- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Zijn jullie het nu ineens met elkaar eens ? 🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn jullie het nu ineens met elkaar eens ? 🤣
Waar bak je de kip in, dat staat niet in je logboek. Hoeveel kcal zijn dat?
Heb vandaag ook geen logboek gepost maar in light boter 32kcalWaar bak je de kip in, dat staat niet in je logboek. Hoeveel kcal zijn dat?
armen zien er prima uit

Als ik weer een week aan het cutten ben begin ik weer met mezelf wegen. elke dag wegen word ik mentaal gestoord van. Ik ga dan max mijzelf 3x per week wegen.
precies, en van de 600 tegenstrijdige adviezen pakt hij er best wel een paar opSommigen mogen wel een beetje milder zijn voor @rippedmeeuw, vind ik. Hij is 19 en dit is zijn eerste cut. Hij probeert duidelijk zijn best te doen en iets te doen met alle adviezen hier, maar behandel hem niet als een ervaren bodybuider die alle kneepjes van het vak al kent.
Ik blijf erbij dat diet breaks heel nuttig zijn als je lang aan het cutten bent (en écht half dood aan het gaan bent), dit is ook gewoon meermaals aangetoond.

Het ironisch bedoeld uiteraard. Ik weet dat referds kunnen helpen en breaks doen in eerste instantie niet zoveel maar kunnen wel helpen om het resultaat vast te houden. Wetenschap is er nog niet helemaal uit, beetje weinig onderzocht.Ik blijf erbij dat diet breaks heel nuttig zijn als je lang aan het cutten bent (en écht half dood aan het gaan bent), dit is ook gewoon meermaals aangetoond.
Stel mij meer de vragen bij zijn perceptie van "honger" en "dood gaan". Toen ik besloot om een diet break te doen zat ik al wekenlang rond de 50 gram koolhydraten en begonnen mijn trainingen achteruit te gaan, laat staan dat ik nog even PR's kon zetten![]()
Zie geen producten in de sheet staan, alleen kcal per meal. Klopt dat?Morgen ga ik weer beginnen met cutten 1800kcal ik zal even mijn voedingsplan delen! Het plan word IF een eet window van 10:00 tot 18:00. Na elke training een vorm van cardio!
Ik ga even kijken weet niet hoe dat kan op mijn laptop zie ik het goedZie geen producten in de sheet staan, alleen kcal per meal. Klopt dat?
Zet ik het daar even in, handig trouwens.Voor degene op een smartphone. Wel even "enable editing" aanzetten. Wss kan dat alleen met de pc en zie je dus niet de producten op je smartphone.
@rippedmeeuw pak even de nieuwe spreadsheet in post 2 van dit topic
Die werkt een stuk eenvoudiger![]()
Excel sheet voor maken voedings- en trainingsschema
Overal Fitness sheet (Training, voeding en trackers met uitleg) Aanvullingen en opmerkingen zijn uiteraard welkom :) Aanvulling 7 oktober 2018: De Excel voor voeding is al een bekende hier. Maar met goede samenwerking hierbij een nieuwe totaal gereviseerde versie van de sheet met vele extra...forum.bodybuilding.nl
Voor mij helpt caffeine heel erg om honger gevoel tegen te gaan. Ik heb s'avonds het minste honger overdag heb ik het meeste honger een eet window van 10:00-18:00 is ideaal voor mij@rippedmeeuw als ik je een tip mag geven. Probeer later te eten, zodat je savonds voor het slapen gaan ook nog wat kan gaan eten. Als je in de ochtend gewoon veel water/thee/koffie drinkt dan zit je eerst wel verzadigd en houd je dat gemakkelijk vol. Je moet maar even gaan dingen proberen wat voor jou werkt.
ik ga even kijken weet al wel hoe ik dat kan oplossen momentje!28 gram vet is wel erg weinig... en 184 gr eiwit wat veel op 69 kg.
Ik zou je eiwitten rond 140-150 gr max houden en wat meer vetten pakken.
Je hebt vetten nodig!
Dat ziet er al beter uit met 52 gr vet. Blijft laag. Probeer iig op 0,8 gr vet per kg minimaal te blijven.