AndroidHealthClinic

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
image.jpg
Waar bak je de kip in, dat staat niet in je logboek. Hoeveel kcal zijn dat?

foto’s tijdens het trainen 💪🏼
armen zien er prima uit :)
Als ik weer een week aan het cutten ben begin ik weer met mezelf wegen. elke dag wegen word ik mentaal gestoord van. Ik ga dan max mijzelf 3x per week wegen.
:thumb:
Sommigen mogen wel een beetje milder zijn voor @rippedmeeuw, vind ik. Hij is 19 en dit is zijn eerste cut. Hij probeert duidelijk zijn best te doen en iets te doen met alle adviezen hier, maar behandel hem niet als een ervaren bodybuider die alle kneepjes van het vak al kent.
precies, en van de 600 tegenstrijdige adviezen pakt hij er best wel een paar op

Zijn jullie het nu ineens met elkaar eens ? 🤣
Ik blijf erbij dat diet breaks heel nuttig zijn als je lang aan het cutten bent (en écht half dood aan het gaan bent), dit is ook gewoon meermaals aangetoond.
Stel mij meer de vragen bij zijn perceptie van "honger" en "dood gaan". Toen ik besloot om een diet break te doen zat ik al wekenlang rond de 50 gram koolhydraten en begonnen mijn trainingen achteruit te gaan, laat staan dat ik nog even PR's kon zetten :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik blijf erbij dat diet breaks heel nuttig zijn als je lang aan het cutten bent (en écht half dood aan het gaan bent), dit is ook gewoon meermaals aangetoond.
Stel mij meer de vragen bij zijn perceptie van "honger" en "dood gaan". Toen ik besloot om een diet break te doen zat ik al wekenlang rond de 50 gram koolhydraten en begonnen mijn trainingen achteruit te gaan, laat staan dat ik nog even PR's kon zetten :rolleyes:
Het ironisch bedoeld uiteraard. Ik weet dat referds kunnen helpen en breaks doen in eerste instantie niet zoveel maar kunnen wel helpen om het resultaat vast te houden. Wetenschap is er nog niet helemaal uit, beetje weinig onderzocht.

• Topic Starter Topic Starter
Rug achterkant schouders bicep 26-05-21

Rug

Pull ups 3x10

Latt pulldown 1x15 55kg 1x12 60kg 1x10 65kg

Straight arm pulldown 3x12 22.5

Cable rows 3x10 60kg nice and slow

Achterkant schouders:

Spider fly’s 3x10 7.5kg

Rear delt raises 3x10 8kg

Biceps

Cable bicep curl 25kg 3x12

Seated incline dumbell bicep curl 3x10 14kg

• Like
Waarderingen: Apw
Morgen ga ik weer beginnen met cutten 1800kcal ik zal even mijn voedingsplan delen! Het plan word IF een eet window van 10:00 tot 18:00. Na elke training een vorm van cardio!

Bijlagen

Doe je geen deadlifts?
Ik zie geen namen van voeding staan, enkel nummertjes, maar dat kan aan mijn smartphone liggen. Ik denk wel dat je iets te laag in vetten zit, had ik al opgemerkt bij je vorige voedingsplannen.

Morgen ga ik weer beginnen met cutten 1800kcal ik zal even mijn voedingsplan delen! Het plan word IF een eet window van 10:00 tot 18:00. Na elke training een vorm van cardio!
Zie geen producten in de sheet staan, alleen kcal per meal. Klopt dat?

Voor degene op een smartphone. Wel even "enable editing" aanzetten. Wss kan dat alleen met de pc en zie je dus niet de producten op je smartphone.

@rippedmeeuw pak even de nieuwe spreadsheet in post 2 van dit topic
Die werkt een stuk eenvoudiger

Voor degene op een smartphone. Wel even "enable editing" aanzetten. Wss kan dat alleen met de pc en zie je dus niet de producten op je smartphone.

@rippedmeeuw pak even de nieuwe spreadsheet in post 2 van dit topic
Die werkt een stuk eenvoudiger
Zet ik het daar even in, handig trouwens.

@rippedmeeuw als ik je een tip mag geven. Probeer later te eten, zodat je savonds voor het slapen gaan ook nog wat kan gaan eten. Als je in de ochtend gewoon veel water/thee/koffie drinkt dan zit je eerst wel verzadigd en houd je dat gemakkelijk vol. Je moet maar even gaan dingen proberen wat voor jou werkt.

@rippedmeeuw als ik je een tip mag geven. Probeer later te eten, zodat je savonds voor het slapen gaan ook nog wat kan gaan eten. Als je in de ochtend gewoon veel water/thee/koffie drinkt dan zit je eerst wel verzadigd en houd je dat gemakkelijk vol. Je moet maar even gaan dingen proberen wat voor jou werkt.
Voor mij helpt caffeine heel erg om honger gevoel tegen te gaan. Ik heb s'avonds het minste honger overdag heb ik het meeste honger een eet window van 10:00-18:00 is ideaal voor mij

betere versie

Bijlagen

28 gram vet is wel erg weinig... en 184 gr eiwit wat veel op 69 kg.
Ik zou je eiwitten rond 140-150 gr max houden en wat meer vetten pakken.
Je hebt vetten nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven