AndroidHealthClinic

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Kathlinoo cut het hele jaar dus zij is wel onze dieet guru
Sure, ik weet mijn "fysiek" tenminste te behouden :roflol:
Laat die hersencellen eens samenwerken zodat je misschien iets nuttigs kan zeggen op de inhoud van een gesprek, en als je dat niet kan moet je ook niet meer gaan huilen wanneer andere mensen jou persoonlijk aanvallen, want je bent geen haar beter.

Laatst bewerkt:
Is dit beter?
Voorbeeld diet plan 1800kcal

Ochtend
zero lactose protein 50gr 188kcal
300ml magere melk
extra volkoren brood 70gr 148kcal
30gram optifit smeerkaas ham 40kcal

middag
brinta 40g met 250 ml magere melk 255kcal>> of als ik stage heb= extra volkoren brood 70gr + smeerkaas 30gr 188kcal
500gr kwark 250kcal

avondeten
kipfilet 200gr 222kcal
sperziebonen 400gr 156kcal
gekookte aardappelen 250gr 202kcal

voor het slapen
500gr kwark 250kcal

kcal 1800
carbs=174gr
eiwit=212gr
vetten=20gr
Je zou ipv smeerkaas ook pindakaas kunnen toevoegen aan je schema. Of wat pinda's/noten voor de vetten.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag geen gym gesloten door pinksterdag morgen weer heen

Ik ga nu eerst 1of 2week een dieet break houden op 2200kcal mentaal en fysiek herstellen even een pauze omdat ik al 5maand cut. Als ik mij naar 1 week weer ready voel ga ik na 1week weer beginnen. Heb ik 2week nodig ga ik 2 week een diet break houden. In deze week of weken ga ik nadenken over mijn voeding ik weet al hoe ik het ga aanpakken. Ik ga sowieso IF toepassen van 12:00 tot 20:00 eten.

Weer sterker geworden met benchen. Nu doe ik 75kg 3x10 inplaats van 72.5 3x10. Kreeg een opmerking van iemand in de gym die zei 3x10 75kg wat sterk ja hoeveel weeg je? Ik zei 69kilo hij zei jezus dat had ik niet verwacht je ziet er massief uit voor iemand van 69kg

Laatst bewerkt:
Weer sterker geworden met benchen. Nu doe ik 75kg 3x10 inplaats van 72.5 3x10. Kreeg een opmerking van iemand in de gym die zei 3x10 75kg wat sterk ja hoeveel weeg je? Ik zei 69kilo hij zei jezus dat had ik niet verwacht je ziet er massief uit voor iemand van 69kg
Netjes hoor sterker worden in de cut.

Wat mij betreft een duidelijk signaal dat een diet break grote onzin is.
Ben nu die diet break aan het houden. Vanaf vrijdag ga ik beginnen met 1900 kcal weer, hopen dat ik daarop weer afval. Ik ga zo ook even mijn plan sturen wat ik voor ogen heb hoe ik het wil gaan aanpakken de laatste fase van de cut. Degene waarmee ik train die zegt al dat dit mijn beste en droogste fysiek ooit is mooi om te horen. Het leuke is het word alleen maar BETER:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven