dan betreft voeding?Vandaag geen gym gesloten door pinksterdag morgen weer heen
Dat doe je dan wel goedDenk dat bij mij wel meevalt qua concentratie kamp. Behoud me kracht en word zelfs sterker

Netjes hoor sterker worden in de cut.Weer sterker geworden met benchen. Nu doe ik 75kg 3x10 inplaats van 72.5 3x10. Kreeg een opmerking van iemand in de gym die zei 3x10 75kg wat sterk ja hoeveel weeg je? Ik zei 69kilo hij zei jezus dat had ik niet verwacht je ziet er massief uit voor iemand van 69kg
5 maand cutten en sterker worden dan cut je niet goed

Wat mij betreft een duidelijk signaal dat een diet break (op dit moment) grote onzin is.
Of juist wel😳5 maand cutten en sterker worden dan cut je niet goed![]()
Hij is die diet break aan het houden he..Wat mij betreft een duidelijk signaal dat een diet break grote onzin is.
Ben nu die diet break aan het houden. Vanaf vrijdag ga ik beginnen met 1900 kcal weer, hopen dat ik daarop weer afval. Ik ga zo ook even mijn plan sturen wat ik voor ogen heb hoe ik het wil gaan aanpakken de laatste fase van de cut. Degene waarmee ik train die zegt al dat dit mijn beste en droogste fysiek ooit is mooi om te horen. Het leuke is het word alleen maar BETERWat mij betreft een duidelijk signaal dat een diet break grote onzin is.

Sinds gisteravond

Normaal switch hij per 5min 🤪