Mis ik hier iets want dit is toch wat ik net zei? 😅Als je echt lang & goed cut &honger hebt kun je geen pr's zetten. Daar heb je dan geen energie mee voor.
Verbaast me niets dat er vragen gesteld worden en vraagtekens gezet worden bij zijn aanpak.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mis ik hier iets want dit is toch wat ik net zei? 😅Als je echt lang & goed cut &honger hebt kun je geen pr's zetten. Daar heb je dan geen energie mee voor.
Verbaast me niets dat er vragen gesteld worden en vraagtekens gezet worden bij zijn aanpak.
Verstandig ! Benieuwd naar het IF schema wat je gaat opstellen. Honger hebben is niet perse nodig, genoeg voedsel wat goed vult en goed verspreiden over de dag. De laatste loodjes zullen echt niet makkelijk zijn. Des te dieper je cut des te slechter je je gaat voelen. De een kan er beter tegen dan de ander.Gewicht maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Totdat ik zelf vind dat ik droog genoeg ben en dat ik tevreden ben in de spiegel. En moet sowieso wel droog worden want ik wil niet op de laatste plaats komen met de transformatie wedstrijd
Dacht dat het een quote van iemand was🙄verkeerd gelezen.Mis ik hier iets want dit is toch wat ik net zei? 😅
Dat is nou precies wat ik al die tijd al zegAls je nog PR's kan zetten zal die "honger" en dat "dood gaan" best wel meevallen en is die diet break imo ook niet nodig. Dan is het meer een gevalletje aanstelleritis.
Aan deze log valt echt geen touw aan vast te knopen![]()

Mwah. Enige nuance is wel op zijn plaats. Hij heeft ondertussen meer dan 50 pagina's aan goed bedoelde adviezen vanuit verschillende forumleden gekregen. Hij krijgt meer aandacht dan welke beginner of persoon die zich hier aanmeld. En wat heeft die er tot nu toe mee gedaan?Sommigen mogen wel een beetje milder zijn voor @rippedmeeuw, vind ik. Hij is 19 en dit is zijn eerste cut. Hij probeert duidelijk zijn best te doen en iets te doen met alle adviezen hier, maar behandel hem niet als een ervaren bodybuider die alle kneepjes van het vak al kent.
Ik probeer alle adviezen zo goed mogelijk mee te nemen maar het is toch nooit goed dus uiteindelijk boeit het me ook niet zoveel want het is nooit goed. Zaterdag ga ik weer in kcal te kort ik ken mijn lichaam het beste en ik merkte aan mezelf dat ik even uit een te kort moest om vervolgens daarna er tegen aan te gaan. Dan ga ik weer 1800/1900 eten met een goed IF plan hopen dat ik dan weer vrt verliesMwah. Enige nuance is wel op zijn plaats. Hij heeft ondertussen meer dan 50 pagina's aan goed bedoelde adviezen vanuit verschillende forumleden gekregen. Hij krijgt meer aandacht dan welke beginner of persoon die zich hier aanmeld. En wat heeft die er tot nu toe mee gedaan?
Moet je een ervaren bodybuilder zijn voor het verplaatsen van gewicht van A naar B, in combinatie met een calorie overschot of tekort? Het is niet dat we een molecuul aan het ontleden zijn.
Oja en hij is bijna 20!
solid armen!Bekijk bijlage 528723
foto’s tijdens het trainen 💪🏼
Goeie tipOp welk tijdstip van de dag heb jij het meest honger? Probeer dan op dat moment je meeste calorieën te nemen. Want dan zit je goed vol.
Wat mij erg hielp met een laag aantal calorieën is bijvoorbeeld een bak met 400 of 500 Gr aan ijsberg sla met Italiaanse kruiden aangelengd met water met wat kip en noten erbij. Heb je best wel laag aan calorieën met hoog volume waardoor je toch best tijd lang vol zit.
Maaltijdsalade eet ook wel soms is ook chillOp welk tijdstip van de dag heb jij het meest honger? Probeer dan op dat moment je meeste calorieën te nemen. Want dan zit je goed vol.
Wat mij erg hielp met een laag aantal calorieën is bijvoorbeeld een bak met 400 of 500 Gr aan ijsberg sla met Italiaanse kruiden aangelengd met water met wat kip en noten erbij. Heb je best wel laag aan calorieën met hoog volume waardoor je toch best tijd lang vol zit.
Als zelfs een paar ervaren DBB-ers het hier niet eens kunnen worden over deze cut, is het blijkbaar toch iets complexer. En niet verwonderlijk dat @rippedmeeuw het dan ook niet meer weet en in verwarring raakt.Moet je een ervaren bodybuilder zijn voor het verplaatsen van gewicht van A naar B, in combinatie met een calorie overschot of tekort? Het is niet dat we een molecuul aan het ontleden zijn.
Ik snap er idd niks meer van gister had avond had ik gewoon bijna hoofdpijn van de verwarringAls zelfs een paar ervaren DBB-ers het hier niet eens kunnen worden over deze cut, is het blijkbaar toch iets complexer. En niet verwonderlijk dat @rippedmeeuw het dan ook niet meer weet en in verwarring raakt.
Als zelfs een paar ervaren DBB-ers het hier niet eens kunnen worden over deze cut, is het blijkbaar toch iets complexer. En niet verwonderlijk dat @rippedmeeuw het dan ook niet meer weet en in verwarring raakt.
Dat ligt meer aan je cognitieve vaardigheden dan de discussie wel of geen dieet break.Ik snap er idd niks meer van gister had avond had ik gewoon bijna hoofdpijn van de verwarring
Wanneer je die hoofdpijn bijna hebtHoe weet je eigenlijk dat je bijna hoofdpijn krijgt?
Maar hij is ook jong en onervaren. Doet wel echt zijn best. Luisteren is duidelijk niet echt zijn beste skill, maar hij traint en eet. En hij heeft nog alle tijd om fouten te maken. Wou dat ik zo jong was begonnen…Als je echt lang & goed cut &honger hebt kun je geen pr's zetten. Daar heb je dan geen energie mee voor.