- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
There goes social life step 1Vanavond een verstandige keuze gemaakt vrienden van mij vroegen of ik mee wou om te chillen. En dan even blowen, maar ik weet van mezelf als ik stoned thuis kom dat ik alles opeet wat ik kan vinden. Heb vandaag ook 0 energie dus ik blijf gewoon een keer thuis![]()
Heb gister nog met ze gechilled maar vandaag ff niet. Binnenkort is mijn verjaardagsfeest dan is het groot feest
Inderdaad, als je al niet meer gaat blowen met je vrienden heb je echt geen leven meer

Doe ik wel maar hoeft niet altijd ik kan die vreetkicks niet controleren atmInderdaad, als je al niet meer gaat blowen met je vrienden heb je echt geen leven meer![]()
Ik was sarcastischDoe ik wel maar hoeft niet altijd ik kan die vreetkicks niet controleren atm
dan heb je zo 4000 kcal weggekaandDoe ik wel maar hoeft niet altijd ik kan die vreetkicks niet controleren atm

Ik wel meer denk ik

Hij kan er toch bij zijn en dan niet blowen.Inderdaad, als je al niet meer gaat blowen met je vrienden heb je echt geen leven meer![]()

en waarom is er al 4 dagen geen relletje hier?@rippedmeeuw wanneer komt de volgende trainings log![]()

Rug en bicep@rippedmeeuw wanneer komt de volgende trainings log![]()
Poses worden steeds beter ook door de kritiek in deze topicen waarom is er al 4 dagen geen relletje hier?
goeie foto die bovenste trouwens![]()