AndroidHealthClinic

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry bro, maar ik kan dit echt niet aanzien.
https://onzetaal.nl/taaladvies/deze-die-dit-dat
En ja, ik weet dat de regels langzaam vervagen en in 2050 waarschijnlijk niemand zich hier meer druk over zal maken. Maar als ik nu een sollicitatiebrief zou ontvangen met deze tekst, zou ik daar echt wel op afknappen. Doe er je voordeel mee. Of niet. Zelf weten.

Verder prima dat je het hier wat rustiger aan doet, want je liet je helemaal gek maken door alle soms tegenstrijdige adviezen hier. Aan de laatste foto's te zien ben je goed bezig!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Sorry bro, maar ik kan dit echt niet aanzien.
https://onzetaal.nl/taaladvies/deze-die-dit-dat
En ja, ik weet dat de regels langzaam vervagen en in 2050 waarschijnlijk niemand zich hier meer druk over zal maken. Maar als ik nu een sollicitatiebrief zou ontvangen met deze tekst, zou ik daar echt wel op afknappen. Doe er je voordeel mee. Of niet. Zelf weten.

Verder prima dat je het hier wat rustiger aan doet, want je liet je helemaal gek maken door alle soms tegenstrijdige adviezen hier. Aan de laatste foto's te zien ben je goed bezig!
23A7CC30-B4E5-4C55-918D-E4EB76AC7F88.jpeg

Leg day:

Hex bar deadlift 2x10 105kg 1x8 115kg

Leg extension 3x15 45

Leg curl 3x10 45

Leg press 3x10 120

Ab rol 3x12

En hoe gaat voeding en cutten? Nog steeds intermittent fasting op 1800 KCal volgens het schema dat je op 26 mei postte?

Chestday

Cardio 90min naar de gym en weer terug lopen+ 15min fietsen cardio apparaat

Borst:

Bench press 2x5 80kg 3x5 77.5kg ( Ik merk dat ik weer slapper word dat betekent dat ik weer in een energie te kort zit)

Chest fly’s 3x10 12.5kg

Machine press 3x10 60

Incline dumbell press 3x10 26kg

Schouders:

Dumbell side raises 3x10 10kg

Machine shoulder press 3x12 45

Cable front raises 3x10 12.5

Tricep

3x12 dips

Tricep cable overhead tricep extension 3x12

Laatst bewerkt:
Merk dat ik ook wat meer in DE ZONE zit zit een beetje in mijn eigen wereld:haar:

Hoe ziet deze in da zone eruit, hoe voel jij je ?
Mocht je sloom en vlak voelen, richting depri, calorieën omhoog. Straks hou je er nog anorexia aan over.
Vind het meer kut dat als je met vrienden gaat chillen dat je niet een biertje of een despo kan meedrinken in het weekend

Vind het meer kut dat als je met vrienden gaat chillen dat je niet een biertje of een despo kan meedrinken in het weekend
Ik begrijp niet zo goed waarom dat niet zou kunnen. Misschien moet je toch iets creatieve gaan worden met je eten. Dan drink je toch iets anders, wodka sju, telt als fruit. Wodka redbull is preworkout. Na het blowen kwark met suikervrije ranja en stukjes meloen, ook goed te doen.

Ik begrijp niet zo goed waarom dat niet zou kunnen. Misschien moet je toch iets creatieve gaan worden met je eten. Dan drink je toch iets anders, wodka sju, telt als fruit. Wodka redbull is preworkout. Na het blowen kwark met suikervrije ranja en stukjes meloen, ook goed te doen.
Mag niks meer eten nu zit maar op 1800. Heb al jonko op. Kan niks meer eten vandaag heel jammer maarja. Heb toch wel gegeten 1keer per week moet kunnen morgen weer gewoon oppakken en cardio erbij.

Laatst bewerkt:
Mijn nieuwe voedingsplan gaat als volgt maandag 1800kcal carbs tussen de 150-170gr dinsdag 1600kcal en max 100-120gr carbs. Hopen dat ik flinke progressie kan maken qua vet verlies door nu gebruik te gaan maken van low carb days.

Je wilt te snel….
Eet meer, train zwaar, verbrand meer.
van chubby naar ripped is een jaar minimaal, met babyvet helemaal
je bent geen gear hoogoven die in overdrive staat te stoken, laat je niet gekmaken, aanhouder wint.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven