Jelleggg
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 904
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Dus als jij depleted bent en je krijgt ineens meer carbs doet dat niets aan je performance ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus als jij depleted bent en je krijgt ineens meer carbs doet dat niets aan je performance ?
Hij zet de hele tijd prs tijdens zijn cut lijkt Larry Meeuw Wheels welDus als jij depleted bent en je krijgt ineens meer carbs doet dat niets aan je performance ?
wie zegt dat hij depleted is?Dus als jij depleted bent en je krijgt ineens meer carbs doet dat niets aan je performance ?
Volgens mij gingen zijn trainingen al weken lang goed
Ik houd deze diet break nog tot vrijdag aan zaterdag begin ik weer met de cut 1900kcal. Als ik weer een week aan het cutten ben begin ik weer met mezelf wegen. elke dag wegen word ik mentaal gestoord van. Ik ga dan max mijzelf 3x per week wegen.Volgens mij gingen zijn trainingen al weken lang goed
dafuq zeg je hier nu?Ik houd deze diet break nog tot vrijdag aan zaterdag begin ik weer met de cut 1900kcal. Als ik weer een week aan het cutten ben begin ik weer met mezelf wegen. 3x per week elke dag wegen word ik mentaal gestoord van
Die tanita maakt hem loco
Hij doet MBO laat hem met rust!!!

Paar dagen op onderhoud eten is overigs geen diet break maar gewoon een refeed.Lol, the f**k is dit weer
Als je nog PR's kan zetten zal die "honger" en dat "dood gaan" best wel meevallen en is die diet break imo ook niet nodig. Dan is het meer een gevalletje aanstelleritis.
Aan deze log valt echt geen touw aan vast te knopen
Paar dagen op onderhoud eten is overigs geen diet break maar gewoon een refeed.

Je hebt gelijk allemaal bullshitZo depleted was hij niet, hij is al sinds eind april 69,5kg
Tuurlijk zullen die extra carbs wat doen, logisch als je meer eet.
Maar die diet break slaat imo nergens op
Het is geen eindsprint rustig aan. Denk dat dat de reden is waarom ik al mijn kracht ook behoud. Omdat ik alles rustig aan doe. Vrijdag doe ik deze break nu een week dan ga ik weer terug naar 1900. En dan weeg ik mezelf na een week weer 3x per weekNiet te veel bij nadenken. Dan doe je er toch een weekje langer over.
JupPaar dagen op onderhoud eten is overigs geen diet break maar gewoon een refeed.
nee dat noemen we geen motivatie hebben om door te cutten.
gewoon wat maaltijden in je mik stoppen waar je zin in hebt en kijkend dat je naar 300 kcal meer gaat dan je oorspronkelijk deed.
is gewoon je eigen progressie verkloten![]()
Tot welk gewicht ga je cutten daarna?Het is geen eindsprint rustig aan. Denk dat dat de reden is waarom ik al mijn kracht ook behoud. Omdat ik alles rustig aan doe. Vrijdag doe ik deze break nu een week dan ga ik weer terug naar 1900. En dan weeg ik mezelf na een week weer 3x per week
Gewicht maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Totdat ik zelf vind dat ik droog genoeg ben en dat ik tevreden ben in de spiegel. En moet sowieso wel droog worden want ik wil niet op de laatste plaats komen met de transformatie wedstrijd
Als je echt lang & goed cut &honger hebt kun je geen pr's zetten. Daar heb je dan geen energie mee voor.Lol, the f**k is dit weer
Als je nog PR's kan zetten zal die "honger" en dat "dood gaan" best wel meevallen en is die diet break imo ook niet nodig. Dan is het meer een gevalletje aanstelleritis.
Aan deze log valt echt geen touw aan vast te knopen
Paar dagen op onderhoud eten is overigs geen diet break maar gewoon een refeed.